- Waardering
- 1.015
Ik mag z'n vids wel, hij komt een stuk minder dom over dan de meeste pro's.
Hij en jay zijn op marketing gebied echt slim.bezig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mag z'n vids wel, hij komt een stuk minder dom over dan de meeste pro's.
Wat deed Phil Heath voordat hij pro bb'er was? In hoeverre kunnen pro's eigenlijk van bb leven? Ik neem aan dat Phil Heath, Jay Cutler ed wel rondkomen, maar hoe zit het met de lui die onderaan eindigen op de O. ed?
goh, wat heb jij er allemaal super veel verstand van!
ik zal al zwijgen zodat jij kan spreken.
Basketballer.Wat deed Phil Heath voordat hij pro bb'er was? In hoeverre kunnen pro's eigenlijk van bb leven? Ik neem aan dat Phil Heath, Jay Cutler ed wel rondkomen, maar hoe zit het met de lui die onderaan eindigen op de O. ed?
Ja jij bent de enige die getrained word door mensen met ervaring. Nu moet iedereen perfect naar jou luisteren?
wat staan zn oogjes nogal open zeg, hoe komt dat toch
.Wedden van wel kwa grootte?
Hij zegt toch niks over geen genen hebben?
Jezus wat ben jij irritant.
even voor de duidelijkheid..
jij beweert dus dat genen niks te maken hebben met de grootte van bb'ers en alles draait om AAS?

even voor de duidelijkheid..
jij beweert dus dat genen niks te maken hebben met de grootte van bb'ers en alles draait om AAS?
Hoe goed je reageert op AAS en hoe ver je groeipotentie dus reikt is ook een onderdeel van je genen. Al met al zijn genen dus misschien wel weer belangrijker dan jij denkt. Bepaalde amateurs gebruiken meer AAS dan sommige pro's of in ieder geval dezelfde hoeveelheden. Die amateurs eten ook goed, trainen ook goed. Toch worden ze niet zo groot/droog/hard. Waar komt het verschil dan nog vandaan? Genen.Genen worden minder belangrijk bij zo'n grote hoeveelheden AAS.
Hoe goed je reageert op AAS en hoe ver je groeipotentie dus reikt is ook een onderdeel van je genen. Al met al zijn genen dus misschien wel weer belangrijker dan jij denkt. Bepaalde amateurs gebruiken meer AAS dan sommige pro's of in ieder geval dezelfde hoeveelheden. Die amateurs eten ook goed, trainen ook goed. Toch worden ze niet zo groot/droog/hard. Waar komt het verschil dan nog vandaan? Genen.
Hoe goed je reageert op AAS en hoe ver je groeipotentie dus reikt is ook een onderdeel van je genen. Al met al zijn genen dus misschien wel weer belangrijker dan jij denkt. Bepaalde amateurs gebruiken meer AAS dan sommige pro's of in ieder geval dezelfde hoeveelheden. Die amateurs eten ook goed, trainen ook goed. Toch worden ze niet zo groot/droog/hard. Waar komt het verschil dan nog vandaan? Genen.
+1
dat is PRECIES wat we bedoelen met 'goeie' genen. ken gasten die er grammen doorheen jagen, maar er echt niet bij staan als kerels die wel de potentie hebben.

DramaqueenHier ben ik het natuurlijk wel mee eens, maar denk eens na. Die antoine vaillant stond op jonge leeftijd als hele smalle jongen op het podium, zodra er mensen zijn die je goed kunnen begeleiden en de juiste groei methode qua dosering in je proppen zo dat je nog rek hebt uiteindelijk, heb je er ook wat aan.
De meeste hier die eten eerst ruk zetten minimaal 500mg test 400 deca dianabol erbij en groeien uiteindelijk niet meer omdat ze gelijk 2gr test spuiten binnen 2 jaar.. als je ziet dat phil er al *7 jaar? over deed om van national naar olympia te gaan met de perfecte genen zullen we maar zeggen.. Dat zouden in nederland misschien 10 mensen kunnen maar deze zijn pianist of voetballer of werken achter de bar.. Genen die nooit gevonden zullen worden met de daarbij horende begeleiding voeding doorzetting enz enz.