AndroidHealthClinic

Review Perfect Muscle Shake - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? #1 MASSA shake voor elke bodybuilder
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 shakes
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Erg goede shake
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x daags, 2 maatscheppen
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, binnen 24 uur in huis, gunstige prijs/ kwaliteit garantie, leuke cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, mijn motivatie vind je hieronder

Mijn review:

Vandaag heb ik de Perfect Muscle Shake van Body&Fit ontvangen. Ik heb in het verleden al goede ervaringen met producten van het body&fit huismerk gehad, vanwege zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding en snelle en goede levering. Het product stond al langere tijd op verwacht en is nu enkele dagen leverbaar. Ik heb dit product gekocht zodat ik in mijn bulk periode, mijn gebrek op een goede manier kan aanvullen. De Perfect Muscle Shake bevat voldoende en goede bronnen kan gebruiken om mijn tekort aan te vullen. Het is een goed extra eetmoment. In deze review zal ik ingaan op een aantal punten. Wat zegt Body en Fit er zelf van?

Kenmerken Perfect Muscle Shake:
- 100% vetvrije spiermassa Weight Gain shake!
- 100% spieren en geen vet
- 100% de beste eiwitten voor spieren
- 100% de beste complexe koolhydraten
- 100% onvergelijkbare kwaliteit
- 100% aspartaam en suikervrij
- Perfecte spieropbouwende maaltijdshake

Hieronder zal je mijn ervaring vinden met het product:
Ingrediënten:
Ik zal de ingrediënten in dit stukje onder de loep nemen. De koolhydraat bron in deze shake is de fijn en onbewerkt gemalen zilvervliesrijst. Een goede bron van koolhydraten die helemaal onbewerkt is. Waardoor alle voedingswaarden behouden zijn die van nature in dit product zitten. Naast deze koolhydraatbron zitten er ook eiwitten in, namelijk de Melk Eiwit Isolaat en Whey eiwit (Whey Isolaat en Whey concentraat). Dit zijn goede eiwitbronnen.

Smaak:
Zelf heb ik de Cookies en Cream smaak gekocht en deze vind ik erg lekker. De smaak is niet dominant aanwezig en lekker zacht van smaak. Ik weet zeker dat ik deze emmer met heel veel plezier op ga maken.

Structuur:
De shake heeft een romige en volle structuur. Dit komt door de goede eiwitbronnen. Doordat er fijn gemalen rijst in zit, een goede bron van koolhydraten, proef je hiervan rijstkorrels. Deze zijn zo fijn en geeft de shake zijn eigen identiteit.

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt om de shake te maken. 400ml met 2 maatscheppen en even schudden. Na even schudden kan ik de shake maken en gemakkelijk opdrinken. Smaak en structuur is goed en tevens helemaal opgelost. Geen gekke of rare brokken. Goede kwaliteit zoals de andere shakes van hun.

Prijs & conclusie:
Voor 34,90 heb je een emmer van 4,4kg. Voor product zoals dit is dat zeker niet veel. In elke emmer zitten 73 shakes van 60 gram per shake. De kwaliteit is zoals je het mag verwachten van body&fit producten. Bij elke bestelling zitten standaard twee cadeaus en vanaf 20 euro geen verzendkosten. Goede service en blijf ik zeker deze gehele winter (mijn bulkperiode) gebruiken.

1bff36f704596ec171bdab0c41f884b6.jpg

ik vraag me af wat eigenlijk het beste is om massa aan te komen, want ik zie door de bomen het bos niet meer en voor een beginner is het niet eenvoudig om het te weten te komen.

Wat zouden jullie eigenlijk aanraden: whey perfection + ultra fine oats, mass perfection of deze nieuwe perfect muscle shake?

ik vraag me af wat eigenlijk het beste is om massa aan te komen, want ik zie door de bomen het bos niet meer en voor een beginner is het niet eenvoudig om het te weten te komen.

Wat zouden jullie eigenlijk aanraden: whey perfection + ultra fine oats, mass perfection of deze nieuwe perfect muscle shake?

Tsja, het kan allemaal. De voedingsstoffen van de 3 opties die je noemt zijn nagenoeg gelijk. (mits je die whey in de juiste hoeveelheid mengt met oats)

Dus het ligt er maar net aan. Losse whey hebben is overigens sowieso een must voor ieder.

• Topic Starter Topic Starter

Perfect muscle shake is geloof ik nog in de aanbieding. Haal je die toch? Als de pot op is kun je altijd kijken naar een alternatief.

