Fitness Seller

per ongeluk iets te veel van het goeie genomen

Ik weet niet of de ts veel ervaring heeft met het gebruik van slin maar zoals hier eerder reeds is vermeld OPLETTEN!!!!!!!!!!!! :angstig: maar daar heeft ie nu waarschijnlijk niks aan :(

• Topic Starter Topic Starter
Nou daar ben ik weer levend en wel. Ik ben langs het ziekenhuis gereden, maar niet naar binnen gegaan. Onderweg bedacht ik me ik wacht wel gewoon op de parkeerplaats daar mocht het erger worden dan kan ik altijd nog naar binnen lopen. Ik zag de preken van de artsen al voor me en daar had ik gezien de nog niet ernstige situatie geen zin in. Met een pot vendetta voor me en een fles water en een shakebeker heb ik gedurende een uur steeds om de paar minuten een slokje genomen. Het hypo achtige gevoel werd steeds minder en ik heb me maar weer naar huis laten brengen. Nu voel ik zo goed als geen nadelige effecten meer. Wel werd ik op het laatst heel gaperig en moe. Maar da's nu weer weg. Op het moment dat ik mijn eerste bericht plaatste was het denk ik net zo ongeveer op zijn hoogte punt. Ik dacht dit moet niet erger worden, maar het viel dus mee. Eigenlijk heb ik de afgelopen 3 uur continu gegeten. Druivensuiker+glutamine, whey shake, plakken droog volkorenbrood, droge rijst met gekookte kipfilet en dat was volgens mij wel nodig met die hoge dosering insuline. Ja het was inderdaad een hele domme fout. Ik ging ervanuit dat het hetzelfde met iu's en ml's was als met HGH. Maar van insuline het je toch net iets minder nodig..

hopelijk geen blijvende schade
ga er bnkort ook aan beginnen, maar wel met behulp van een verpleegsterke

blij dat het goed is afgelopen!

Nou, zo zie je maar weer. Maar was dit het allemaal waard?

gelukkig bro, je leeft nog!!

Blij te horen dat het goed afgelopen is, maar....

Ik ging ervanuit dat het hetzelfde met iu's en ml's was als met HGH. Maar van insuline het je toch net iets minder nodig..

Insuline gebruik komt neer op je feiten 200% in orde hebben. Geen aannames.

Daarom had je er eigenlijk al nooit aan moeten beginnen.

Dus deze week niet meer he! :D

Nog niet gelijk slapen he, laat er voldoende uurtjes tussen zitten.
Volgende keer beter opletten bro. iig succes verder.

helemaal mee eens.. voordat je iets gebruikt moet je er alles vanaf weten.
maargoed, dat zou voor zich moeten spreken. een foutje is menselijk maar zo'n fout kan ernstige gevolgen hebben. maar dat heb je nu ook wel door ;)
hou je gesteldheid wel nog ff in de gaten, als je iets raars merkt gewoon ff langs ziekenhuis gaan, daar ben je voor verzekerd.

Wees blij dat je niet een adertje hebt geraakt, want dan was het pas echt hard gegaan.

Overigens: 10 gram KH per iu toch... dus 400 gram = 1600 calorie aan KH alleen al om je foutje te herstellen... Of een injectie met glucagon om direct alle glycogeen uit de lever in de bloedbaan te dumpen, maar daarvoor moet je wel eerst in coma liggen vorodat ze je dat geven. Zolang je nog bij bent is het eten, eten, eten (of beter nog drinken).

Anyways, daarom is het belangrijk dat de mensen in je omgeving weten dat je insuline gebruikt.

Volgens mij hoef je niet in coma te liggen hoor, voordat je glucagon krijgt. Meer om dit juist te voorkomen. Je praat dan wel over bijz lage bloedsuikerspiegels van <2 a 3mmol/liter.

had Hardgainers een tijdje geleden niet gepost dat een kameraad van em ook zo twijfelend met een spuit slin in z'n handen had gestaan (ook ivm de iu's omrekenen enzo).

Nou, maar goed dat het allemaal goed is gegaan. Nu is het misschien wel een mega anabool tripje geweest :D

Nou, zo zie je maar weer. Maar was dit het allemaal waard?

Het heeft niks opgeleverd dus het was zeker niks waard. Maar in iedergeval bedankt voor jullie reacties. Dit zal mij niet meer overkomen zo'n overdosering en ik hoop dat anderen die nu of in de toekomst hier info zoeken over slin dit ook lezen zodat ze gewaarschuwd zijn. Al zijn er natuurlijk maar weinig mensen die op dit gebied zulke vergissen maken zoals ik:p

succes kerel da is ff iets anders als wat teveel igf pakken

Welke vorm heb je genomen? Als je een snelwerkende als humulin R of actrapid genomen hebt ben je normaalgezien na 4 uur safe

ik heb die van humalog

na die stickie over insuline in de afgelopen maanden meerdere malen doorgelezen te hebben dacht ik het wel te weten. Op een gegeven moment nadat ik dus had geinjecteerd las ik 0.05 ml......he dacht ik hier klopt iets niet. Het zal toch niet waar wezen. En ja hoor vet overgedoseerd. Niet direct paniek want na een uur voelde ik me nog niet vreemd ofzo. Toen het op zijn hoogte punt was toen besloot ik maar alvast richting ziekenhuis te gaan voordat het ineens heel snel veranderde. Maar achteraf gezien viel het dus wel mee met de bijwerkingen. Komt waarschijnlijk ook dat ik bijna continu voedingsstoffen heb genomen. En misschien reageert het ene lichaam heftiger op zo'n dosering als een ander.

na die stickie over insuline in de afgelopen maanden meerdere malen doorgelezen te hebben dacht ik het wel te weten. Op een gegeven moment nadat ik dus had geinjecteerd las ik 0.05 ml......he dacht ik hier klopt iets niet. Het zal toch niet waar wezen. En ja hoor vet overgedoseerd. Niet direct paniek want na een uur voelde ik me nog niet vreemd ofzo. Toen het op zijn hoogte punt was toen besloot ik maar alvast richting ziekenhuis te gaan voordat het ineens heel snel veranderde. Maar achteraf gezien viel het dus wel mee met de bijwerkingen. Komt waarschijnlijk ook dat ik bijna continu voedingsstoffen heb genomen. En misschien reageert het ene lichaam heftiger op zo'n dosering als een ander.

Door allerlei slecht voer zal je wel insulineresistenter zijn :D

voel je je nu niet mega anabool :D

morgen ben je 8 kg zwaarder :p

ik ben blij voor je dat je er niks ernstig aan overhoudt...

Terug
Naar boven