AndroidHealthClinic

Sticky Phil Heath updates topic

Doet Antoine het toch stukken beter ;)

Haha, Antoine heeft dat ook nodig. Verliest die zijn volgers op social media is die geheid zijn sponsor contract
en alles ook kwijt. Want echt een prestatie heeft die nog niet neer gezet. Een beetje zoals Andy Haman bij Dymatize.
Show sells

Uithangbord :rolleyes:, komt dan meer over als een miss verkiezing. Het fysiek zou voor zich moeten spreken.

Zoveel verschil is er inderdaad niet... sterker nog, bij een miss verkiezing moet je nog wat intelligent zijn.
Als bb'er moet je enkel flexen en mooi zijn :p

Haha, wel slim zijn zou ik het niet noemen. Gewoon wat woorden herinneren. Ook hebben zij hun uiterlijk gekregen inclusief make-up, BB'rs hebben er jaren voor gezwoegd.(en alle risico's genomen om te top te bereiken)

Haha, wel slim zijn zou ik het niet noemen. Gewoon wat woorden herinneren. Ook hebben zij hun uiterlijk gekregen inclusief make-up, BB'rs hebben er jaren voor gezwoegd.(en alle risico's genomen om te top te bereiken)

True, maar dat geld op dat moment niet. Uiteindelijk is het enkel de show wat telt. Niet wat ervoor
gedaan/gebruikt is geworden. Dan lagen de resultaten wel héél anders ;) Dus ja, veel verschil met
een miss verkiezing is er inderdaad niet. En inderdaad, ook winnaars van zo'n show horen een uithang
bord te zijn. Voor hun sponsors, voor hun fans en alles errond

Gesponsorde atleten moeten nou eenmaal zoveel mogelijk exposure krijgen en zelf vergaren voor hun sponsors. Of uiteraard voor hun eigen kledinglijnen en dat soort dingen zoals Jay en Phil. Die hebben van bodybuilding en hunzelf gewoon een merk gecreëerd en lopen daar nu mooi mee binnen, prachtig toch!

Als het meer filmpjes en foto's voor ons oplevert vind ik het allemaal best!

Uithangbord :rolleyes:, komt dan meer over als een miss verkiezing. Het fysiek zou voor zich moeten spreken.
Welk gedeelte van "hij heeft zich het hele jaar niet laten zien" begrijp je niet? :rolleyes:

Een miss moet er trouwens ook keihard voor werken hoor, denk dat je dat onderschat.

Welk gedeelte van "hij heeft zich het hele jaar niet laten zien" begrijp je niet? :rolleyes:

Een miss moet er trouwens ook keihard voor werken hoor, denk dat je dat onderschat.

Nadien haar verkiezing ja, wat hoeft ze te doen vooraf? 3-4 oude mannen afzuigen? En dat is juist wat ik bedoel, imo zou de eind beslissing ivm Mr O niet mogen gebaseerd zijn op 'hij heeft zich niet laten zien het vorige jaar' maar op de prestaties geleverd de dag van de Mr O.

imo zou de eind beslissing ivm Mr O niet mogen gebaseerd zijn op 'hij heeft zich niet laten zien het vorige jaar' maar op de prestaties geleverd de dag van de Mr O.

Eens, maar zo werkt het niet kun je wel met een vrij grote mate van zekerheid zeggen :) Kijk naar de overwinning van Branch op de AC geloof ik, met dat lulverhaal over zijn afgescheurde quad. Niet het beste fysiek, wel winnen.

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 15:40 ----------

Vet filmpje trouwens! Dat stukje vanaf 8 minuten haha, goddamn. Even lekker doorgaan!

Eens, maar zo werkt het niet kun je wel met een vrij grote mate van zekerheid zeggen :) Kijk naar de overwinning van Branch op de AC geloof ik, met dat lulverhaal over zijn afgescheurde quad. Niet het beste fysiek, wel winnen.