Om in massa aan te komen is het voornamelijk belangrijk om goed en voldoende te eten. Wanneer je voldoende eet krijgen je spieren voldoende bouwstoffen krijgen zal je aankomen. Het is dus belangrijk om voldoende te eten. Voor veel sporters is dan één van die drie combinaties enorm handig. Zelf vind ik Perfect Muscle Shake een goede aanvulling. Deze bevat voldoende koolhydraten en ook voldoende eiwitten. Zodat je nog gemakkelijker aan voldoende calorieën kunt komen en dus groeien:cool: Je krijgt er zelfs nu een Massaplan (voedingsschema) bij om zo gemakkelijker te groeien.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Om in massa aan te komen is het voornamelijk belangrijk om goed en voldoende te eten. Wanneer je voldoende eet krijgen je spieren voldoende bouwstoffen krijgen zal je aankomen. Het is dus belangrijk om voldoende te eten. Voor veel sporters is dan één van die drie combinaties enorm handig. Zelf vind ik Perfect Muscle Shake een goede aanvulling. Deze bevat voldoende koolhydraten en ook voldoende eiwitten. Zodat je nog gemakkelijker aan voldoende calorieën kunt komen en dus groeien:cool: Je krijgt er zelfs nu een Massaplan (voedingsschema) bij om zo gemakkelijker te groeien.
Ralf

heb mijn muscleshake vorige week besteld.. maar geen massaplan. Kan ik dit online ofz nog krijgen? of is dit niet echt de moeite? Ben wel benieuwd wat er zoal op dat massaplan staat eigelijk.

On topic: Vandaag eerste shake genomen, mixt heel goed, smaakt goed en is lekker luchtig. Geen zwaar gevoel of last van maag/darmen. (wat ik met whey + oats wel had) Heel goede shake voor mij dus. Zkr zijn geld waard !

Kan inderdaad allemaal wat je noemt. Muscleshake is echter de schoonste versie uit de 3. Dit door de zilvervliesrijst welke geen gluten en dergelijke heeft.
Gezien je doel 'aankomen' zal het niet veel uitmaken. Kijk welke het best bij je past qua kcal/smaak/prijs.

Whey perfection is iets dat je altijd in huis moet hebben :D Verder zou ik momenteel voor de nieuwe PMS gaan. Deze is qua structuur iets fijner als de MP en echt onzettend lekker (vanille)!

Klinkt goed, ga ik ook maar eens aanschaffen :)

heb mijn muscleshake vorige week besteld.. maar geen massaplan. Kan ik dit online ofz nog krijgen? of is dit niet echt de moeite? Ben wel benieuwd wat er zoal op dat massaplan staat eigelijk.

On topic: Vandaag eerste shake genomen, mixt heel goed, smaakt goed en is lekker luchtig. Geen zwaar gevoel of last van maag/darmen. (wat ik met whey + oats wel had) Heel goede shake voor mij dus. Zkr zijn geld waard !
Het is zeker de moeite. Het is een goed, uitgebalanceerd dieet met alle essentiele informatie voor een goed schema voor massa. Het doet dus echt haar eer aan. Je kan het Massaplan heel gemakkelijk aanvragen via de pagina van de Perfect Muscle Shake :wl:
Whey perfection is iets dat je altijd in huis moet hebben :D Verder zou ik momenteel voor de nieuwe PMS gaan. Deze is qua structuur iets fijner als de MP en echt onzettend lekker (vanille)!
Dankje. De Perfect Muscle Shake is ook mijn vaste shake. 1x per dag de Cookies is echt lekker :zuip:
Klinkt goed, ga ik ook maar eens aanschaffen :)
Deze kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen. :)

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag ook de Perfect Muscle Shake binnen gekregen! Gelijk geprobeerd en smaakt erg goed! Heb de smaak cookies. Wat mij opviel is dat het maar een klein maatschepje is! Maar heb het nagewogen en 2 schepjes is idd 60 gram.

Ik vind het erg lekker en het gratis schema wat je erbij krijgt ziet er goed uit! Ik hoop dat mij weer dat extra zetje in de rug kan geven om weer te gaan groeien en knallen!

Bedankt Bodyenfitshop!

Ik wil deze ook gaan bestellen, mijn doel is aankomen. Ik had laatst een andere weight gainer en daardoor kwam mijn borst voller te staan, zal ik dat bij deze ook krijgen, en extra massa?

