XXL Nutrition

Sticky Phil Heath updates topic

Niet veel verschil. Zit em in de hoeveelheden/kwaliteit AAS & GH, zijn response op die middelen en zn genen. training is "bijzaak"

Dus als Dorian anders had getraind als phil bv zag hij er hetzelfde uit? Nah denk t niet zelfde met Branch en Ronnie geeft toch een andere look vind ik

Dus als Dorian anders had getraind als phil bv zag hij er hetzelfde uit? Nah denk t niet zelfde met Branch en Ronnie geeft toch een andere look vind ik
Denk ik wel ja. Er van uitgaande dat hij dezelfde cycles draaide.

+ Wij zien niet hoe Phil de rest van de dagen traint..

omdat Phil gewoon een insuline-opblaaspop is, heeft weinig met verschillende trainings regimes te maken.

IK denk dat de manier van trainen wel een verschil geeft. De jongere Branch Warren bijvoorbeeld, had mooie ronde spieren ten opzichte van nu.
Kan ook het gevolg zijn van een half dozijn spierscheuren, maar dan nog is dat wel dankzij de manier van trainen.

IK denk dat de manier van trainen wel een verschil geeft. De jongere Branch Warren bijvoorbeeld, had mooie ronde spieren ten opzichte van nu.
Kan ook het gevolg zijn van een half dozijn spierscheuren, maar dan nog is dat wel dankzij de manier van trainen.

Neen, dat is het gevolg van HGH en slin abuse.

Phil Heath - Pioneer Prep - University of Denver Keynote Speaker
[Link niet meer beschikbaar]

Als ik deze vids zie is het vooral:

-Veel AAS
-Goed eten
-Monster genetics hebben

Het trainen verder maakt niet uit. Heb zelden zulke passieloze en p*ssy trianingen gezien als bij phil heath

passieloos en p*ssy? Jij denkt zeker dat zoals sommige pro's op dvd's trainen (smijtend met gewichten en schreeuwen) een normale trainingsdag is? Trainingen zijn echt wel in orde bij phil hoor.

Nee joh, luister naar Bstin Loyd. It's all drugs.

Gebruiken zij drugs?
Hoe is het tussen hem en Arnuld afgelopen eigenlijk? Is de terminator al langs geweest om hem te terminaten? :D

Echt een lulletje die Heath, bah.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sick hoor...

idd, niet voor niks mr O.

Guestposing

t22592e.jpg

OFKoqqW.jpg

A74awrz.jpg

9NcJInJ.jpg

ZntEZPR.jpg

71d9bg1.jpg

wGkNXaX.jpg