AndroidHealthClinic

PC van Aldi kopen of niet?

zelf in mekaar steken of laten steken door vriend.

dan heb je voor 400 euro al een zeer degelijk pctje als je niet wilt gamen of op een lagere res monitor wilt gamen.

De miserie dat ik vroeger met kant-en-klare pc heb meegemaakt is echt niet te doen. Repareerde ze als bijverdienste. Echt zaken zien als vastgelijmde moederborden, of fans in de verkeerde richting... Verschrikkelijk...

Laatst bewerkt:
Waarom zou je een pc bij de aldi kopen...?

Je gaat toch ook niet voor kleding en supplementen bi de aldi shoppen?

zelf in mekaar steken of laten steken door vriend.

dan heb je voor 400 euro al een zeer degelijk pctje als je niet wilt gamen of op een lagere res monitor wilt gamen.

Volgens mij weet de helft niet waar die het over heeft, of over welke pc het gaat :o

Voor 400 euro ga je zelf echt niet veel beters in elkaar zetten. Laat staan dat je nog een legale Windows versie erbij wilt. Dan ben je al 89 euro kwijt.

beste is zelf samenstellen

2 keer Medion gekocht.....

zoveel frustraties van gehad dat ik uit wanhoop ben overgestapt naar Mac. Beste keuze ooit!

Volgens mij weet de helft niet waar die het over heeft, of over welke pc het gaat :o

Voor 400 euro ga je zelf echt niet veel beters in elkaar zetten. Laat staan dat je nog een legale Windows versie erbij wilt. Dan ben je al 89 euro kwijt.

veel beters niet nee qua specs. Het is een actie voor iets.

Maar dan weet ik zeker dat hij goed in mekaar zit.

Zou ook gewoon zelf samenstellen, kan makkelijk voor 400 euro. En legale windows wtf, wie heeft dat nou. :P

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 12:09 ----------

ja medion kan je echt vergelijken met een Mac :roflol:

He ff repects philly, hij heeft 15 universitaire opleidingen op z'n naam staan.

Zou ook gewoon zelf samenstellen, kan makkelijk voor 400 euro. En legale windows wtf, wie heeft dat nou. :P

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 12:09 ----------

He ff repects philly, hij heeft 15 universitaire opleidingen op z'n naam staan.

geef hem wel karma als goedmakertje :rolleyes:

Hey bro's

Ik zie dat er in de Aldi-folder van deze week een multimedia-pc staat voor maar 400 euro. Ik heb dringend een nieuwe pc nodig. Zeker niet om te gamen maar gewoon om schoolwerk op te maken.

Zijn die Medion-pc's van de Aldi nog de moeite of zijn ze maar crap?

Bedankt!

Ronimoon, ik raad je af op pc''s te kopen bij winkels.

Stel een zelf samen bij bijvoorbeeld azerty.nl

Is veel goedkoper en je kunt er een beter systeem krijgen.

Terug
Naar boven