XXL Nutrition

Review Perfect Muscle Shake - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? #1 MASSA shake voor elke bodybuilder
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 shakes
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Erg goede shake
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x daags, 2 maatscheppen
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, binnen 24 uur in huis, gunstige prijs/ kwaliteit garantie, leuke cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, mijn motivatie vind je hieronder

Mijn review:

Vandaag heb ik de Perfect Muscle Shake van Body&Fit ontvangen. Ik heb in het verleden al goede ervaringen met producten van het body&fit huismerk gehad, vanwege zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding en snelle en goede levering. Het product stond al langere tijd op verwacht en is nu enkele dagen leverbaar. Ik heb dit product gekocht zodat ik in mijn bulk periode, mijn gebrek op een goede manier kan aanvullen. De Perfect Muscle Shake bevat voldoende en goede bronnen kan gebruiken om mijn tekort aan te vullen. Het is een goed extra eetmoment. In deze review zal ik ingaan op een aantal punten. Wat zegt Body en Fit er zelf van?

Kenmerken Perfect Muscle Shake:
- 100% vetvrije spiermassa Weight Gain shake!
- 100% spieren en geen vet
- 100% de beste eiwitten voor spieren
- 100% de beste complexe koolhydraten
- 100% onvergelijkbare kwaliteit
- 100% aspartaam en suikervrij
- Perfecte spieropbouwende maaltijdshake

Hieronder zal je mijn ervaring vinden met het product:
Ingrediënten:
Ik zal de ingrediënten in dit stukje onder de loep nemen. De koolhydraat bron in deze shake is de fijn en onbewerkt gemalen zilvervliesrijst. Een goede bron van koolhydraten die helemaal onbewerkt is. Waardoor alle voedingswaarden behouden zijn die van nature in dit product zitten. Naast deze koolhydraatbron zitten er ook eiwitten in, namelijk de Melk Eiwit Isolaat en Whey eiwit (Whey Isolaat en Whey concentraat). Dit zijn goede eiwitbronnen.

Smaak:
Zelf heb ik de Cookies en Cream smaak gekocht en deze vind ik erg lekker. De smaak is niet dominant aanwezig en lekker zacht van smaak. Ik weet zeker dat ik deze emmer met heel veel plezier op ga maken.

Structuur:
De shake heeft een romige en volle structuur. Dit komt door de goede eiwitbronnen. Doordat er fijn gemalen rijst in zit, een goede bron van koolhydraten, proef je hiervan rijstkorrels. Deze zijn zo fijn en geeft de shake zijn eigen identiteit.

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt om de shake te maken. 400ml met 2 maatscheppen en even schudden. Na even schudden kan ik de shake maken en gemakkelijk opdrinken. Smaak en structuur is goed en tevens helemaal opgelost. Geen gekke of rare brokken. Goede kwaliteit zoals de andere shakes van hun.

Prijs & conclusie:
Voor 34,90 heb je een emmer van 4,4kg. Voor product zoals dit is dat zeker niet veel. In elke emmer zitten 73 shakes van 60 gram per shake. De kwaliteit is zoals je het mag verwachten van body&fit producten. Bij elke bestelling zitten standaard twee cadeaus en vanaf 20 euro geen verzendkosten. Goede service en blijf ik zeker deze gehele winter (mijn bulkperiode) gebruiken.

1bff36f704596ec171bdab0c41f884b6.jpg

De Perfect Muscle Shake is verbazingwekkend lekker, zeker als je bekijkt wat er allemaal in zit (heb de vanille smaak, maar de andere smaken zullen ook wel goed zijn B&F kennende :-)! Topper!

Mijn review:

Vorige week de Perfect Muscle Shake ontvangen en hem nu een aantal keer genoemn. Omdat ik al tijden aan de Mass Perfection banaan zat wou ik weleens wat anders proberen. Zag deze bij verwacht staan en zodra hij bij NIEUW stond, gelijk besteld. Zit nu weer in de bulk periode, en dan is een verantwoorde gainer voor mij onmisbaar.

Volgens de site:

Was vooral benieuwd naar de smaak en structuur door de zilvervliesrijst. Deze is naar mijn idee iets fijner dan Mass Perfection maar daardoor wel erg lekker!

