Fitness Seller

Persoon achter Naam

Fulltime Bojangle.
En beun bij als Human Dildo.

Salesmanager bij een IT bedrijf , en verder ben ik nog op zoek naar een dildo

Voor een self proclaimed player heb je weinig verstand van vrouwen en hun coïtusuele behoeftes.

Een dildo heeft niets met coïtus te maken, meer met instant bevrediging en zelfverheerlijking, iets wat niet thuishoort in een interactie met 2 mensen.

Ik kan mij bijzonder goed profileren als object, de dildo is mijn topact. Dit heeft ook niks met menselijke interactie te maken, maar is ook puur een mens-object relatie, alleen iets realistischer, daar ontbreekt het bij de gewone dildo nog wel eens aan. Dus mocht je fantasie tekort schieten of ben je wel geinteresseerd in iets nieuws, bel 0800-humandildo, of kijk op www.humandildo.nl (en mail naar D.@humandildo.nl).
Vind je dit alsnog niks, zijn er rubberen versies te krijgen bij de coïtuswinkel.

SHE zei:
Voor een self proclaimed player heb je weinig verstand van vrouwen en hun coïtusuele behoeftes.

Een dildo heeft niets met coïtus te maken, meer met instant bevrediging en zelfverheerlijking, iets wat niet thuishoort in een interactie met 2 mensen.

Ja Ja what ever..Ik heb genoeg verstand van vrouwen en hun coïtusuele behoeftes..ander zou ik niet zo vaak sjans hebben.

Ik zeg precies wat ze willen horen, kom mij niet vertellen dat ik niet weet wat ik aan het doen ben :)

mr olympia 2015

student en erotisch danser

student en stage=werk.

Maar ga na de zomer weer aan nieuwe studie beginnen, dikke lul met de arbeit, nu kun je nog studeren en lol maken.....

commercieel economie btw

laatste jaar 6 VWO

• Topic Starter Topic Starter
Floyd zei:
student en stage=werk.

Maar ga na de zomer weer aan nieuwe studie beginnen, dikke lul met de arbeit, nu kun je nog studeren en lol maken.....

commercieel economie btw

Gelijk heb je man.. Lekker leven hoor. :laugh:

student , psychology en geschiedenis in the states momenteel... volgend jaar doe ik prolly marketing.

op het moment ben ik productiemedewerker in een heipalenfabriek
maar begin binnenkort een opleiding voor autospuiter

SHE zei:

Ga jij beweren dat dildo's niet thuis horen bij een interactie tussen twee mensen? :eek: Dat is dan echt ziellug. Wil dus zeggen dat twee lesbische meisjes elkaar niet mogen verwenen met een dildo? Of een man bij zijn vrouw? :rolleyes: Als coïtus bij jou enkel een k*t en lulspel is dan is dat goed, maar mensen die hun coïtusleven uitbreiden doen niets verkeerd hoor.

ehv_brambo zei:
Student; management, economie en recht

Verder verdien ik wat geld bij met webdevelopment (ik heb hiervoor een MBO opleiding ICT gedaan) en het bakken van frietjes :D

(zelf eet ik nooit friet)

fontys ehv? welke richting en jr?

• Topic Starter Topic Starter
Niet meer mensen lid van het board die willen zeggen wat ze doen in het dagelijkse leven??? :clap:

Ik studeer Telematica :)

Menselijk Dildo

Dus she, nog wat te doen??

Terug
Naar boven