u299778
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ging ervanuit dat het hetzelfde met iu's en ml's was als met HGH. Maar van insuline het je toch net iets minder nodig..
Blij te horen dat het goed afgelopen is, maar....
Insuline gebruik komt neer op je feiten 200% in orde hebben. Geen aannames.
Daarom had je er eigenlijk al nooit aan moeten beginnen.

Wees blij dat je niet een adertje hebt geraakt, want dan was het pas echt hard gegaan.
Overigens: 10 gram KH per iu toch... dus 400 gram = 1600 calorie aan KH alleen al om je foutje te herstellen... Of een injectie met glucagon om direct alle glycogeen uit de lever in de bloedbaan te dumpen, maar daarvoor moet je wel eerst in coma liggen vorodat ze je dat geven. Zolang je nog bij bent is het eten, eten, eten (of beter nog drinken).
Anyways, daarom is het belangrijk dat de mensen in je omgeving weten dat je insuline gebruikt.

Nou, zo zie je maar weer. Maar was dit het allemaal waard?

Blij te horen dat het goed afgelopen is, maar....
Insuline gebruik komt neer op je feiten 200% in orde hebben. Geen aannames.
Daarom had je er eigenlijk al nooit aan moeten beginnen.
na die stickie over insuline in de afgelopen maanden meerdere malen doorgelezen te hebben dacht ik het wel te weten. Op een gegeven moment nadat ik dus had geinjecteerd las ik 0.05 ml......he dacht ik hier klopt iets niet. Het zal toch niet waar wezen. En ja hoor vet overgedoseerd. Niet direct paniek want na een uur voelde ik me nog niet vreemd ofzo. Toen het op zijn hoogte punt was toen besloot ik maar alvast richting ziekenhuis te gaan voordat het ineens heel snel veranderde. Maar achteraf gezien viel het dus wel mee met de bijwerkingen. Komt waarschijnlijk ook dat ik bijna continu voedingsstoffen heb genomen. En misschien reageert het ene lichaam heftiger op zo'n dosering als een ander.