AndroidHealthClinic

Perfect Muscle Shake - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? #1 MASSA shake voor elke bodybuilder
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 shakes
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Erg goede shake
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x daags, 2 maatscheppen
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, binnen 24 uur in huis, gunstige prijs/ kwaliteit garantie, leuke cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, mijn motivatie vind je hieronder

Mijn review:

Vandaag heb ik de Perfect Muscle Shake van Body&Fit ontvangen. Ik heb in het verleden al goede ervaringen met producten van het body&fit huismerk gehad, vanwege zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding en snelle en goede levering. Het product stond al langere tijd op verwacht en is nu enkele dagen leverbaar. Ik heb dit product gekocht zodat ik in mijn bulk periode, mijn gebrek op een goede manier kan aanvullen. De Perfect Muscle Shake bevat voldoende en goede bronnen kan gebruiken om mijn tekort aan te vullen. Het is een goed extra eetmoment. In deze review zal ik ingaan op een aantal punten. Wat zegt Body en Fit er zelf van?

Kenmerken Perfect Muscle Shake:
- 100% vetvrije spiermassa Weight Gain shake!
- 100% spieren en geen vet
- 100% de beste eiwitten voor spieren
- 100% de beste complexe koolhydraten
- 100% onvergelijkbare kwaliteit
- 100% aspartaam en suikervrij
- Perfecte spieropbouwende maaltijdshake

Hieronder zal je mijn ervaring vinden met het product:
Ingrediënten:
Ik zal de ingrediënten in dit stukje onder de loep nemen. De koolhydraat bron in deze shake is de fijn en onbewerkt gemalen zilvervliesrijst. Een goede bron van koolhydraten die helemaal onbewerkt is. Waardoor alle voedingswaarden behouden zijn die van nature in dit product zitten. Naast deze koolhydraatbron zitten er ook eiwitten in, namelijk de Melk Eiwit Isolaat en Whey eiwit (Whey Isolaat en Whey concentraat). Dit zijn goede eiwitbronnen.

Smaak:
Zelf heb ik de Cookies en Cream smaak gekocht en deze vind ik erg lekker. De smaak is niet dominant aanwezig en lekker zacht van smaak. Ik weet zeker dat ik deze emmer met heel veel plezier op ga maken.

Structuur:
De shake heeft een romige en volle structuur. Dit komt door de goede eiwitbronnen. Doordat er fijn gemalen rijst in zit, een goede bron van koolhydraten, proef je hiervan rijstkorrels. Deze zijn zo fijn en geeft de shake zijn eigen identiteit.

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt om de shake te maken. 400ml met 2 maatscheppen en even schudden. Na even schudden kan ik de shake maken en gemakkelijk opdrinken. Smaak en structuur is goed en tevens helemaal opgelost. Geen gekke of rare brokken. Goede kwaliteit zoals de andere shakes van hun.

Prijs & conclusie:
Voor 34,90 heb je een emmer van 4,4kg. Voor product zoals dit is dat zeker niet veel. In elke emmer zitten 73 shakes van 60 gram per shake. De kwaliteit is zoals je het mag verwachten van body&fit producten. Bij elke bestelling zitten standaard twee cadeaus en vanaf 20 euro geen verzendkosten. Goede service en blijf ik zeker deze gehele winter (mijn bulkperiode) gebruiken.

1bff36f704596ec171bdab0c41f884b6.jpg
 
Bedankt voor je review! De Perfect Muscle Shake is echt weer een knaller :) Alleen de beste eiwitten uit Whey en Micellar samen met de meeste pure complexe carbs uit zilvervliesrijst. Kan bijna niet beter. En nog lekker ook:zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb je ook ervaring met de mass perfection? Welke had de fijnste structuur?
 
Ideaal met rijst ipv granen/malotdextrine/dextrose of haver!

Jammer dat hij momenteel niet in chocolate flavour te koop is bij B&F.

Kan iemand van B&F misschien vertellen wanneer de smaak chocolate binnenkomt of te koop is?

Lijkt me een topper. Zodra de choco te koop is, bestel ik een emmertje!
 
Heb je ook ervaring met de mass perfection? Welke had de fijnste structuur?
Ik denk dat de Mass Perfection iets grover is van structuur (door de oats) en de zilvervliesrijst is gemalen. Ik denk dat dat het enige verschil is in structuur. Ik denk dat de Perfect Muscle Shake de fijnste is van structuur.
Ideaal met rijst ipv granen/malotdextrine/dextrose of haver!

