AndroidHealthClinic

Sticky Phil Heath updates topic

:roflol: niet leuk meer die armen

Is this real life?

Geweldige bb-er met prachtig fysiek. Alleen hebben zn armen in mijn ogen wel de max bereikt. .oeten iet nog groter worden anders wordt het uit verhouding en worden ze te groot. Gek om dat te zeggen haha.

Zomfg ...

is-this-real-life.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of zn schouders moeten nog opblazen tot de relatieve grootte van zn armen :P

Best wel fijn als je zulke genetics hebt :)

Is this real life?

Geweldige bb-er met prachtig fysiek. Alleen hebben zn armen in mijn ogen wel de max bereikt. .oeten iet nog groter worden anders wordt het uit verhouding en worden ze te groot. Gek om dat te zeggen haha.

het is inderdaad wel ziek dat bb het punt heeft bereikt waarop het al 'te groot' is :)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 19:43 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahahahaha epic gif. hij zit zoo niet lekker in zn vel daar :D

Armen zijn giga, maar bedenk wel dat ze op t podium nog iets kleiner worden door max droog zijn en vocht afdrijving. Maar als nog super die armen!!!

hahaha jezus als die gast in 't geel z'n blouse uitdoet XD Jay kijkt echt van; 'wtf?'.

Die guards lopen ook gewoon met automatische wapens naar binnen daar hahahaha

ahhahah jezus idd @ 6.33 hoe ****ing geniaal, zo met z'n 2'en 1 krans dragen ;p

Hahaha, ik wil wel eens weten wat hij zelf zat te denken tijdens deze video :P
On topic: geweldige pics van Phil. Ik vind grote armen de mooiste spiergroep die er is, maar moet inderdaad zeggen dat ze niet nog groter moeten worden.

Hahaha, ik wil wel eens weten wat hij zelf zat te denken tijdens deze video :P
On topic: geweldige pics van Phil. Ik vind grote armen de mooiste spiergroep die er is, maar moet inderdaad zeggen dat ze niet nog groter moeten worden.

wat een stelletje ongeregeld in die vid :D
en ik vindt phil zn armen er nu al geshopt uitzien :eek: gewoon SICK die omvang

Genetics made by the pharmaceutical industry ;) . Maar dat doet er niets aan af in deze tak van sport, blijft een geweldige prestatie.

Als jij 2x zoveel gebruikt als phil zie jij er nog niet half zo groot en mooi uit, wat nou geen genetics?

Genetics made by the pharmaceutical industry ;) . Maar dat doet er niets aan af in deze tak van sport, blijft een geweldige prestatie.

Heeft toch alles met genetics te maken? Phil traint, eet & spuit (min of meer) tzelfde als alle andere pro's & toch zien ze er allemaal anders uit.

Phil is toch echt wel mijn favo voir de O. Hopelijk pakt ie em weer en is er bij de volgende O een strijd tussen Jay en Phil. Kai heb ik absoluut niks mee.

Ik mag z'n vids wel, hij komt een stuk minder dom over dan de meeste pro's.

Terug
Naar boven