XXL Nutrition

Pedofielen richten politieke partij op

Af en toe schaam ik me een Nederlander te zijn. :(

Nederland gaat internationaal gezien weer goed op zijn bek. Belachelijk dat deze figuren een eigen partij mogen oprichten. Ben benieuwd hoeveel stemmen ze krijgen.

bah, rare mensen. moet niet gekker worden hier

Peoples zei:
Iedereen mag een politieke partij beginnen... hier zijn geen restricties voor.
Maar toch geen partij met die ideeën man. Pedofilie is verboden en dit is duidelijk propaganda partij en stimuleren ervan.

Als dat niet duidelijk is dan moet men de wetgeving maar aanpassen, ze zijn toch zo goed in regeltjes maken.

What's next? Een partij voor verkrachters?

- Verkrachten moet kunnen want dieren doen het ook, ja het is een natuurlijk verschijnsel een drift van de man die moet kunnen bij vrouwen boven de 16 jaar, HALLO is toch net hetzelfde???

Ik stem voor als pedopyrofilatelist, ik verbrand graag kinderpostzegels.

Vraag me trouwens af of ze ooit genoeg gekken vinden om op de kieslijst terecht te komen, volgens mij willen ze alleen maar een maatschappelijk discussie uitlokken met dit plan. Niet dat zoiets kans van slagen heeft, ze begrijpen zelf niet hoe verknipt ze zijn.

EricR zei:
Ik stem voor als pedopyrofilatelist, ik verbrand graag kinderpostzegels.

Vraag me trouwens af of ze ooit genoeg gekken vinden om op de kieslijst terecht te komen, volgens mij willen ze alleen maar een maatschappelijk discussie uitlokken met dit plan. Niet dat zoiets kans van slagen heeft, ze begrijpen zelf niet hoe verknipt ze zijn.

Geef je postzegels dan maar aan mij want dat vind ik wel zo zonde.

Volgens mij zit er een boel aandachttrekkerij bij. Ze moeten gedacht hebben dat als PeterR populair wordt door een partij op te richten....

DBC01 zei:
Leg dit es uit aan Amerika, Duitsland, Frankrijk :roflol:

'The Netherlands, where killing grannies and babies is called 'euthanisia', where hookers and drugs are legal and where pedophiles have their own political party'.....

:roflol:

Als deze pratij komt, maakt "mars" misschien nog een kans in deze samenleving.

ik ga de ppvpm op richten politieke partij van pedofiele moordenaar

democratie.... :(

Big_T zei:
Maar toch geen partij met die ideeën man. Pedofilie is verboden en dit is duidelijk propaganda partij en stimuleren ervan.

Als dat niet duidelijk is dan moet men de wetgeving maar aanpassen, ze zijn toch zo goed in regeltjes maken.

- Verkrachten moet kunnen want dieren doen het ook, ja het is een natuurlijk verschijnsel een drift van de man die moet kunnen bij vrouwen boven de 16 jaar, HALLO is toch net hetzelfde???
"oud"
Pedofilie is niet strafbaar, pedocoïtusuele handelingen wél. Please niet weer deze discussie, T.... ;)

Stelletje losers zijn het, met die kinders.

Big_T zei:

Pas op T je brengt mensen op ideeën....

Weet wel wat zo'n partij nooit en te nimmer in de kamer komt laat staan in de gemeenteraad.

guardian zei:

Die virtuele theekrans van keyboardridders?

Nog nooit in actie gekomen, wel dagelijks een grote bek.

Pas maar op dat de DBB Knokploeg zelf niet wordt geofferd door de Martijn-pompploeg!

1024%20-%20kwik%20kwek%20kwak.jpg

D. zei:
"oud"
Pedofilie is niet strafbaar, pedocoïtusuele handelingen wél. Please niet weer deze discussie, T.... ;)
Welke discussie?

Met pedofilie bedoel ik wel de hele zooi eromheen, inclusief het handelen en het in de praktijk brengen van zieke regels als in deze "politieke partij".

Moet gewoon hard aangepakt worden en het stichten van deze partijen moet verboden worden. Heeft niets met vrije meningsuiting meer te maken, is puur het aanvallen van onze normen en waarden met een zieke geest.

Mij niet gelaten,de eerste naakte pedo die ik tegenkom zal er iig niet goed van zijn.

dit gaat echt nergens over..

mensen met een doodswens, dat is alles wat ik zie :)

Zo zien ze in Iran homofielen ook.

Terug
Naar boven