Jammer dat hij momenteel niet in chocolate flavour te koop is bij B&F.

Kan iemand van B&F misschien vertellen wanneer de smaak chocolate binnenkomt of te koop is?

Lijkt me een topper. Zodra de choco te koop is, bestel ik een emmertje!
Super he! We wilden graag een aantal goede keuzes bieden qua weightgainer en naast Mass Perfection hebben we nu ook de Perfect Muscle Shake. In plaats van voornamelijk havermeel in de Mass Perfection hebben we nu onbewerkte zilvervliesrijst. Absoluut een goede keus:) De vanille en cookies zijn eerder beschikbaar, de andere smaken komen eraan! De Chocolade verwachten wij aankomende week voorradig, evenals banaan.

Ralf
 
PostNL was weer goed bezig vandaag, vroeg me pakketje bezorgd nadat ik gister om 21:45 deze shake had besteld!

Eerste indruk:
Heb de smaak vanille en met water is deze heerlijk en romig van smaak! Qua structuur iets fijner dan MassPerfection die ik ook erg lekker vind. 2 maatscheppen zijn 60 gram en doordat het een dichte structuur heeft zit je met 2 schepjes aan een nette hoeveelheid. (niet dat je halve shakebeker volzit zegmaar).

Uitgebreider zal ik na een weekje of 2 posten maar eerste indruk is top!
 
PostNL was weer goed bezig vandaag, vroeg me pakketje bezorgd nadat ik gister om 21:45 deze shake had besteld!

Eerste indruk:
Heb de smaak vanille en met water is deze heerlijk en romig van smaak! Qua structuur iets fijner dan MassPerfection die ik ook erg lekker vind. 2 maatscheppen zijn 60 gram en doordat het een dichte structuur heeft zit je met 2 schepjes aan een nette hoeveelheid. (niet dat je halve shakebeker volzit zegmaar).

Uitgebreider zal ik na een weekje of 2 posten maar eerste indruk is top!

Dank je! De nieuwe Perfect Muscle is een heel mooi product.:) Hoogwaardige eiwitten uit Whey en Micellar met zilvervliesrijst. Zo maaltijd kun je haast zelf niet maken, zeker niet zo snel en voor die prijs. We hebben dan ook heel groot ingekocht waardoor we een hele mooi prijs kunnen maken!

Voor een klein 50 cent heb je ruim 20 gram van de beste eiwitten en zo'n 35 gram van de meest pure complexe koolhydraten. Ideaal:)

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De smaken Chocolate en Banaan zijn ook al direct leverbaar:)

Dan hebben we nu de volgende smaken:
Banana Milkshake
Chocolate Milkshake
Cookies Milkshake
Vanilla Milkshake

Perfect Muscle Shake

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."
 
Ideaal met rijst ipv granen/malotdextrine/dextrose of haver!

Jammer dat hij momenteel niet in chocolate flavour te koop is bij B&F.

Kan iemand van B&F misschien vertellen wanneer de smaak chocolate binnenkomt of te koop is?

Lijkt me een topper. Zodra de choco te koop is, bestel ik een emmertje!

Rijst is ook een graan, alleen een ander soort graan.. Niet heel erg verschillend dus!
 
Mijn review:

Vandaag heb ik de Perfect Muscle Shake van Body&Fit ontvangen. Ik heb in het verleden al goede ervaringen met producten van het body&fit huismerk gehad, vanwege zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding en snelle en goede levering. Het product stond al langere tijd op verwacht en is nu enkele dagen leverbaar. Ik heb dit product gekocht zodat ik in mijn bulk periode, mijn gebrek op een goede manier kan aanvullen. De Perfect Muscle Shake bevat voldoende en goede bronnen kan gebruiken om mijn tekort aan te vullen. Het is een goed extra eetmoment. In deze review zal ik ingaan op een aantal punten. Wat zegt Body en Fit er zelf van?

Kenmerken Perfect Muscle Shake:
- 100% vetvrije spiermassa Weight Gain shake!
- 100% spieren en geen vet
- 100% de beste eiwitten voor spieren
- 100% de beste complexe koolhydraten
- 100% onvergelijkbare kwaliteit
- 100% aspartaam en suikervrij
- Perfecte spieropbouwende maaltijdshake

Hieronder zal je mijn ervaring vinden met het product:
Ingrediënten:
Ik zal de ingrediënten in dit stukje onder de loep nemen. De koolhydraat bron in deze shake is de fijn en onbewerkt gemalen zilvervliesrijst. Een goede bron van koolhydraten die helemaal onbewerkt is. Waardoor alle voedingswaarden behouden zijn die van nature in dit product zitten. Naast deze koolhydraatbron zitten er ook eiwitten in, namelijk de Melk Eiwit Isolaat en Whey eiwit (Whey Isolaat en Whey concentraat). Dit zijn goede eiwitbronnen.

