XXL Nutrition

Physique of the Week online contest!

Vraag 4. Ik squat meer dan ik deadlift. Dat is raar. Ben ik een talent?
Normale mensen met normaal geproportioneerde lichamen zullen altijd meer deadliften dan squatten. ALTIJD! Als je dan toch
meer squat dan deadlift dan kan de oorzaak in 1 van de volgende oorzaken liggen:
1) Je squat niet diep genoeg.
2) Je squat niet diep genoeg.
3) Je squat niet diep genoeg.
4) Je squat niet diep genoeg.

Of genetisch dan toch een beetje zwak

of je squat in een smith machine

ik squatte lange tijd meer dan ik deadlifte. Nu is het ongeveer gelijk

korte armen poverty race

Wil je er frikandellen om vreten? Jij een large cola erbij en 2 frikandellen voorsprong...

dat gaan we regelen een vreet contest tussen jullie twee dbb leden geld inzamelen en frikandellen kopen en cola i.am in

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

diaephi de handschoen is gegooid pak hem op ?????? dit willen wij niet missen

al moet ik zelf 100 frikandellen kopen

dat gaan we regelen een vreet contest tussen jullie twee dbb leden geld inzamelen en frikandellen kopen en cola i.am in

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

diaephi de handschoen is gegooid pak hem op ?????? dit willen wij niet missen

al moet ik zelf 100 frikandellen kopen

:o:o:o

• Topic Starter Topic Starter
BGAgLnMCAAAZivY.jpg

Ga op het fitness forum de nicht uithangen.

Van wie was Aesthetickid eigenlijk een kloontje ? :roflol:

lijkt erop dat je miss gaat verliezen (op dit moment allebij 204 votes). wat krijg je als je 2e word?

Ook gestemd..!!

Goed fysiek die Danny. Echt mn stem waard!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 03:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:17 ----------

en OT: ik vind je fysiek niet echt bijzonder man. Je staat droog, maar je armen zijn noway 40 cm en waarschijnlijk train je je benen niet. Ik ook niet trouwens. En je skipt zware rugtrainingen te zien aan dat instragram filmpje.

En heb je wel een sik, c*nt?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klopt, ik varieer, na me vakantie ga ik b.v. 8 setjes van 15 benchen/squatten/deadliften.

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Jij.

15 reps deadliften jatoch

---------- Toegevoegd om 02:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:10 ----------

Ik begon met lege stang benchen,

20kg en 30kg 3* ofzo :o:o

Ik begon met smith bench lol.

Ohja, en Basjan wat ben jij een ongelooflijke autist

armen zien er meer uit als 14-15 inch, zeker geen 16´s.

Terug
Naar boven