AndroidHealthClinic

Persoon achter Naam

Koelere wat een berg studentjes hier :D:D:D:D

damn, we hebben hier wel een hoop kennis bij elkaar zitten

stelletje brainiacs! :D

Marinier geweest, nu ben ik overgestapt naar de Luchtmacht en ben daar Hondengeleider. Ik train Politiehonden en beveilig hiermee militaire objecten in binnen en buitenland. Drukke baan dus.

Student Commerciele Techniek.

Ben ook met een mini-onderneming bezig. Nog meer mini-ondernemers hier op DBB??

Ja vorig jaar mini onderneming gedaan. Was grappig, maar hebben er niks van gebakken. Na een halfjaar was ons aandeel gekelderd van 12,50euro naar -0,80 euro :D.
Toen heb ik mezelf tot algemeen directeur verkozen en door fraude en bedrog de uiteindelijke waarde op 10euro kunnen krijgen.
Maar ach je leert er wel van. Bij ons was het gelijk het eerste jaar, vond men leuk om ons 'in het diepe' te gooien... ja leuk :)

• Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf zei:
Marinier geweest, nu ben ik overgestapt naar de Luchtmacht en ben daar Hondengeleider. Ik train Politiehonden en beveilig hiermee militaire objecten in binnen en buitenland. Drukke baan dus.
Lijkt me wel een coole baan ja. Van hot naar her en werken met dieren of course..

Heb MBO-juridisch gedaan en ben vier jaar bar keeper geweest.. nu bezig met eigen zaak..

Greetz..
Socrates..

D. zei:
Ja vorig jaar mini onderneming gedaan. Was grappig, maar hebben er niks van gebakken. Na een halfjaar was ons aandeel gekelderd van 12,50euro naar -0,80 euro :D.
Toen heb ik mezelf tot algemeen directeur verkozen en door fraude en bedrog de uiteindelijke waarde op 10euro kunnen krijgen.
Maar ach je leert er wel van. Bij ons was het gelijk het eerste jaar, vond men leuk om ons 'in het diepe' te gooien... ja leuk :)

Haha! Ben nu ook algemeen directeur. En Marketing & Sales neem ik er voor het gemak ook maar bij.
Afgelopen zaterdag marktdag gehad in winkelcentrum Oranjerie te Apeldoorn.

Wat voor product hadden jullie? Wij hebben een bieropener voor op de rand van een krat uitgevonden. De BierBuddy!
Binnenkort persbericht de deur uit en flink de publiciteit op zoeken..

Gr

lol.... wij waren bovenal goed in het verkopen van gebakken lucht. Dit is een eigenschap die ik ook zeker de rest van mijn leven goed zal uitbuiten :D
Grappig trouwens, wij noemden het ook altijd gekscherend de firma List en Bedrog.
We verkochten officieel oprolbare cd-rekken (jaja), maar het vervelende was dat ze technisch behoorlijke eisen stelden aan het ding (voor eerste jaars technische bedrijfskunde studenten:rolleyes: ) en het was niet ech realiseerbaar. Er werd massaal ingekocht (was immers goedkoper:D) maar echt werken deden die dingen niet en iedereen was gruwelijk laks en niemand deed ook maar moeite om iets te verkopen. Wel hebben we onze studiepunten gehaald, niet de MiOn-certificaten. Omdat ik nog een schuld van 194euro bij de stichting had openstaan :D:D.
marktdagen hebben we geskipt, was één keer eentje in de buurt hebben we als een stel dolle pubers een beetje bende zitten maken daar. leuk leuk.

Chemisch laborant (analist) en nee....ik kan geen spullen testen!!! :D

Ik rommel maar wat aan.

Mr. Universe 2006 en frietbakker....

Nu CAD-CAM programmeur ...

Maar ga weer gaan studeren.

hardcore bodybuilder :D en tussen de trainingen en maaltijd door ook nog student Commerciele Economie, 3ejaars.

IT

heb het wel bijna gezien na 5 jaar. wil wel eens wat anders.
maarja, tis zo gemakkelijk hier te blijven he...

Software Engineer / Pré Sales Consultant in de ICT. In normaal nederlands bouwen van applicaties, onderhouden van klantencontacten, installatie van sofware. Zeer leuk en afwisselend werk en ik rijd door heel nederland van Venlo tot Lemmer (Friesland).

Terug
Naar boven