Smaak:
Zelf heb ik de Cookies en Cream smaak gekocht en deze vind ik erg lekker. De smaak is niet dominant aanwezig en lekker zacht van smaak. Ik weet zeker dat ik deze emmer met heel veel plezier op ga maken.

Structuur:
De shake heeft een romige en volle structuur. Dit komt door de goede eiwitbronnen. Doordat er fijn gemalen rijst in zit, een goede bron van koolhydraten, proef je hiervan rijstkorrels. Deze zijn zo fijn en geeft de shake zijn eigen identiteit.

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt om de shake te maken. 400ml met 2 maatscheppen en even schudden. Na even schudden kan ik de shake maken en gemakkelijk opdrinken. Smaak en structuur is goed en tevens helemaal opgelost. Geen gekke of rare brokken. Goede kwaliteit zoals de andere shakes van hun.

Prijs & conclusie:
Voor 34,90 heb je een emmer van 4,4kg. Voor product zoals dit is dat zeker niet veel. In elke emmer zitten 73 shakes van 60 gram per shake. De kwaliteit is zoals je het mag verwachten van body&fit producten. Bij elke bestelling zitten standaard twee cadeaus en vanaf 20 euro geen verzendkosten. Goede service en blijf ik zeker deze gehele winter (mijn bulkperiode) gebruiken.[/QUOTE]

Kan mezelf hier zeker in vinden een heel goed en compleet product en zeker voor die prijs een echte aanrader.
Deze shake ook op de sportschool geadviseerd en die waren zeer verrast over de samenstelling van het product voor deze lage prijs.
Dus van mij ook een dikke 10
 
Mijn review:

Vandaag heb ik de Perfect Muscle Shake van Body&Fit ontvangen. Ik heb in het verleden al goede ervaringen met producten van het body&fit huismerk gehad, vanwege zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding en snelle en goede levering. Het product stond al langere tijd op verwacht en is nu enkele dagen leverbaar. Ik heb dit product gekocht zodat ik in mijn bulk periode, mijn gebrek op een goede manier kan aanvullen. De Perfect Muscle Shake bevat voldoende en goede bronnen kan gebruiken om mijn tekort aan te vullen. Het is een goed extra eetmoment. In deze review zal ik ingaan op een aantal punten. Wat zegt Body en Fit er zelf van?

Kenmerken Perfect Muscle Shake:
- 100% vetvrije spiermassa Weight Gain shake!
- 100% spieren en geen vet
- 100% de beste eiwitten voor spieren
- 100% de beste complexe koolhydraten
- 100% onvergelijkbare kwaliteit
- 100% aspartaam en suikervrij
- Perfecte spieropbouwende maaltijdshake

Hieronder zal je mijn ervaring vinden met het product:
Ingrediënten:
Ik zal de ingrediënten in dit stukje onder de loep nemen. De koolhydraat bron in deze shake is de fijn en onbewerkt gemalen zilvervliesrijst. Een goede bron van koolhydraten die helemaal onbewerkt is. Waardoor alle voedingswaarden behouden zijn die van nature in dit product zitten. Naast deze koolhydraatbron zitten er ook eiwitten in, namelijk de Melk Eiwit Isolaat en Whey eiwit (Whey Isolaat en Whey concentraat). Dit zijn goede eiwitbronnen.

Smaak:
Zelf heb ik de Cookies en Cream smaak gekocht en deze vind ik erg lekker. De smaak is niet dominant aanwezig en lekker zacht van smaak. Ik weet zeker dat ik deze emmer met heel veel plezier op ga maken.

Structuur:
De shake heeft een romige en volle structuur. Dit komt door de goede eiwitbronnen. Doordat er fijn gemalen rijst in zit, een goede bron van koolhydraten, proef je hiervan rijstkorrels. Deze zijn zo fijn en geeft de shake zijn eigen identiteit.

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt om de shake te maken. 400ml met 2 maatscheppen en even schudden. Na even schudden kan ik de shake maken en gemakkelijk opdrinken. Smaak en structuur is goed en tevens helemaal opgelost. Geen gekke of rare brokken. Goede kwaliteit zoals de andere shakes van hun.

