XXL Nutrition

Physique of the Week online contest!

• Topic Starter Topic Starter
Heel graag, ben benieuwd wat dat hyperthropy wat je doet precies inhoudt.

Het is onderzocht dat je maar 48 uur hersteltijd nodig hebt, dus je kan een spiergroep zegmaar om de dag (rond dezelfde tijd) trainen. Daarmee ga je niet naar een heel zwaar gewicht dat bij je one rep max ligt, maar doe je juist meer herhaling. Ook is het belangrijk dat je gewenning tegengaat. Op een gegeven moment is je spier laten we zeggen 20kg gewend en dan moet je naar 22.5 toe, en dat heet progressive overload.

Het is onderzocht dat je maar 48 uur hersteltijd nodig hebt, dus je kan een spiergroep zegmaar om de dag (rond dezelfde tijd) trainen. Daarmee ga je niet naar een heel zwaar gewicht dat bij je one rep max ligt, maar doe je juist meer herhaling. Ook is het belangrijk dat je gewenning tegengaat. Op een gegeven moment is je spier laten we zeggen 20kg gewend en dan moet je naar 22.5 toe, en dat heet progressive overload.
Maar wie was hyperthropy ???

Ik denk dat Topicstarter best een aardige kerel is, maar hij komt alleen niet zo handig uit de hoek.
En vooral niet met dat Zyzz gedoe :o

Ik denk dat Topicstarter best een aardige kerel is, maar hij komt alleen niet zo handig uit de hoek.
En vooral niet met dat Zyzz gedoe :o

Nee, kijk het was zo van, ik probeer een serieuze topic te maken. En toen begonnen allemaal mensen opeens gelijk te haten.

Ik ben hier namelijk nieuw, dus ik dacht van, oké dan ga ik maar trollen.

Als mensen hier serieus doen, geef ik ook gewoon serieuze antwoorden.

Ik ben actief op bodybuilding.com forums en daar krijg ik nooit dit soort dingen over me heen.

Nee, kijk het was zo van, ik probeer een serieuze topic te maken. En toen begonnen allemaal mensen opeens gelijk te haten.

Ik ben hier namelijk nieuw, dus ik dacht van, oké dan ga ik maar trollen.

Als mensen hier serieus doen, geef ik ook gewoon serieuze antwoorden.

Ik ben actief op bodybuilding.com forums en daar krijg ik nooit dit soort dingen over me heen.

Oke dus je bent nieuw, dus je ging maar trollen ? :o
En nu vindt je het raar dat iedereen zo reageert ?

Wacht eem... Trolde jij? Niks van gemerkt...

Ik snap nog niet waarom je hopeloos op een bb forum om stemmen gaat vragen. Stel je voor dat je het van iemand verliest die een slecht fysiek heeft en gewoon via vrienden stuk of 1000 stemmen heeft gekregen. Hoe zou jij je dan voelen?

19% :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Ik deadlift nog niet zo heel lang man. Als ik ga clean bulken gaat me deadlift sowieso wel omhoog, moest eerst de perfecte vorm leren.

En oja, ik deed eerst wielrennen, dus me benen waren al sterk vanaf het begin.

19% bij 107 kilo phaggot jij dan 76 kg dat weegt mijn zusje ook met die fp

Oh 73 kilo even worse

Ik snap nog niet waarom je hopeloos op een bb forum om stemmen gaat vragen. Stel je voor dat je het van iemand verliest die een slecht fysiek heeft en gewoon via vrienden stuk of 1000 stemmen heeft gekregen. Hoe zou jij je dan voelen?

Mijn physique is helemaal niet slecht hoe kom je erbij man. Het enige wat jullie zien is die 73kg, maar je ziet niet de 6% bf en de 28 inch waist die ik heb waardoor dat veel kg scheelt.

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Ik zie je bij de flexcup.... oh wacht dat is voor mensen die trainen

Jij kan niet eens mens physique doen, en je juiced waarschijnlijk aan je hoofd te zien.

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Btw, die Davy Jones doet dat ook, er staat zelfs in e e-mail die ik heb gekregen van die competitie dat het handig is om het op forums te gooien.

Terug
Naar boven