JuggerNaut
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is mij ook wel eens over komen dat ik 50iu genomen had. 10iu als de bedoeling en ipv dat ik er 2iu hgh bij deed pakte ik weer de slin en deed er nog is 40iu insuline bij. SCARY SHIT![]()
-rodge

Hoe heb je dat opgelost dan?
1/2kg druivesuiker genomen?![]()
is mij ook wel eens over komen dat ik 50iu genomen had. 10iu als de bedoeling en ipv dat ik er 2iu hgh bij deed pakte ik weer de slin en deed er nog is 40iu insuline bij. SCARY SHIT![]()
-rodge
Verbaasd me echt dat iemand met jouw kennis dat tegenkomt
)moment van onoplettendheid. plus ik doe m'n insuline in lege jino vials omdat het van die cartridges zijn voor in een insuline pen. doe er wel een plakkertje op dat het insuline is maar zoals ik zei een foutje is gauw gemaakt als je ff niet oplet. het is heel stom maar dat doe je echt maar 1 keer(ook als het net als ons goed afloopt)
-rodge

Is het niet zo als je verkeerd omgaat met dit product dat er dan ook nog kans is dat je suikerziekte eraan kan overhouden of iets. Dacht eens zoiets gehoord te hebben, maar ben niet zeker.
Is het niet zo als je verkeerd omgaat met dit product dat er dan ook nog kans is dat je suikerziekte eraan kan overhouden of iets. Dacht eens zoiets gehoord te hebben, maar ben niet zeker.
de tyfes hey!!!40iu
goeie les voor je!dat zal je vast geen tweede keer meer doen he bro?![]()