XXL Nutrition

Sticky Phil Heath updates topic

Geen heath fanboy, meer een kai hateboy. Iedereen loopt te haten op gut, maar bij Kai is dat blijkbaar geen probleem. Kijk hoe die gast er bij loopt, niet te doen.

Even wachten nog tot Ramy hem pakt.

Geen heath fanboy, meer een kai hateboy. Iedereen loopt te haten op gut, maar bij Kai is dat blijkbaar geen probleem. Kijk hoe die gast er bij loopt, niet te doen.

Even wachten nog tot Ramy hem pakt.
en de mentaliteit van Kai alleen al op camera altijd het zielige geval en irl erger dan Phil qua ego

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kleine schouders

Ze kop begint er trouwens met de dag verlepter uit te zien

kleine schouders

Ze kop begint er trouwens met de dag verlepter uit te zien

zen love handles ook of wat het ook zijn denk dat hij weer een gut gaat hebben en mss niet zen titel behoud ^^
heb zen training videos gezien btw van afgelopen maand wat traint hij ook als een trut lijkt wel of hij zen best doet om niet te zweten

denk dat de vete met arnold wel eens z'n titel kan gaan kosten

Heb ze ook gezien..
Lijkt alsof hij z'n passie kwijt is

WOLF for the win,lights out game over Phil

Big nosso of death

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"We aren't born with boulder shoulders or 23 inch biceps. But I have overcome the skeptics, trained harder and transformed my physique into being the best I can be...and I'm not done yet." ‪#‎DYNA5TY‬ ‪#‎transformationtuesday‬ ‪#‎giftednutrition‬ ‪#‎staygifted‬

denk dat de vete met arnold wel eens z'n titel kan gaan kosten

'Vete' vind ik nogal een groot woord. Hij heeft alleen gezegd dat Anuld no legs had. Heel youtube is daarmee aan de haal gegaan alsof hij Arnold kapot wilt hebben.

Tis duidelijk dat er een aardig haat campagne tegen heath gaande is. Ik vind hem nog altijd vele malen beter dan Greene. Maar, zijn gut ziet er nog steeds gutterig uit.

gaat wel 3 gram ace in bij hem lijkt me... hij hijgt ook als een paard haha..

Als ik deze vids zie is het vooral:

-Veel AAS
-Goed eten
-Monster genetics hebben

Het trainen verder maakt niet uit. Heb zelden zulke passieloze en p*ssy trianingen gezien als bij phil heath

Als ik deze vids zie is het vooral:

-Veel AAS
-Goed eten
-Monster genetics hebben

Het trainen verder maakt niet uit. Heb zelden zulke passieloze en p*ssy trianingen gezien als bij phil heath

Maar dan is de vraag hoe zou zen fysiek zijn als hij trainde als Ronnie / Dorian met zijn genetics

Terug
Naar boven