Fitness Seller

Phentermine dosage(adipex r*tard)

damn,heb je ook een soort waterspoor als je loopt?Moet je op een dweil staan?

• Topic Starter Topic Starter
ja echt geen pretje, bleef maar pissen en drinken alleen maar dorst dorst dorst, niet leuk.
voor mij geen diuretica meer.

diuretica laat je spieren leeglopen,alleen goed voor wedstrijden

Niet echt. Dan kun je het beter bij schildklierhormonen, clen en HGH houden..

• Topic Starter Topic Starter
Niet echt. Dan kun je het beter bij schildklierhormonen, clenbuterol en HGH houden..

ja idd,
ik pak volgende keer lekker T3 of T4. maar zit mij wel snor, die low carb dagen enz, niks voor mij.
laat mij maar lekker op 6-7% mans zat.

maar is het nou alleen vocht afdrijvend en eeilust remmend? of ook meer focus en hoger metabolisme zoals bij Efedra?

heb je al glen geprobeerd, ik ben er nu 3 dagen mee bezig, vind het zelf maar k*t spul,
Zelf laag gedoseerd 20 mg.

ik begrijp er niks van , de ene moment is het blabla ik verbrand te snel etc etc, en dan heb je ineenkeer een hongerremmer nodig ? kerel er is echt iets mis in je hoofd, blijf even gewoon van alles af, je hebt imo echt een verslaving

ik begrijp er niks van , de ene moment is het blabla ik verbrand te snel etc etc, en dan heb je ineenkeer een hongerremmer nodig ? kerel er is echt iets mis in je hoofd, blijf even gewoon van alles af, je hebt imo echt een verslaving

tegen wie heb je het? sisevano neem ik aan?

Ja, rustig maar dareal... ;)

glen op 20mg :cool:

????, ik zeg toch ik vind het,beetje vreemde reactie van jou

@ Sis, Hoe gaat het trouwens met de nawerking van je kuur? Flinke Dip nog of inmiddels al aardig hersteld weer.

Tjonge jonge, heb je wel is van cardio gehoord?? De kilo's vet vliegen er bij mij af met 2 bakken koffie en 60 mg effedrine p/d en 30 min tot een uur cardio.
Ik lust ook wel is wat, maar ik begrijp echt niet dat je naar dit soort middelen grijpt gozer.

Stelletje necrofielen....

Terug
Naar boven