AndroidHealthClinic

Physique of the Week online contest!

Goed topic dit.

• Topic Starter Topic Starter
.

Heb het topic van dit meisje niet gevolgd maar ik neem aan dat dbb nu massaal op een willekeurig ander fysiek stemt.

Vergeet die veni, vidi, vici tattoo niet te zetten, anders hoor je niet bij het clubje...
Nooit gesnapt waarom mensen hem zo aanbidden, jullie nemen letterlijk alles over van hem.
Inclusief die irritante uitspraken. Echt pfff wees gewoon jezelf in plaats van de zoveelste kloon.
Bereik je meer mee... ;) Eens je wat ouder zal zijn, zal je dit wel gaan beseffen.

Vergeet die veni, vidi, vici tattoo niet te zetten, anders hoor je niet bij het clubje...
Nooit gesnapt waarom mensen hem zo aanbidden, jullie nemen letterlijk alles over van hem.
Inclusief die irritante uitspraken. Echt pfff wees gewoon jezelf in plaats van de zoveelste kloon.
Bereik je meer mee... ;) Eens je wat ouder zal zijn, zal je dit wel gaan beseffen.

Ik ga geen tattoo zetten.

Doet me denken aan de 33 Denis Letica topics

f4b7b9caad0bdd65b79c76b261b92231398a0ff616dd95f7ec1ca9360a26eb30.jpg

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Je ouders, omdat ze je niet hebben laten aborteren.

Ik zit pas 1 dag op dit forum en ben al net zo famous als jij met je 20k posts, mirin?

Ach ik was toen ik 19 was 72kg en nu ben ik het dikkertje van dbb dus laat die jongen er even van genieten jongens. Heb btw op Sophie gestemd, dat dan weer wel...

Wie is hier nou "dumb", jij kan niet eens dumb goed opschrijven.
En jij hypertrofie, dan wel het Engelse hypertrophy, niet. Dwaas.

Ik doe geen powerliften, alleen hyperthropy. Wss ga je weer lachen dit dat, maar kracht maakt me nu niet uit.

Ik wil eerst zo snel mogelijk spier opbouwen en dan komt de kracht vanzelf wel erna.

Omdat je size uiteindelijk met beide komt. Alleen met hyperthropy heb je eerst lean muscle size daarna kracht, en met lage reps dus <5 heb je eerst kracht daarna lean muscle size.

hypertrophy komt van mechanische en metabolische druk veroorzaakt door respectievelijk zware gewichten en volume. heeft in beginsel niks met repranges ansich te maken professor Micheal

hypertrophy komt van mechanische en metabolische druk veroorzaakt door respectievelijk zware gewichten en volume. heeft in beginsel niks met repranges ansich te maken professor Micheal
Huh, dus ik word niet sterker als ik 5x curl met een pakje fristi en ik word niet buffer als ik 12x curl met een bakje kwark? :(

Wie is hier nou "dumb", jij kan niet eens dumb goed opschrijven.

Als je een beetje slim was zag je "u" en "kunt" staan, dat is ook expres verkeerd gespeld, maar jij let natuurlijk op "dum", wie is hier nou "dumb" :roflol:

Voel je Danny Dobson al in je nek hijgen? ;)

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het er mee ?

He suckkunt, ben je al buff? Mag ik je een pizza oid aanbieden?

En 40cm armen :roflol: kan je wel lezen?

Terug
Naar boven