- Waardering
- 3.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bart82 zei:damn, we hebben hier wel een hoop kennis bij elkaar zitten
stelletje brainiacs!![]()

.
pascalletjuhh zei:of om later grote, zwetende bodybuilders te fotograferen![]()

Lijkt me wel een coole baan ja. Van hot naar her en werken met dieren of course..Dr. Worf zei:Marinier geweest, nu ben ik overgestapt naar de Luchtmacht en ben daar Hondengeleider. Ik train Politiehonden en beveilig hiermee militaire objecten in binnen en buitenland. Drukke baan dus.
D. zei:Ja vorig jaar mini onderneming gedaan. Was grappig, maar hebben er niks van gebakken. Na een halfjaar was ons aandeel gekelderd van 12,50euro naar -0,80 euro.
Toen heb ik mezelf tot algemeen directeur verkozen en door fraude en bedrog de uiteindelijke waarde op 10euro kunnen krijgen.
Maar ach je leert er wel van. Bij ons was het gelijk het eerste jaar, vond men leuk om ons 'in het diepe' te gooien... ja leuk![]()

) en het was niet ech realiseerbaar. Er werd massaal ingekocht (was immers goedkoper
) maar echt werken deden die dingen niet en iedereen was gruwelijk laks en niemand deed ook maar moeite om iets te verkopen. Wel hebben we onze studiepunten gehaald, niet de MiOn-certificaten. Omdat ik nog een schuld van 194euro bij de stichting had openstaan 
.Dboll zei:Chemisch laborant (analist) en nee....ik kan geen spullen testen!!!![]()

zuivelproduct zei: