- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt nog niks bereikt. En dan nog; bescheidenheid siert de mens. Probeer eens aan je karakter te werken in plaats van zo arrogant te doen. Ziekekut.DBB'ERS BE LIKE:
http://troll.me/images/neckbeard-zombie-pro/zyzz-was-small-as-f**k-and-looked-awkward.jpg
Trek je maar niets aan van al die haters hier groene michel
Iedereen haat hier altijd, maar dat is puur uit onzekerheid. Onzekerheid omdat ze zelf niet zo'n versnipperde kut kunnen zijn.
Ik wil je even zeggen dat je een topper bent, hoor je me? Een TOPPER ja. Jij gaat het nog ver schoppen in de esthetische zieke kutten wereld.
Iedereen is aan het admireren en jaloers, IEDEREEN! Hun ballen zijn geritseld door jouw naturelle zieke kut. Zij gaan het allemaal niet maken, en jij wel. JIJ WEL!
Je meme's zijn echt ziekenend man. Ik lach mijn kont af. Je bent een zieke versnipperde kut, neuk al die haters. Je krachtniveaus zijn boven de negenduizend. Jij bent één ziekenende esthetische broeder. Kom naar mij broeder, KOM NAAR MIJ
Wanneer zal het mijn draai zijn om te allerleien op lichaamsbouwen.com
Moet ik dan naar de sportschool gaan en een zieke kut zijn?
Moet ik trutten nken en er geen neuk om geven omdat dat is wat we doen, broeder?
Is dat wat de zyzz kutten doen? IS DAT DAN DE REVOLUTIE? Niet langer een verdrietige kut zijn. Ga ik het maken kleine maan? GA IK HET MAKEN??