AndroidHealthClinic

periode na de wedstrijd.. relatief droog blijven

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
ben zelf geen wedstrijd BBer maar cut wel met regelmaat naar een 5/6%. meestal als ik weer normaal ga eten (+junken) blaas ik enorm snel op! spiermassa zet ik dan flink aan, helaas ook vetmassa!

hoe kan je dit onder controle houden? eerst vetten omhoog? en later pas carbs? of carb cyclen? stel de laatse periode eet je een 2000kcal ED en minder.. terwijl je tijdens een normale bulk weg kon komen met een 4000/5000kcal..

hoe bouw je weer terug naar deze getallen?

Heb er zelf geen ervaring mee, maar denk dat je eerst gwoon de vetten omhoog moet halen, en gewoon 200calorieen elke week toevoegen tot je op gewenste behoefte zit.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon 200calorieen elke week toevoegen tot je op gewenste behoefte zit.

200kcal elke week?dan zijn we 15 weken verder.. dan maak ik geen gebruik meer van de rebound..

zat zelf te denken aan 3 dagen 4500kcal met 150 gram carbs 250 gram proteine en de rest vetten.. en dan de derde dag de vetten omwisselen voor kcal uit carbs...

soort UD2.0 protocol maar dan voor de bulk en 3 ipv 4/3.5 dagen low carb...

ben zelf geen wedstrijd BBer maar cut wel met regelmaat naar een 5/6%. meestal als ik weer normaal ga eten (+junken) blaas ik enorm snel op! spiermassa zet ik dan flink aan, helaas ook vetmassa!

hoe kan je dit onder controle houden? eerst vetten omhoog? en later pas carbs? of carb cyclen? stel de laatse periode eet je een 2000kcal ED en minder.. terwijl je tijdens een normale bulk weg kon komen met een 4000/5000kcal..

hoe bouw je weer terug naar deze getallen?

heel langzaam.

Waarschijnlijk is je vetverlies haast tot een stilstand gekomen, dus een 4000 Cal inname is een 2000 Cal overschot. (en nog erger als je je cardio ineens dropt). geen wonder dat je vet aanzet. Langzaam aan dus.

Gewoon alles eten wat je tegenkomt en dan tot de conclusie komen dat je een mega vochtbal bent en 11kg zwaarder op 2 weken :)! Na maanden dieeten heb ik er echt genoeg van om altijd honger te hebben.

Terug
Naar boven