AndroidHealthClinic

per ongeluk iets te veel van het goeie genomen

Bezoekers in dit topic

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
421
Waardering
1
Ben net iets te scheutig met de insuline geweest. Zat nog met de HGH in mijn kop en heb als ik me niet vergis 40iu genomen ipv 4 iu. Het is een uurtje geleden genomen van humalog. Voel me nog niet raar ofzo. Kan dit kwaad?:shrug:
 
Ben net iets te scheutig met de insuline geweest. Zat nog met de HGH in mijn kop en heb als ik me niet vergis 40iu genomen ipv 4 iu. Het is een uurtje geleden genomen van humalog. Voel me nog niet raar ofzo. Kan dit kwaad?:shrug:

Damn bro 40iu slin.:eek:
Lijkt me niet goed, zorg er iig goed voor dat je voldoende snelle carbs bij de hand hebt.
 
Ja ik ga voor de zekerheid wel ff langs het ziekenhuis. Voel me nu nog goed maar toch lichtelijk vreemd.
 
Wat doe je nog online, ga naar het ziekenhuis en laat een ander rijden!
 
damn,neem je dan ook 40iu HGH?

hevig domme fout makker...
 
Shit kerel. Veel succes k hoop dat het goedkomt.
 
Wat doe je nog online, ga naar het ziekenhuis en laat een ander rijden!

dat is inderdaad wijsheid, ik zou ook een ander laten rijden en naar het ziekenhuis gaan!
veel succes ermee kerel!
 
he leef je nog?
 
En dat was weer een DBB member minder :roflol:
 
Wow, ik mag hopen dat je een handel snelle suikers hebt genomen en richting eerste hulp bent gesprint.

Geen glucagon pen bij de hand gehad trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Als je nog niet in het ziekenhuis bent, ga er dan NU heen!
 
Nou ben ook benieuwd hoe dit afloopt...
 
Maar iig succes kerel, laat snel wat van je horen!
 
Heb eens gelezen op amerikaansforum dat iemand die niets wist van slin, zomaar 100iu had genomen.. en het overleefd heeft.. was wel direct naar de eerste hulp gegaan..
 
Ben net iets te scheutig met de insuline geweest. Zat nog met de HGH in mijn kop en heb als ik me niet vergis 40iu genomen ipv 4 iu. Het is een uurtje geleden genomen van humalog. Voel me nog niet raar ofzo. Kan dit kwaad?:shrug:

Geen bijsluiter?

Jammer dat je deze vraag zelf niet kan beantwoorden terwijl je het wel gebruikt.
 
Zwaar k*t, kerel, koolhydraten, langwerkend.
Hoop dat het goed komt. Laat snel iets weten.
 
hmmmm een echte soap hierzo.......

als dit maar goed komt...

Tis wat anders als een pak melk kopen in de winkel ey.... mischien iets beter opletten?

heel veel succes in ieder geval.
 
Hmm ben benieuwd hoe het is afgelopen..
 
Ongelovelijk hoop voor je dat je het overleefd. Met een van de gevaarlijkste middelen lopen k*tten.
 
Back
Naar boven