AndroidHealthClinic

Sticky Phil Heath updates topic

Wat een gelul lees je hier toch over de mooiste & beste fysiek vd afgelopen 10 jaar.

Een ieder natuurlijk recht op zijn mening maar de mooiste en beste fysiek van de afgelopen 10 jaar.... Dacht het niet!!!

Even je geheugen opfrissen, 10 jaar terug in de tijd...THE GOAT

24q31fs.jpg

Een ieder natuurlijk recht op zijn mening maar de mooiste en beste fysiek van de afgelopen 10 jaar.... Dacht het niet!!!

Even je geheugen opfrissen, 10 jaar terug in de tijd...THE GOAT

24q31fs.jpg

Ik hoop dat we een soort gelijk fysiek nog eens mogen zien! damn....

Aan de hand van puur deze foto Levrone bovenlichaam en Heath op de benen wat bij mij uitslaat naar Levrone. Borst is mooier schouder armen verhouding is mooier van Levrone

Weet wel qua belichting etc... Maar gewoon even om het in perspectief te zien. Heath in mijn ogen een kampioen in een tijd met voor mijn gevoel weinig "echte" Olympia kandidaten... Smalle echte top!!! Jaren negentig.... Heel ander verhaal wat mij betreft!! Deze is met flex!

9a0av9.jpg

Weet wel qua belichting etc... Maar gewoon even om het in perspectief te zien. Heath in mijn ogen een kampioen in een tijd met voor mijn gevoel weinig "echte" Olympia kandidaten... Smalle echte top!!! Jaren negentig.... Heel ander verhaal wat mij betreft!! Deze is met flex!

9a0av9.jpg

Daar raak je het juiste punt jaren 90 waren gouden jaren voor de sport de complete line up waren BB grootheden iedereen kenden ze dan ook. In die tijd moest je echt 100% zijn om je plaats te kunnen halen en zou een blessure zoals Branch de laatste plaats inhouden. De fysieken die je nu ook ziet missen de volwassen uitstraling van jaren training ja dat zit niet in een potje ;). Vandaar dat ik de Olympia nu niet zo spannend vind als die van toen.

Wil niet overkomen als een ouwe lul, dat vroeger alles beter was, maar ik denk werkelijk dat de "echte" top veel breder en misschien zelfs wel beter dan nu was... Denk aan. Yates, Ray, Levrone, Wheeler, Coleman, Nasser, Dillet, Labrada om er maar een paar te noemen...allemaal heel dicht bij overwinning geweest of gewonnen..
Als je objectief gaat kijken zijn er eigenlijk maar 2 kanshebbers dit jaar, Kai en Phil! Is wel eens anders geweest.

Heel goede response man! ''DieNase''

Als aan je kritiek geen eindjes te knopen zijn? Ik zelf adoreer trouwens geen specifieke bodybuilder, heb voor al die mensen gewoon veel respect. Je moet trouwens rekening houdt met hun situatie en dan vind ik compleet normaal dat ze niet altijd de heilige kunnen uithangen.
Ik krijg redelijk wat bijval, blijkbaar lukt dat knopen bij anderen wel. ;)

Wil niet overkomen als een ouwe lul, dat vroeger alles beter was, maar ik denk werkelijk dat de "echte" top veel breder en misschien zelfs wel beter dan nu was... Denk aan. Yates, Ray, Levrone, Wheeler, Coleman, Nasser, Dillet, Labrada om er maar een paar te noemen...allemaal heel dicht bij overwinning geweest of gewonnen..
Als je objectief gaat kijken zijn er eigenlijk maar 2 kanshebbers dit jaar, Kai en Phil! Is wel eens anders geweest.

In die tijd deed de echte top ook meerdere wedstrijden in een jaar, denk aan de Grand Prix en Night of Champions die ze ook nog is mee pakten naast de Olympia. Nu is het gewoon een heel jaar zo goed als niks bijzonders zien tot de Olympia. En er waren idd veel meer grote bodybuilders die allemaal kanshebbers waren, precies de namen die jij noemt
Maar heb begrepen dat ze dat gaan veranderen.

In die tijd deed de echte top ook meerdere wedstrijden in een jaar, denk aan de Grand Prix en Night of Champions die ze ook nog is mee pakten naast de Olympia. Nu is het gewoon een heel jaar zo goed als niks bijzonders zien tot de Olympia. En er waren idd veel meer grote bodybuilders die allemaal kanshebbers waren, precies de namen die jij noemt
Maar heb begrepen dat ze dat gaan veranderen.

Tijden veranderen. Maar een ding blijft. Kei en keihard werken aan je fysiek of je nu een wedstrijd doet of meerdere. En voor Mr O moet je jezelf kwalificeren, dus heb je al een wedstrijd erop zitten en wellicht meerdere. :rolleyes:
Maarre de line-up van de grote jongens doen meer. Na de Mr O gaat nagenoeg de hele line-up het theater in en toeren ze door Amerika. :D
Dit doen ze om zich te kunnen laten zien aan hun fan's. Bijkomend is dan de fee's die ze cashen. :p

Ik heb het over de laatste 10 jaar, en jullie posten pics van Levrone & Flex die pre 2003 zijn ...

I'll have some he's taking :D

Zo strak als een snaar...:D

Terug
Naar boven