Fitness Seller

Nieuws Peuters te mager door dieet ouders

kleine kinderen moet dikke propjes zijn! :D
Vrij staan voor een eigen keuze is helaas niet mogelijk op jonge leeftijd.

Ik vind dat kinderen krijgen eigen vrijheid is en blijft. Maar ik vind dat wanneer ouders verkeerd bezig zijn, zoals dus ouders in de openingspost, dat er hulp ingeroepen moet worden door bijvoorbeeld consultatiebureau, school, huisarts. Met hulp kun je heel ver komen :)

Maar wie gaat dat controleren? De ouders hebben zelf geen idee dat ze slecht bezig zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat kinderen krijgen eigen vrijheid is en blijft. Maar ik vind dat wanneer ouders verkeerd bezig zijn, zoals dus ouders in de openingspost, dat er hulp ingeroepen moet worden door bijvoorbeeld consultatiebureau, school, huisarts. Met hulp kun je heel ver komen :)

Met mijn idee hebben mensen nog steeds vrijheid tot het krijgen van kinderen. De test wordt namelijk gedaan op het moment dat blijkt dat de moeder zwanger is. Als ze de psychologische test doorstaan, dan is alles prima. Als de ouders de test niet doorstaan moeten ze verplicht een gratis opvoedingscursus volgen. Snap niet hoe je hier tegen kunt zijn.

Met mijn idee hebben mensen nog steeds vrijheid tot het krijgen van kinderen. De test wordt namelijk gedaan op het moment dat blijkt dat de moeder zwanger is. Als ze de psychologische test doorstaan, dan is alles prima. Als de ouders de test niet doorstaan moeten ze verplicht een gratis opvoedingscursus volgen. Snap niet hoe je hier tegen kunt zijn.

Hoe kun je een koppel of persoon die zwanger is, aan een test onderwerpen of ze wel zullen slagen in hun opvoeding. Sorry, maar ik vind dit niet realistisch.

Test??? Hoe kan je nu testen hoe ouders reageren als ze kinderen hebben????
Soms zijn er mensen die heel goed met kindertjes werken (schooljuf of creche hulp) en als ze ze zelf hebben dan gaat het mis en raken ze in een depressie en rammen ze de kinderen in elkaar. Kinderen opvoeden is iets vreemds, je doet als ouders maar wat en hoopt dat je het goed doet.

Ja, maar dat gebeurt nu toch ook al? Wat veranderd er dan?

Dat weet je niet wat er dan veranderd. Want dat word niet genoemd. Het nieuwsbericht geeft alleen weer dat er dus ouders zijn die het verkeerd aanpakken en dat de consultatiebureau's zich zorgen maken. Er zal, geloof me, echt iets aan gedaan worden hoor.

Ach als kind werd er over mij altijd gezegd dat ik ondergewicht had, maar toch was er niemand in mijn klas die zoveel at als ik.

omdat je er nutjobs toch niet mee kunt weren. de gekste mensen kunnen volstrekt normaal overkomen en andersom. bovendien vallen de meeste paupers zowiezo af als je zulke testen gaat invoeren en dat lijkt mij niet wenselijk voor de bevolkingsgroei.

bovendien vraag ik me af hoe je zoiets wilt realiseren want er zijn bij de gezondheidsinstaties als maandenlange wachtlijsten :rolleyes:

mensen die voor alles regeltjes en verboden willen/kunnen gewoon niet accepteren dat de wereld gewoon k*t is en dat je niet alles naar je hand kunt zetten.

Terug
Naar boven