MuscleMeat

Physique of the Week online contest!

hey ik ben sponsored athlete en ik ben dik en niet ecto

gr piet

ps. Alles onder 90kg is vrouwelijk

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Ach ik was toen ik 19 was 72kg en nu ben ik het dikkertje van dbb dus laat die jongen er even van genieten jongens. Heb btw op Sophie gestemd, dat dan weer wel...

Bek houden ja dikz*k ! ik ben de dikkerd van dbb

Goed topic, gestemd op Karl Sheppard. Succes met je doelen!

Krijgt die phaggot nog steeds aandacht?

u mad u jelly etc, houdt je bek man. Wat denk jij wel niet te hebben bereikt? Je vindt jezelf heel wat met je spierballetjes en sixpack, je bakjes reist en kip maar je lift nog maar 2 jaartjs, bent een ecto en denkt dat je god bent.

Zyzz was ook niet groot, al helemaal niet voor wat hij (zelf toegegeven op fora) gebruikte. En hij is doodgegaan aan een genetische hartafwijking, had niks te maken met al z'n partydrug gebruik bovenop de doping!

Wat een rolmodel!

hahaha inderdaad, coke verslaafd zielig knulletje. Groot was ie ook zeker niet, lichaam was alleen leuk voor 18 jarige knulletjes die hem aanbidden.

zyzz was 90-100kg. Ts is 73kg, dat is een groot verschil.

ik respecteer zyzz voor het feit dat hij veel mensen weet te motiveren te gaan fitnessen. Ts hier tegen is gewoon een of andere kut die gewoon alleen maar u mad u jelly etc roept en dan denkt zyzz te zijn

you are not gonna make it brah

u mad u jelly etc, houdt je bek man. Wat denk jij wel niet te hebben bereikt? Je vindt jezelf heel wat met je spierballetjes en sixpack, je bakjes reist en kip maar je lift nog maar 2 jaartjs, bent een ecto en denkt dat je god bent.

zyzz was 90-100kg. Ts is 73kg, dat is een groot verschil.

ik respecteer zyzz voor het feit dat hij veel mensen weet te motiveren te gaan fitnessen. Ts hier tegen is gewoon een of andere kut die gewoon alleen maar u mad u jelly etc roept en dan denkt zyzz te zijn

you are not gonna make it brah

900ch3.jpg

Sad but true en maar 75 kg :(

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Haha nee ik bedoelde het meer om ts af te kraken 1 luf

owh

ik benchte al 90kg voor ik begon met trainen !

haha TS
HAHA

Ik begon met lege stang benchen,

20kg en 30kg 3* ofzo :o:o

goed dat je meer squat dan je deadlift

jij bent vast erg professioneel

Vraag 4. Ik squat meer dan ik deadlift. Dat is raar. Ben ik een talent?
Normale mensen met normaal geproportioneerde lichamen zullen altijd meer deadliften dan squatten. ALTIJD! Als je dan toch
meer squat dan deadlift dan kan de oorzaak in 1 van de volgende oorzaken liggen:
1) Je squat niet diep genoeg.
2) Je squat niet diep genoeg.
3) Je squat niet diep genoeg.
4) Je squat niet diep genoeg.

Of genetisch dan toch een beetje zwak

Terug
Naar boven