XXL Nutrition

Physique of the Week online contest!

Kleine maan ik ben teleurstel

ik huil elke keer dankjemannen

Jij wat maat! ik zweer jij bent een wangige kut maat. Zeg het in mijn gezicht en niet online en we zien wat gebeurd. Ik zweer tot christus ik hoek je in de goot. Je kan beter je mond houden of ik bel mijn maten nu meteen om klaar te maken voor een afranseling. Een afranseling die je moeder zeer doet wanneer ze er van hoort. Je bent in een behoorlijke knoei jij knophoofd

snel account aanmaken op !fok met met foto van OP en openen met 'yo sikkunts stem even op mij want ik wil die supps winnen. Stay mediocre.''

Zou toch mooi zijn als dát is wat hier is gebeurd en hij eigenlijk een hele aardige jongen is die er niet aan zou denken om op een onbekend forum stemmetjes te komen winnen of om daar arrogant te gaan doen :) misschien is het wel een competitor die wist dat dit ontzettend ging backfiren.

nice fysiek maar te lui om te stemmen sorry

nice fysiek wel

thanks Michael Green

Zou toch mooi zijn als dát is wat hier is gebeurd en hij eigenlijk een hele aardige jongen is die er niet aan zou denken om op een onbekend forum stemmetjes te komen winnen of om daar arrogant te gaan doen :) misschien is het wel een competitor die wist dat dit ontzettend ging backfiren.

Inception!

Oo jeetjemina, OP staat wéér voor.. Wie post even een draad op girlscene om stemmen te ronselen voor Danny?

Kusjes Borstbroeder

• Topic Starter Topic Starter
Denk je dat ik een kans maak volgende week.? Of is mn kut niet ziek genoeg

Jawel, want jij hebt natuurlijk de machtige DBB army achter je :roflol:

(srs, je kan gewoon winnen, gaat niet om de ziekste physique maar om de meeste votes, Danny Dobson hoort eigenlijk te winnen qua physique)

(srs, je kan gewoon winnen, gaat niet om de ziekste physique maar om de meeste votes, Danny Dobson hoort eigenlijk te winnen qua physique)

Das toch flauw als iedereen weet dat hij hoort te winnen maar dat blijkbaar niet telt:o dat vind ik zo lame aan dit soort wedstrijdjes. En dan krijg je inderdaad ook topics op fora waar men normaal nooit komt enzo...

Niet dat het geen hoogwaardig topic is though. Veel geleerd i have.

Nu mag ik je wel. Niks mis met je fysiek trouwens. Vooral meisjes van onze leeftijd soppen ervan.

Nu mag ik je wel. Niks mis met je fysiek trouwens. Vooral meisjes van onze leeftijd soppen ervan.

Ik begrijp je niet

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Das toch flauw als iedereen weet dat hij hoort te winnen maar dat blijkbaar niet telt:o dat vind ik zo lame aan dit soort wedstrijdjes. En dan krijg je inderdaad ook topics op fora waar men normaal nooit komt enzo...

Niet dat het geen hoogwaardig topic is though. Veel geleerd i have.

In de mail die iedereen krijgt van die competitie staat dat je topics kan aanmaken op forums en dat dat helpt. Die Danny Dobson kan makkelijk reclame maken, die guy heeft 60k likes op z'n fb pagina.

Gaat erom wie het het graagste wilt wint.

Kan heel gauw arrogant overkomen. Enfin, niks mis met je fysiek. Hoop dat m'n dikke pens ook gauw een beetje dat vetpercentage op gaat.

Ja, maar die trollings van mij waren ook een reactie op gelijke haat van deze forums zoals je op het begin van de topic wel kunt zien.

En succes met je cutten btw.

Beetje te laat om in te zijn :(

Terug
Naar boven