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt met 2 maatscheppen en 400ml water. Na even schudden kan is de smaak en structuur goed en tevens alles helemaal opgelost. Geen gekke of rare brokken.

Prijs & conclusie:
Voor 34,90 heb je een emmer van 4,4kg. Voor product zoals dit is dat zeker niet veel. In elke emmer zitten 73 shakes van 60 gram per shake. De kwaliteit is zoals je het mag verwachten van body&fit producten.

Gelijk aan een aantal vrienden aangeraden die moeilijk aankomen waaronder me vader. Dus zeker een 10!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn review:

Vorige week de Perfect Muscle Shake ontvangen en hem nu een aantal keer genoemn. Omdat ik al tijden aan de Mass Perfection banaan zat wou ik weleens wat anders proberen. Zag deze bij verwacht staan en zodra hij bij NIEUW stond, gelijk besteld. Zit nu weer in de bulk periode, en dan is een verantwoorde gainer voor mij onmisbaar.

Volgens de site:

Was vooral benieuwd naar de smaak en structuur door de zilvervliesrijst. Deze is naar mijn idee iets fijner dan Mass Perfection maar daardoor wel erg lekker!

Oplosbaarheid:
Ik heb de shakerpro gebruikt met 2 maatscheppen en 400ml water. Na even schudden kan is de smaak en structuur goed en tevens alles helemaal opgelost. Geen gekke of rare brokken.

Prijs & conclusie:
Voor 34,90 heb je een emmer van 4,4kg. Voor product zoals dit is dat zeker niet veel. In elke emmer zitten 73 shakes van 60 gram per shake. De kwaliteit is zoals je het mag verwachten van body&fit producten.

Gelijk aan een aantal vrienden aangeraden die moeilijk aankomen waaronder me vader. Dus zeker een 10!

Hij is goed he?! Bij mij op de sportschool ook al aangeraden aan een paar jongens

De Perfect Muscle Shake is verbazingwekkend lekker, zeker als je bekijkt wat er allemaal in zit (heb de vanille smaak, maar de andere smaken zullen ook wel goed zijn B&F kennende :-)! Topper!
Kill Bill bedankt voor je review! :thumbs: De Perfect Muscle Shake is naast dat hij enorm lekker is, voedzaam, goede ingredienten (Whey + Micellar + Zilvervliestrijst) en goed geprijst. De andere smaken kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid proberen!

‘Perfect Muscle shake is dé MASSA Gainer die elke bodybuilder wil! Perfect Muscle Shake bouwt spiermassa met superieure bouwstoffen. Alleen de meest hoogwaardige eiwitten en pure koolhydraten. Geen uren meer in de keuken maar in enkele seconden is de perfecte "spiermassa" maaltijd klaar. Perfect Muscle Shake is een klasse apart'
Mijn review:

Volgens de site:

Oplosbaarheid:

Prijs & conclusie:

Wow! :eek: Wat een complimenten, dankje!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Erg goed supplement inderdaad. Zilvervliesrijst is in mijn mening 1 van de best bruikbare koolhydraatbronnen.
Schoon en voedzaam. Toepasbaar in een bulk of cut. De combinatie met isolaat eiwit is eveneens overal voor te gebruiken. Allrounde toevoeging op elk dieet.

Erg goed supplement inderdaad. Zilvervliesrijst is in mijn mening 1 van de best bruikbare koolhydraatbronnen.
Schoon en voedzaam. Toepasbaar in een bulk of cut. De combinatie met isolaat eiwit is eveneens overal voor te gebruiken. Allrounde toevoeging op elk dieet.
Zeker en voor eigenlijk elke sporter een must-have :D Nu met het Massaplan kan iedereen ook verantwoord bulken, iets wat we natuurlijk graag elke sporter willen aanbieden. :wl:

Ralf

Vraagje: waarom is deze shake beter om massa aan te komen dan bijv de whey perfection?

Misschien een behoorlijke noob vraag maar ik hoop toch dat iemand dit mij kan uitleggen.

Vraagje: waarom is deze shake beter om massa aan te komen dan bijv de whey perfection?

