Ho, ho, ho, ho, nou ga je toch écht te ver, naarling!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is maar 1x in de week vrijdag
De dag waarvan je wist dat 'ie zou komen.
Moest gelijk aan die vid denken met dat geblinddoekt wijf dat als een vis aan het lurken was. Episch.

De dag waarvan je wist dat 'ie zou komen.
Moest gelijk aan die vid denken met dat geblinddoekt wijf dat als een vis aan het lurken was. Episch.
die zou nog wel ergens moeten staan in de oude topics 

woooow you unaware??
die zou nog wel ergens moeten staan in de oude topics
vroegah kon dat nog, nu word je al geband als je slightly onaardig bent![]()

Pua topic en dan zoeken op @Peanuthead95 zijn Posts, kun je het wel vinden.Ik vergeet gewoon een hoop nutteloze informatie maar heb er vast om gelachen destijds![]()
Pua topic en dan zoeken op @Peanuthead95 zijn Posts, kun je het wel vinden.
van foto’s bewerkt met zaad
Tot aan seks video’s
Peanuthead deliverd wel
probeer dat nu onder het huidige regime
Nog maar is te posten. Instant ban

Wel goed kunnen lachen om jouw posts in PUA.Mijn legacy op dbb.. Vis blowjob en pikante verhalen over echte vieze
Los van dat ik een open boek ben, wie heeft hiervan een AMA gemaakt ook? En wie runt de kiet tegenwoordig?
Daar doen we 't voor. In Eindhoven werd het uiteindelijk allemaal wat te explicit om nog te kunnen posten en te verantwoorden aan mezelfWel goed kunnen lachen om jouw posts in PUA.
Lift je nog?

Wat is je totaal? Qua vrouwen danDaar doen we 't voor. In Eindhoven werd het uiteindelijk allemaal wat te explicit om nog te kunnen posten en te verantwoorden aan mezelf
Rond december trainen weer serieuzer opgepakt. Nog wel onder m'n oude niveau maar ik rep weer 150 op de bonksbank dus ik klaag niet.