AndroidHealthClinic

Sticky Phil Heath updates topic

hoezo, omdat iemand het zo goed doet mag je geen kritiek meer hebben?

****ing bullshit man

hoezo, omdat iemand het zo goed doet mag je geen kritiek meer hebben?

****ing bullshit man

Er zijn mensen die hem arrogant noemen terwijl ze hem nog nooit hebben ontmoet. En zij die hem al wel in 't echt gezien hebben kunnen evengoed een momentopname van 'arrogantie' hebben meegemaakt. Ik lees zelfs beschuldigen over Coke gebruik en dergelijke...

@ Mark; ja de beste fysiek vd laatste 10 jr!!!

hij is gewoon net zoals kai zeker over zichzelf maar oogt gewoon minder bescheiden. Geef hem groot gelijk met zijn prestaties, alleen vind ik wel dat je op expo's dan maar moet doen alsof je er zin in hebt... Als random lui hem op straat aanspreken of zo hoeft ie niet altijd de liefste te zijn :P

laat ontzettend weinig van zich horen vind ik vergeleken met Jay. Jay is the man

Ja en waarom zou hij niet een beetje arrogant mogen zijn ? Hij is wel the man. Kijk het hoeft niet te gek te worden natuurlijk. Maar het is toch ook heel begrijpelijk dat hij arrogant word die man moet overal ter wereld verschijnen allemaal mensen die hem opwachten pff heel vermoeiend en dan heb je weleens je dag niet.

Heb gelezen dat 2 dagen geleden vader van zijn vrouw is overleden.

Heavy

Verschil op z'n laatste dvd en operation sandow (of wat dan ook) is toch groot.

En het is geen beschuldiging dat ie aan de coke/speed zit maar een erg aannemelijk feit..

Naja beetje mag ook wel, vind hem gewoon niet zo vriendelijk overkomen. Doet verderniets af aan zijn presentatie.

Je had em bij de FIBO moeten zien, iemand had kritiek dat hij elke keer naar de linkerkant ging terwijl de hele rij aan de rechterkant begon, mensen die 2 uur wachtten kwamen niet aan bod.. je had em moeten horen tegen die fan over dat hij het druk heeft dit dat..

Eikel is het geworden!

omwille van zo'n toestanden heb ik de bekendere pro's ook gewoon links laten liggen op de FIBO...
respect voor hun prestaties maar no way dat ik uren ga staan aanschuiven voor een foto en 20 seconden chitchat met gasten als Phil, Kai, Jay,...
terwijl je zonder wachten een aangenamere babbel kon hebben met bijvoorbeeld Roelly, Antoine, Centopani,...

Wordt er hier nou echt moeilijk gedaan over dat hij mogelijk een sterke pwo gebruikt haha. In deze sport wordt zoveel gebruikt want in sporten niet is toegestaan.

Arrogant of niet wat maakt het eigenlijk uit je hoeft geen koffie met hem te gaan drinken.

Wordt er hier nou echt moeilijk gedaan over dat hij mogelijk een sterke pwo gebruikt haha. In deze sport wordt zoveel gebruikt want in sporten niet is toegestaan.

Arrogant of niet wat maakt het eigenlijk uit je hoeft geen koffie met hem te gaan drinken.

Precies een stelletje wijven soms hier :p
Vond hem heel vriendelijk toen hij hier in NL was vorig jaar

Wat zijn zijn fans snel op hun kleine pikkies getrapt zeg. Dit is dus het "aanbid Philip topic", kritiek leveren kan blijkbaar niet. :roflol:

Klinkt een beetje als de hele Zyzz cult :p

Heel goede response man! ''DieNase''

Wat zijn zijn fans snel op hun kleine pikkies getrapt zeg. Dit is dus het "aanbid Philip topic", kritiek leveren kan blijkbaar niet. :roflol:

Als aan je kritiek geen eindjes te knopen zijn? Ik zelf adoreer trouwens geen specifieke bodybuilder, heb voor al die mensen gewoon veel respect. Je moet trouwens rekening houdt met hun situatie en dan vind ik compleet normaal dat ze niet altijd de heilige kunnen uithangen.

Heel goede response man! ''DieNase''

Als aan je kritiek geen eindjes te knopen zijn? Ik zelf adoreer trouwens geen specifieke bodybuilder, heb voor al die mensen gewoon veel respect. Je moet trouwens rekening houdt met hun situatie en dan vind ik compleet normaal dat ze niet altijd de heilige kunnen uithangen.

Bij een evenement als de FIBO ben je er voor je fans en ik heb regelmatig gehoord en gelezen dat hij erbij stond als een zuurpruim. Als atleet zijnde hoort dat gewoon.

En hoezo "rekening houding met hun situatie"? Is er continu een sterfgeval of wat dan ook? (Ja oke schoonvader is overleden, maar dat doet er nu even niet toe)

Terug
Naar boven