Misschien een behoorlijke noob vraag maar ik hoop toch dat iemand dit mij kan uitleggen.
Natuurlijk mag je dat vragen. Perfect Muscle Shake is een product waarbij zowel hoogwaardige eiwitten ook hoogwaardige koolhydraten uit zilvervlies rijst zitten. Waardoor je dagelijks gemakkelijker meer calorieën (en dus goede bouwstenen) inneemt. Wanneer je Whey Perfection neemt, krijg je minder calorieën binnen en pak je alleen eiwitten om zo je eiwittenbehoefte per dag makkelijker te halen zonder koolhydraten :) Wanneer je "aan wilt komen" in massa, is het belang om voldoende en veel te eten. Dan lukt dit met een shake gemakkelijker dan de Whey Perfection. Eet je al veel en voldoende en lukt het niet om genoeg eiwitten te eten, dan is Whey Perfection ter aanvulling een perfecte keus. Ik hoop dat het zo lukt, anders hoor ik 't graag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Bedankt voor je uitleg Ralf. Het is me duidelijk. De bestelling is reeds geplaatst. Ben zeer benieuwd

Bedankt voor je uitleg Ralf. Het is me duidelijk. De bestelling is reeds geplaatst. Ben zeer benieuwd
Graag gedaan. Jij ook bedankt voor je bestelling. Zoals je wellicht van ons gewend bent, zorgen wij dat deze morgen geleverd gaat worden:cool: Ik weet niet of je Perfect Muscle Shake of Whey Perfection hebt besteld, maar beide zijn erg goede keuzes! Mocht je verder nog vragen vinden, mag je me ook altijd een privébericht sturen.

Ralf

• Topic Starter Topic Starter
Graag gedaan. Jij ook bedankt voor je bestelling. Zoals je wellicht van ons gewend bent, zorgen wij dat deze morgen geleverd gaat worden:cool: Ik weet niet of je Perfect Muscle Shake of Whey Perfection hebt besteld, maar beide zijn erg goede keuzes! Mocht je verder nog vragen vinden, mag je me ook altijd een privébericht sturen.

Ralf

Mocht hij de Whey Perfection besteld hebben, kan hij het altijd nog mixen met Ultra fine Oats. Blijft ook een top combinatie ;)

''Mix per shake 2 maatscheppen (60 gram) met 250 ml water of melk. Drink 1 tot 3 shakes per dag''.

Wordt hier bedoelt dat de inhoud van twee maatscheppen samen 60 gram is of elke maatschep apart 60 gram?

''Mix per shake 2 maatscheppen (60 gram) met 250 ml water of melk. Drink 1 tot 3 shakes per dag''.

Wordt hier bedoelt dat de inhoud van twee maatscheppen samen 60 gram is of elke maatschep apart 60 gram?

2 maatscheppen zijn samen 60 gram :)

Wat is precies het verschil tussen deze en me ouwe vertrouwde Mass Perfection?

Smaakt ie net zo goed als Mass Perfection, want ook daar was ik zwaar verslaafd aan.
Zorgde er zelfs een tijdje voor dat ik amper meer at. Had ik haast, gooide ik er anderhalf shake in, klaar is Cees :D

Heb 'm gehaald en er 1 shake uit gedronken, maar vond de smaak banaan drie keer niks. Normaal altijd choco smaak, maar dacht laat ik maar een keer een andere smaak proberen. Viel mij vies tegen :(, dus als er iemand interesse heeft en mij ervan af wil helpen voor een mooie prijsje, graag een pm.

Wat is precies het verschil tussen deze en me ouwe vertrouwde Mass Perfection?

Smaakt ie net zo goed als Mass Perfection, want ook daar was ik zwaar verslaafd aan.
Zorgde er zelfs een tijdje voor dat ik amper meer at. Had ik haast, gooide ik er anderhalf shake in, klaar is Cees :D

Zelf vind ik deze net zo lekker of zelfs iets lekkerder door de iets fijnere structuur. Mass Perfection was ook mijn favoriet maar denk dat het voortaan deze wordt :D Heb zelf de smaak vanille en die is heerlijk!

Terug
Naar boven