Vandaag ook de Perfect Muscle Shake binnen gekregen! Gelijk geprobeerd en smaakt erg goed! Heb de smaak cookies. Wat mij opviel is dat het maar een klein maatschepje is! Maar heb het nagewogen en 2 schepjes is idd 60 gram.

Ik vind het erg lekker en het gratis schema wat je erbij krijgt ziet er goed uit! Ik hoop dat mij weer dat extra zetje in de rug kan geven om weer te gaan groeien en knallen!

Bedankt Bodyenfitshop!
Bedankt voor je complimenten. Dat was ook mijn eerste reactie toen wij de emmer binnen kregen enkele weken terug. Natuurlijk klopt de maatschep :) De Perfect Muscle Shake gaat je zeker helpen om meer spiermassa te bouwen en het herstel ervan. Laat je ons over enkele weken weten hoe het gaat? :wl:
Ik wil deze ook gaan bestellen, mijn doel is aankomen. Ik had laatst een andere weight gainer en daardoor kwam mijn borst voller te staan, zal ik dat bij deze ook krijgen, en extra massa?
Ik weet niet welke weightgainer je hiervoor had, maar de Perfect Muscle Shake bevat alleen de beste kwaliteit wat goed is voor herstel, spieropbouw en groei. Door de combinatie van zilvervliesrijst in combinatie met de beste whey en micellar eiwitten, heb je een goede shake om extra massa te pakken. Zeker een aanrader :thumbs:

Ralf

Mijn cut zit er bijna op, en heb het tijdens mijn refeed geprobeerd. De smaak vanille is erg lekker, ook de structuur bevalt goed. Daar boven op is het een mooi product met een goede voedingswaarde. Helemaal top!

Oké, deze zit zeker in mijn volgende bestelling!

Proef je de zilvervlies rijst erger dan de oats van Mass Perfection?

Mijn cut zit er bijna op, en heb het tijdens mijn refeed geprobeerd. De smaak vanille is erg lekker, ook de structuur bevalt goed. Daar boven op is het een mooi product met een goede voedingswaarde. Helemaal top!
Dankjewel voor je complimenten. Perfect Muscle Shake is voor velen de Nr #1 gainer :)
Oké, deze zit zeker in mijn volgende bestelling!
Goede keus :)
Proef je de zilvervlies rijst erger dan de oats van Mass Perfection?
Nee, dat vind ik niet. Alhoewel je wel een beetje zilvervlies rijst proeft, echter is dit heel fijn :)

Nee die proef je echt amper, hij is een stuk fijner dan Mass Perfection :)

Ja:) Oats is meer smaakbepalend (vindt het persoonlijk wel lekker trouwens). De zilvervliesrijst in Perfect Muscle Shake is meer neutraal:)

'Perfect Muscle shake is dé MASSA Gainer die elke bodybuilder wil! Perfect Muscle Shake bouwt spiermassa met superieure bouwstoffen. Alleen de meest hoogwaardige eiwitten en pure koolhydraten. Geen uren meer in de keuken maar in enkele seconden is de perfecte "spiermassa" maaltijd klaar. Perfect Muscle Shake is een klasse apart'

Ja:) Oats is meer smaakbepalend (vindt het persoonlijk wel lekker trouwens). De zilvervliesrijst in Perfect Muscle Shake is meer neutraal:)

'Perfect Muscle shake is dé MASSA Gainer die elke bodybuilder wil! Perfect Muscle Shake bouwt spiermassa met superieure bouwstoffen. Alleen de meest hoogwaardige eiwitten en pure koolhydraten. Geen uren meer in de keuken maar in enkele seconden is de perfecte "spiermassa" maaltijd klaar. Perfect Muscle Shake is een klasse apart'

Ja helemaal mee eens hoor. Onzettend lekker ook, heb aardig wat potten Mass Perfection versleten :D

Nee die proef je echt amper, hij is een stuk fijner dan Mass Perfection :)

Ja helemaal mee eens hoor. Onzettend lekker ook, heb aardig wat potten Mass Perfection versleten :D

Ja ik dus ook, en ben een beetje huiverig over te stappen gezien ik mass perfection altijd erg goed vond.
Ik zal een gaan switchen bij me volgende bestelling.
Dat Perfect Muscle Shake wat fijnere samenstelling heeft spreekt me denk ik wel aan.

Ik laat het hier wel weten :D

Terug
Naar boven