Fitness Seller

Pedofielen richten politieke partij op

Mijn stem hebben ze!

dit kan alleen maar in nederland he... een illegaal in de 2e kamer en nu ook nog zetels voor pedo's...dan mogen ze van mij de folkerd van de g uit gaan hangen:mad:

Het bestuur van de NVD zou bestaan uit leden die nauwe banden hebben met Martijn, de belangenorganisatie voor pedofielen.

MARTIJN is tegen geweld. MARTIJN is voor een open en eerlijk debat, gebaseerd op argumenten en aantoonbare feiten. MARTIJN wil dat mensen die pedofiele gevoelens bij zichzelf ontdekken in harmonie met de samenleving kunnen leven.

WTF?????
ik ben geen pedo organisatie:D

Dag Martijn :wave:

Ik vind punt 12.6 bijzonder goed!

GADVERDAMME! Ik zat even te kijken op de site van MARTIJN en die gasten hebben ook een forum, zo staan er ook filmpjes van jongetjes die "strippen" en andere ranzigheid waar die psychopaten op geilen. En zoals wij thermen als "novice, dutch bodybuilder, huge freak en freaky bodybuilder" hebben hebben zij thermen als "child lover, boy lover, etc."

Wat een ranzigheid!

robbiej zei:
GADVERDAMME! Ik zat even te kijken op de site van MARTIJN en die gasten hebben ook een forum, zo staan er ook filmpjes van jongetjes die "strippen" en andere ranzigheid waar die psychopaten op geilen. En zoals wij thermen als "novice, dutch bodybuilder, huge freak en freaky bodybuilder" hebben hebben zij thermen als "child lover, boy lover, etc."

Wat een ranzigheid!
Hebben ze ook karma?

Pedofilie is een ziekte waar helaas nog geen medicijnen voor zijn.

Wat hem betreft is de NVD geen 'one-issue-partij'. Andere thema's in het partijprogramma zijn onder meer: afschaffing van het kabinet en de Eerste Kamer, de gekozen premier, legalisatie van soft- en harddrugs

:roflol: :roflol:

Er zal toch eerst een debat op gang moeten komen om uberhaupt deze stansdpunten te realiseren waarvoor een kabinet nodig is.

Bij een denkbeeldige meerderheid in de tweede kamer (die er dan niet is volgens hun :roflol: ) ben ik dondersbenieuwd welke dictator er op de stoel komt te zitten.

Ik veronderstel dat we dan beter de wetten van Iran kunnen overnemen. :D

guardian zei:

Zonder dollen, we zouden de indentiteit van deze knakkers moeten proberen te achterhalen en met enkele busjes met schuifdeuren en een arsenaal aan geschut deze jongens aftuigen. Knuppels, Steekwaar, en schockers.

Komen wij bodybuilders een keer met positief 'patserig gedrag'.

En dit KAN volgens de wetgeving????????

Indien ja dan mogen ze heel dat wetboek wel verbanden, waardeloos!!!

Iedereen mag een politieke partij beginnen... hier zijn geen restricties voor.

Marky zei:
Zonder dollen, we zouden de indentiteit van deze knakkers moeten proberen te achterhalen en met enkele busjes met schuifdeuren en een arsenaal aan geschut deze jongens aftuigen. Knuppels, Steekwaar, en schockers.

Komen wij bodybuilders een keer met positief 'patserig gedrag'.

Voor deze ****ers gebruik ik wel mn blote handen, met zo'n wacko-jacko masker op...

Terug
Naar boven