the better dayz
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D. zei:Ik zit me net te bedenken hoe goed dat op je cv staat, zelf een politieke partij oprichten. Alhoewel ik hierbij mn twijfels heb.
DBC01 zei:Die virtuele theekrans van keyboardridders?
Nog nooit in actie gekomen, wel dagelijks een grote bek.
Pas maar op dat de DBB Knokploeg zelf niet wordt geofferd door de Martijn-pompploeg!
![]()

robbiej zei:GADVERDAMME! Ik zat even te kijken op de site van MARTIJN en die gasten hebben ook een forum, zo staan er ook filmpjes van jongetjes die "strippen" en andere ranzigheid waar die psychopaten op geilen. En zoals wij thermen als "novice, dutch bodybuilder, huge freak en freaky bodybuilder" hebben hebben zij thermen als "child lover, boy lover, etc."
Wat een ranzigheid!
DBC01 zei:Die virtuele theekrans van keyboardridders?
Nog nooit in actie gekomen, wel dagelijks een grote bek.
Pas maar op dat de DBB Knokploeg zelf niet wordt geofferd door de Martijn-pompploeg!
![]()

levrone1 zei:ik ga de ppvpm op richten politieke partij van pedofiele moordenaar

levrone1 zei:
. Volgens jouw redenering zou dan iedereen die geestelijk ziek is en waarvoor nog geen remedie beschikbaar is moeten worden opgeruimd door een executie...
.DBC01 zei:Kijk eens even hierzo mee, de man wordt geinterviewed voor de camera. Op de achtergrond zie je 2 collages hangen van foto's van jongetjes.
Maar onder z'n bureau heeft 'ie even een collage weggezet die anders in beeld zou komen en waar volgens mij minstens 1 foto te zien is waarop een jongetje iets in z'n mond heeft...
[Link niet meer beschikbaar]