- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
watWat een gelul lees je hier toch over de mooiste & beste fysiek vd afgelopen 10 jaar.
hoezo, omdat iemand het zo goed doet mag je geen kritiek meer hebben?
****ing bullshit man
Wat zit jij nou te haten? Ik heb die kerel al heel wat sympathieke dingen horen zeggen... Kerel is pas op z,'n 20 begonnen en is gewoon helemaal naar de top gevlogen. Niets dan respect voor deze kerel en natuurlijk ook voor kai, jay,... Ik vind ze allemaal wel sympathiek overkomen (voor de camera).
... "Erg alpha gedrag" en dan?
http://www.youtube.com/watch?v=VIT8dwm1bpg
Mr Olympia Phil Heath trains shoulders 4 weeks from Olympia
http://www.flexonline.com/videos/ifbb/mr-olympia-phil-heath-trains-shoulders-4-weeks-olympia
lolHeb gelezen dat 2 dagen geleden vader van zijn vrouw is overleden.
Heavy
Je had em bij de FIBO moeten zien, iemand had kritiek dat hij elke keer naar de linkerkant ging terwijl de hele rij aan de rechterkant begon, mensen die 2 uur wachtten kwamen niet aan bod.. je had em moeten horen tegen die fan over dat hij het druk heeft dit dat..
Eikel is het geworden!
Wordt er hier nou echt moeilijk gedaan over dat hij mogelijk een sterke pwo gebruikt haha. In deze sport wordt zoveel gebruikt want in sporten niet is toegestaan.
Arrogant of niet wat maakt het eigenlijk uit je hoeft geen koffie met hem te gaan drinken.

Wat zijn zijn fans snel op hun kleine pikkies getrapt zeg. Dit is dus het "aanbid Philip topic", kritiek leveren kan blijkbaar niet.![]()
Heel goede response man! ''DieNase''
Als aan je kritiek geen eindjes te knopen zijn? Ik zelf adoreer trouwens geen specifieke bodybuilder, heb voor al die mensen gewoon veel respect. Je moet trouwens rekening houdt met hun situatie en dan vind ik compleet normaal dat ze niet altijd de heilige kunnen uithangen.