Ik weet dat het zo niet werkt. Is wel jammer, het neemt toch wat weg van de 'skill' die je moet hebben in deze sport om te winnen.

In Jay zijn topic ook al geschreven, ik vind hem totaal niet sympathiek. Erg alpha gedrag met zijn doorgesnoven kop (zullen vast meer pro's zijn die aan de "stimulanten" zitten om erdoor te komen, maar bij hem is het altijd zo overduidelijk). Nooit fan van hem geweest...

Zijn fysiek is natuurlijk wel zeer zeer goed, eerlijk is eerlijk.

gevoel heb ik ook al langer bij hem

ook in dat filmpje waar die z'n schouders staat te rekken, met die overdreven grote koptelefoon op.. en dan die blik

'k weet 't niet, t lijkt me geen heel chille dude

Nadien haar verkiezing ja, wat hoeft ze te doen vooraf? 3-4 oude mannen afzuigen? En dat is juist wat ik bedoel, imo zou de eind beslissing ivm Mr O niet mogen gebaseerd zijn op 'hij heeft zich niet laten zien het vorige jaar' maar op de prestaties geleverd de dag van de Mr O.
Nogmaals, denk je dat een miss gewoon mooi is van zichzelf en er weinig voor heeft gedaan? Die hebben personal trainers, stylisten, worden geopereerd, etc etc. Maar goed.

Het gaat er niet om dat hij de O niet zou mogen winnen omdat hij zich weinig laat zien. Het gaat er om dat hij als huidige mr O zich weinig laat zien. Hij is dus een slechte ambassadeur van de sport.

Op de wedstrijd dag gaat het gewoon om de beste fysiek, daar ben ik het met je eens.

Wat zit jij nou te haten? Ik heb die kerel al heel wat sympathieke dingen horen zeggen... Kerel is pas op z,'n 20 begonnen en is gewoon helemaal naar de top gevlogen. Niets dan respect voor deze kerel en natuurlijk ook voor kai, jay,... Ik vind ze allemaal wel sympathiek overkomen (voor de camera).

Erg alpha gedrag met zijn doorgesnoven kop (zullen vast meer pro's zijn die aan de "stimulanten" zitten om erdoor te komen, maar bij hem is het altijd zo overduidelijk).
... "Erg alpha gedrag" en dan?

Phil is echt wel arrogant geworden hoor..

Nogmaals, denk je dat een miss gewoon mooi is van zichzelf en er weinig voor heeft gedaan? Die hebben personal trainers, stylisten, worden geopereerd, etc etc. Maar goed.

Het gaat er niet om dat hij de O niet zou mogen winnen omdat hij zich weinig laat zien. Het gaat er om dat hij als huidige mr O zich weinig laat zien. Hij is dus een slechte ambassadeur van de sport.

Op de wedstrijd dag gaat het gewoon om de beste fysiek, daar ben ik het met je eens.

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.(en ik jou wss ook) Natuurlijk moet hij zich laten zien als Mr 0, maar dat zou los moeten staan de dag van de wedstrijd ivm het resultaat.

En aub, vergelijk het 'werk' dat miss'n moeten doen niet met bodybuilders.

Haha, goed om is wat agressie in z'n training te zien.

Stims tijdens trainen of niet, normaal ist een smooth 'n easy talker.

Vind het een uitblinker onder de pro's (fysiek)

Haters gonne hate

He is nr.1 !!

Phil is echt wel arrogant geworden hoor..

Je had em bij de FIBO moeten zien, iemand had kritiek dat hij elke keer naar de linkerkant ging terwijl de hele rij aan de rechterkant begon, mensen die 2 uur wachtten kwamen niet aan bod.. je had em moeten horen tegen die fan over dat hij het druk heeft dit dat..

Eikel is het geworden!

Wat een gelul lees je hier toch over de mooiste & beste fysiek vd afgelopen 10 jaar.

Terug
Naar boven