Prijs & conclusie:
Voor 34,90 heb je een emmer van 4,4kg. Voor product zoals dit is dat zeker niet veel. In elke emmer zitten 73 shakes van 60 gram per shake. De kwaliteit is zoals je het mag verwachten van body&fit producten. Bij elke bestelling zitten standaard twee cadeaus en vanaf 20 euro geen verzendkosten. Goede service en blijf ik zeker deze gehele winter (mijn bulkperiode) gebruiken.

Kan mezelf hier zeker in vinden een heel goed en compleet product en zeker voor die prijs een echte aanrader.
Deze shake ook op de sportschool geadviseerd en die waren zeer verrast over de samenstelling van het product voor deze lage prijs.
Dus van mij ook een dikke 10[/QUOTE]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumb: Dank je, voor de uitgebreide review. Met de Perfect Muscle shake hebben we de lat weer hoger gelegd in de " muscle shakes" . Qua eiwitten hebben we er het beste inzitten met de Whey van Volac en de Micellar van Fonterra en qua koolhydraten ook met pure zilvervliesrijst . Je proeft wel een beetje de vezels inderdaad maar de structuur en smaken zijn heerlijk. Een heel mooi totaalplaatje als zeg ik het zelf. :D Perfect Muscle Shake zal voor veel sporters/atleten hun nieuwe " muscle meal" zijn daar ben ik van overtuigd. Per shake pak je 20 gram hoogwaardige eiwitten uit Whey en Micellar en 35 gram pure complexe carbs uit zilvervliesrijst. En dat voor nog geen 50 cent. Wat wil je nog meer!:)

-ilco
 
Mijn review:

Vandaag heb ik de Perfect Muscle Shake van Body&Fit ontvangen. Ik heb in het verleden al goede ervaringen met producten van het body&fit huismerk gehad, vanwege zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding en snelle en goede levering. Het product stond al langere tijd op verwacht en is nu enkele dagen leverbaar. Ik heb dit product gekocht zodat ik in mijn bulk periode, mijn gebrek op een goede manier kan aanvullen. De Perfect Muscle Shake bevat voldoende en goede bronnen kan gebruiken om mijn tekort aan te vullen. Het is een goed extra eetmoment. In deze review zal ik ingaan op een aantal punten. Wat zegt Body en Fit er zelf van?

Kenmerken Perfect Muscle Shake:
- 100% vetvrije spiermassa Weight Gain shake!
- 100% spieren en geen vet
- 100% de beste eiwitten voor spieren
- 100% de beste complexe koolhydraten
- 100% onvergelijkbare kwaliteit
- 100% aspartaam en suikervrij
- Perfecte spieropbouwende maaltijdshake

Hieronder zal je mijn ervaring vinden met het product:
Ingrediënten:
Ik zal de ingrediënten in dit stukje onder de loep nemen. De koolhydraat bron in deze shake is de fijn en onbewerkt gemalen zilvervliesrijst. Een goede bron van koolhydraten die helemaal onbewerkt is. Waardoor alle voedingswaarden behouden zijn die van nature in dit product zitten. Naast deze koolhydraatbron zitten er ook eiwitten in, namelijk de Melk Eiwit Isolaat en Whey eiwit (Whey Isolaat en Whey concentraat). Dit zijn goede eiwitbronnen.

Smaak:
Zelf heb ik de Cookies en Cream smaak gekocht en deze vind ik erg lekker. De smaak is niet dominant aanwezig en lekker zacht van smaak. Ik weet zeker dat ik deze emmer met heel veel plezier op ga maken.

Structuur:
De shake heeft een romige en volle structuur. Dit komt door de goede eiwitbronnen. Doordat er fijn gemalen rijst in zit, een goede bron van koolhydraten, proef je hiervan rijstkorrels. Deze zijn zo fijn en geeft de shake zijn eigen identiteit.

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt om de shake te maken. 400ml met 2 maatscheppen en even schudden. Na even schudden kan ik de shake maken en gemakkelijk opdrinken. Smaak en structuur is goed en tevens helemaal opgelost. Geen gekke of rare brokken. Goede kwaliteit zoals de andere shakes van hun.

Prijs & conclusie:
Voor 34,90 heb je een emmer van 4,4kg. Voor product zoals dit is dat zeker niet veel. In elke emmer zitten 73 shakes van 60 gram per shake. De kwaliteit is zoals je het mag verwachten van body&fit producten. Bij elke bestelling zitten standaard twee cadeaus en vanaf 20 euro geen verzendkosten. Goede service en blijf ik zeker deze gehele winter (mijn bulkperiode) gebruiken.

