XXL Nutrition

Sticky Phil Heath updates topic

toont gewoon maar welke arrogante kwal het eigenlijk is
die laatste steek richting Arnold is gewoon laag en slaat ook gewoon nergens op

en zoals die gast terecht ook opmerkt: hij antwoordt gewoon ook naast de kwestie en toont enkel maar aan dat hij er op deze manier gewoon bakken geld uit kan halen

phil-heath-gets-extremly-defensive.png

Sowieso dat mensen hier respect voor hebben. Voor wat, voor zijn opgeblazen midget-look? voor zijn biafra buik? voor zijn gedrongen pootjes?
f**k die lelijke engnek met zijn grandpa-shape.

Hij mag de voeten van Flex Wheeler kussen, van de garde atleten waar óók Arnold toe behoort, die nog wel weten hoe BB eruit moet zien.
Wat een grap van een vent zeg.

wat een bazenfoto :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the f**k, staat er goed bij
hoewel er andere zijn die ik het meer gun ben ik bang voor de "O"

Heath gaat zeker hard komen dat jaar verwacht ik. Zijn shape vorig jaar was allerminst goed. Hij heeft nu natuurlijk ook al een lange tijd het gezeur over esthetics gevolgd en de roep om vacuum tight abs is extreem. Ramy gaat met die abs komen en is toch wel publieksfavoriet. Denk niet dat Ramy echt top 3 gaat worden, maar Phil moet een punt maken.

die fucking biefstukken op zijn onderarmen :roflol:

gaat nergens meer over.

gaat leuk worden op de O dat is zeker.

Ik wil Jay Cutler terug als boegbeeld van het moderne bodybuilding. Veel sympathieker.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Phil Heath trains delts May 28, 2015
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Phil Heath training legs 15 weeks out from 2015 Olympia

eindelijk wat filmpjes over trainingen,miste die shit al helemaal. Lijkt wel of ze allemaal niet meer trainen ineens...
wow, die filmpjes duren 35minuten en het ander een uur , Phil wilt precies iets goedmaken ...

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Valentino over Heath zijn comment op Arnold , Valentino heeft gelijk ...

http://www.youtube.com/watch?v=tFAtDOf8ESw

Ik hoop zo erg dat Kai met een beter pakket komt als Phil. Vorig jaar was hij al beter maar Phil is gewoon een beter voorbeeld voor Mr. O dan Kai, haalt meer geld binnen

Ik hoop zo erg dat Kai met een beter pakket komt als Phil. Vorig jaar was hij al beter maar Phil is gewoon een beter voorbeeld voor Mr. O dan Kai, haalt meer geld binnen
Phil zen conditioning was minder vorig jaar maar kai was niet beter in het totaal plaatje

Die gut van Kai gaat helemaal nergens over, die komt echt niet met een beter pakket.

Phil Heath vs Kai Greene Arm Wrestling Competition

Terug
Naar boven