Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SHE zei:Salesmanager bij een IT bedrijf , en verder ben ik nog op zoek naar een dildo

SHE zei:Voor een self proclaimed player heb je weinig verstand van vrouwen en hun coïtusuele behoeftes.
Een dildo heeft niets met coïtus te maken, meer met instant bevrediging en zelfverheerlijking, iets wat niet thuishoort in een interactie met 2 mensen.

pascalletjuhh zei:studentwel nog op de middelbare school en ik doe geen fl**ker dus best relax eigelijk
![]()

Floyd zei:student en stage=werk.
Maar ga na de zomer weer aan nieuwe studie beginnen, dikke lul met de arbeit, nu kun je nog studeren en lol maken.....
commercieel economie btw

Ronny Dumbbell zei:
ofja ben nou bezig met de 3eSHE zei:Voor een self proclaimed player heb je weinig verstand van vrouwen en hun coïtusuele behoeftes.
Een dildo heeft niets met coïtus te maken, meer met instant bevrediging en zelfverheerlijking, iets wat niet thuishoort in een interactie met 2 mensen.
Dat is dan echt ziellug. Wil dus zeggen dat twee lesbische meisjes elkaar niet mogen verwenen met een dildo? Of een man bij zijn vrouw?
Als coïtus bij jou enkel een k*t en lulspel is dan is dat goed, maar mensen die hun coïtusleven uitbreiden doen niets verkeerd hoor.ehv_brambo zei:Student; management, economie en recht
Verder verdien ik wat geld bij met webdevelopment (ik heb hiervoor een MBO opleiding ICT gedaan) en het bakken van frietjes
(zelf eet ik nooit friet)