Kan mezelf hier zeker in vinden een heel goed en compleet product en zeker voor die prijs een echte aanrader.
Deze shake ook op de sportschool geadviseerd en die waren zeer verrast over de samenstelling van het product voor deze lage prijs.
Dus van mij ook een dikke 10[/QUOTE]

Lijkt verdacht veel op mijn review ;)
 
Mooie review! Ga deze ook in mijn volgende bulk nemen, ziet er toch net iets beter uit dan Lean Gain die ik eerder nam. En ook nog eens scherp geprijsd! :)
 
Kan mezelf hier zeker in vinden een heel goed en compleet product en zeker voor die prijs een echte aanrader.
Deze shake ook op de sportschool geadviseerd en die waren zeer verrast over de samenstelling van het product voor deze lage prijs.
Dus van mij ook een dikke 10

Lijkt verdacht veel op mijn review ;)[/QUOTE]
Haha, Jesse2010 bedoeld enkel zijn alinea eronder. Waarschijnlijk is het fout gegaan met het citeren van het bericht. Gelukkig zijn er maar weinig die het niet eens zullen zijn met jouw review over de Perfect Muscle Shake.
Mooie review! Ga deze ook in mijn volgende bulk nemen, ziet er toch net iets beter uit dan Lean Gain die ik eerder nam. En ook nog eens scherp geprijsd! :)
Dankje Johan! :) We zijn erg blij mee dat we weer een opvallend en goed product op de markt hebben kunnen brengen met de Perfect Muscle Shake. Zeker de moeite waard en weet zeker dat het je bevallen zal :)

Ralf
 
Het is niet meer normaal zo druk vandaag met de introductie van de Perfect Muscle Shake!:) Echt gaaf om te zien!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Net even de Perfect Muscle chocolate getest, die is nog lekkerder als de vanilla vind ik zelf:zuip: Tot nu toe voor mij de favoriet!:)

‘Perfect Muscle shake is dé maaltijd die elke bodybuilder wil! Perfect Muscle Shake bouwt spiermassa met de beste eiwitten en zilvervliesrijst. Geen uren meer in de keuken maar in enkele seconden de perfecte maaltijd klaar’
 
:D :(

Nu nog wat onhafhankelijke reviews van users met veel posts, zonder belangen in de business..........
 
Echt veel onzin kan er niet over worden uitgekraamd toch ?
 
Vindt het zelf ook een mooi product. De onbewerkt gemalen zilvervliesrijst is zonder twijfel een van de beste koolhydraatbronnen die je kan nemen. Dat zal niemand tegenspreken mag ik hopen ;)

Als je kijkt naar de prijs, kwaliteit en kwantiteit vind ik het toch wel een HEEL scherp product.
Geen goedkope vullers en een kwalitatieve isolaat.
Zat hier voor op mass perfection die ook erg goed was, maar stap toch over naar Perfect Muscle Shake voor naast mijn dieet. Makkelijk om aan te vullen op elk dieet en ook toepasbaar in elk dieet.
Heb de vanille en vindt hem bijzonder romig van smaak. Lost perfect op en met water blijft hij vol van smaak.

Mooi product voor iedereen. kan iedereen aanraden om die goedkoop gevulde producten als mammoth e.d. te laten staan en te kiezen voor deze. Maar dat is mijn mening.

Topper weer B&F.
 
Vindt het zelf ook een mooi product. De onbewerkt gemalen zilvervliesrijst is zonder twijfel een van de beste koolhydraatbronnen die je kan nemen. Dat zal niemand tegenspreken mag ik hopen ;)

Als je kijkt naar de prijs, kwaliteit en kwantiteit vind ik het toch wel een HEEL scherp product.
Geen goedkope vullers en een kwalitatieve isolaat.

Zat hier voor op mass perfection die ook erg goed was, maar stap toch over naar Perfect Muscle Shake voor naast mijn dieet. Makkelijk om aan te vullen op elk dieet en ook toepasbaar in elk dieet.
Heb de vanille en vindt hem bijzonder romig van smaak. Lost perfect op en met water blijft hij vol van smaak.

Mooi product voor iedereen. kan iedereen aanraden om die goedkoop gevulde producten als mammoth e.d. te laten staan en te kiezen voor deze. Maar dat is mijn mening.

Topper weer B&F.
Bedankt voor je complimenten. We zijn ook erg trots op de Perfect Muscle Shake:cool: De beste eiwitten (Whey en Micellar) met de beste complexe koolhydraten (zilvervliesrijst) in 1 shake.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven