XXL Nutrition

per ongeluk iets te veel van het goeie genomen

Damn:eek: Ik vind dit soort verhalen eng...:angstig:

OMG ik hoop dat dit goed af gaat lopen!!!

Mooi k*t in ieder geval.
En laat als de sodemieter effe weten dat alles goed met je gaat!

Ben net iets te scheutig met de insuline geweest. Zat nog met de HGH in mijn kop en heb als ik me niet vergis 40iu genomen ipv 4 iu. Het is een uurtje geleden genomen van humalog. Voel me nog niet raar ofzo. Kan dit kwaad?:shrug:

Damn! :eek!: 40 iu is niet misselijk.......ben benieuwd of je daar ongeschonden doorheen komt

Op zich zal bij tijdig ingrijpen (dus snelle carbs en richting ziekenhuis) die 40IU niet dodelijk zijn.

Zal wel met een sisser aflopen hopelijk. :)

Wees blij dat je niet een adertje hebt geraakt, want dan was het pas echt hard gegaan.

Overigens: 10 gram KH per iu toch... dus 400 gram = 1600 Cal aan KH alleen al om je foutje te herstellen... Of een injectie met glucagon om direct alle glycogeen uit de lever in de bloedbaan te dumpen, maar daarvoor moet je wel eerst in coma liggen vorodat ze je dat geven. Zolang je nog bij bent is het eten, eten, eten (of beter nog drinken).

Anyways, daarom is het belangrijk dat de mensen in je omgeving weten dat je insuline gebruikt.

Niet om morbide te doen, maar dan moet je wel het ziekenhuis halen. 20 IU kan al een overdosis zijn, dit is het dubbele.

Als hij zelf gaat rijden is wordt die kans nog veel groter (en kan hij nog aansprakelijk gesteld worden voor een eventueel ongeluk ook, collega is ook al eens zijn rijbewijs een poosje kwijt geweest en hij was niet eens een recreatieve gebruiker)

phoooh..ik zou al ziek wordne van het gedacht alleen dat ik 40 iu hebingspoten...damn...kzou een spontane hartstilstand krijgen...

Leg dat ook maar eens uit aan het ziekenhuispersoneel als je geen diabeet bent

Steroïden en bodybuilders dat weten ze maar al te goed en zullen ze niet van opkijken maar insuline en bodybuilding kan buiten een insider niemand linken

hopelijk loopt dit goed af.... :(

loopt hopelijk goed af voor je!!
Uitkijken voortaan maar dat zal je wel doen in het vervolg!!!

Denk dat je beter kan wachten met grappen totdat ie weer terug is.

Denk dat je beter kan wachten met grappen totdat ie weer terug is.

:thumbs: Geschoond, het was geen slimme actie van de TS maar dat heeft hij zelf ook wel door. Leedvermaak is niet nodig. Of gaan sommigen hier bij een ongeluk ook staan roepen 'dan had je maar moeten uitkijken!!"?

suc6 ermee

damn.. freaky shit..laat dit een wijze les voor andere lezers en slin users wezen! hou je koppie erbij!

Hij leest mee en maakt volgens mij een reply. He's alive. ;)

Laatst bewerkt:
idd niet zo'n slimme actie, iig sterkte bro

Verdomme door zo'n stoten krijgen bb'ers nu een slechte naam!

Ken iemand en die kon indertijd ook geen slinnaald deftig aflezen. Resultaat ipv 6iu zo maar even 60iu gezet! Is ook als een gek in de carbs gevlogen en is goed afgelopen gelukkig

INSULINE IS LEVENSGEVAARLIJK ALS JE ER NIET MEE KAN OMGAAN!!!! Ik snap gewoon niet hoe je zoiets gedaan krijgt

Hup elke 10min dextrose drinken.. 50 gram ofzo..

Maar oei oei oei... zulke dingen zijn echt gevaarlijk....

Terug
Naar boven