Fitness Seller

Pedofielen richten politieke partij op

Nou ja,kdacht dat het niet veel erger meer kon,maar zo zie je maar weer...
de wereld is ****ed up,en dat komt door mensen met zo'n zieke ideeen...
steek ze allemaal in de gasdouche...stelletje psycho's!!!:mad: :fire::mad:

Partij laten meedoen, mensen registreren die erop hebben gestemd en een enkeltje naar afghanistan
Mogen ze daar hun partij oprichten:roflol:

Ik zit me net te bedenken hoe goed dat op je cv staat, zelf een politieke partij oprichten. Alhoewel ik hierbij mn twijfels heb.

Kapotslaan, stelletje idioten man. Een kind kan zich het begrip coïtus amper bevatten.

''Ja lieverd kom maar de buurman gaat jou wat leren, doe je rokje maar omhoog.....goed zo.....nu je slipje uit....hihi ja dat is leuk he.....kijk dit is mijn penis......ja die ga ik nu in dat kleine gaatje tussen jou beentjes steken''

oeh, Juriaan.

D. zei:
Ik zit me net te bedenken hoe goed dat op je cv staat, zelf een politieke partij oprichten. Alhoewel ik hierbij mn twijfels heb.

Kan ik je precies vertellen: Verkeerd.

Al bij de defensiescreening (in geval je viavia of direct voor defensie gaat werken) komt in de screening de vraag voor of je ook lid bent van een politieke partij. Dat speelt voor defensie en werkgevers allemaal mee.

Constant Kusters bijvoorbeeld, onze wannabee Adolf, heeft een levenslange uitkering van de Staat omdat hij nergens een baan kan vinden vanwege zijn bekendheid als aanvoerder van een rechts extremistische clownsbende.

DBC01 zei:
Die virtuele theekrans van keyboardridders?

Nog nooit in actie gekomen, wel dagelijks een grote bek.

:roflol:
Pas maar op dat de DBB Knokploeg zelf niet wordt geofferd door de Martijn-pompploeg!

1024%20-%20kwik%20kwek%20kwak.jpg

Mjah, was niet serieus bedoeld ofzo ;)

robbiej zei:
GADVERDAMME! Ik zat even te kijken op de site van MARTIJN en die gasten hebben ook een forum, zo staan er ook filmpjes van jongetjes die "strippen" en andere ranzigheid waar die psychopaten op geilen. En zoals wij thermen als "novice, dutch bodybuilder, huge freak en freaky bodybuilder" hebben hebben zij thermen als "child lover, boy lover, etc."

Wat een ranzigheid!

misschien is het niet zo slim om die site te bezoeken en er filmpjes van strippende jongetjes te downen....

• Topic Starter Topic Starter
die site mag ook in brand, en die lui ook, en alles wat er voor voelt voor die lui te kiezen ook, en. . .. naja laat ook maar :shake:

DBC01 zei:
Die virtuele theekrans van keyboardridders?

Nog nooit in actie gekomen, wel dagelijks een grote bek.

:roflol:
Pas maar op dat de DBB Knokploeg zelf niet wordt geofferd door de Martijn-pompploeg!

1024%20-%20kwik%20kwek%20kwak.jpg

Je kan wel blijven zeiken opa, maar we nemen nu emaal geen 50+'ers aan, dat is niets persoonlijks.

OT: Het moet niet gekker worden in Nederland. Wat is de volgende stap; moslims die een eigen partij oprichten?!?! :eek:

levrone1 zei:
ik ga de ppvpm op richten politieke partij van pedofiele moordenaar

Ik doe mee...

Nee serieus, ik zit der al van mijn 17de ofzo over te denken en het wordt er steeds maar erger en erger op. Deze week nog in't nieuws: man van onthaalmoeder misbruikte jaren kleuters, nog een ander geval waar een vriendinnetje een camera ontdekte boven het bed van haar vriendinnetje (papa misbruikte haar en leende haar ook uit aan andere mannen etc), ... en mijn werk bij de politie doet er ook geen goed aan... als je ziet wat voor straffen er maar staan op verkrachting => 3 weken cel en dan ben je voorwaardelijk vrij...

Ik zou er anders wel mee weten wat te doen... Enkel nog een stuk of 5 andere "gestoorden" vinden uit dezelfde regio en we zijn vertrokken. Heb namen genoeg op mijn blacklist want ja mijn vriendin heeft zoiets voorgehad, maat van mij zijn vriendin, paar keer gaan getuigen bij de politie voor een aantal vriendinnen, ... namen genoeg dus :)

En wat ben je dan van plan ''disturbed''?

levrone1 zei:

Lekker simpel door de bocht, beetje meer nadenken moet toch kunnen ;) . Volgens jouw redenering zou dan iedereen die geestelijk ziek is en waarvoor nog geen remedie beschikbaar is moeten worden opgeruimd door een executie...

Het zou belachelijk zijn als een dergelijke partij zou worden toegelaten, de standpunten van hun zijn het discussieren niet waard :mad: .

Wat een decadent land is dit toch.

Het is te belachelijk voor woorden dat dat stelletje krankzinnigen hun fantasieën tot werkelijkheid kunnen laten worden. Gelukkig kent dit land zijn pluspunten: gekken genoeg hier. Dus ook gekken genoeg die het leuk vinden om pedofielen te vermoorden ofzo.

Kijk eens even hierzo mee, de man wordt geinterviewed voor de camera. Op de achtergrond zie je 2 collages hangen van foto's van jongetjes.

Maar onder z'n bureau heeft 'ie even een collage weggezet die anders in beeld zou komen en waar volgens mij minstens 1 foto te zien is waarop een jongetje iets in z'n mond heeft...

[Link niet meer beschikbaar]

DBC01 zei:
Kijk eens even hierzo mee, de man wordt geinterviewed voor de camera. Op de achtergrond zie je 2 collages hangen van foto's van jongetjes.

Maar onder z'n bureau heeft 'ie even een collage weggezet die anders in beeld zou komen en waar volgens mij minstens 1 foto te zien is waarop een jongetje iets in z'n mond heeft...

[Link niet meer beschikbaar]

Wat een lelijke wrat!

Je ziet aan hem dat het een vuile rat is

een vieze partij voor vieze en gore mannetjes, maar je moet hem wel nageve dat ie a lot off balls heeft om zo op televisie te kome,

Een partij oprichten dio voor de her-invoering van de doodstraf is lijkt me een prima statement, tegen deze lullo's. Het moet mogelijk blijven om in uiterste gevallen mensen ter dood te veroordelen. Graag met extra 30 jaar celstraf, DNA-test, om alle twijfel weg te nemen!

dacht zelf aan; DMD (die mtf-er die! ) :)

Terug
Naar boven