- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snel account aanmaken op !fok met met foto van OP en openen met 'yo sikkunts stem even op mij want ik wil die supps winnen. Stay mediocre.''
misschien is het wel een competitor die wist dat dit ontzettend ging backfiren.nice fysiek maar te lui om te stemmen sorry
nice fysiek wel
Zou toch mooi zijn als dát is wat hier is gebeurd en hij eigenlijk een hele aardige jongen is die er niet aan zou denken om op een onbekend forum stemmetjes te komen winnen of om daar arrogant te gaan doenmisschien is het wel een competitor die wist dat dit ontzettend ging backfiren.
Oo jeetjemina, OP staat wéér voor.. Wie post even een draad op girlscene om stemmen te ronselen voor Danny?
Kusjes Borstbroeder

Denk je dat ik een kans maak volgende week.? Of is mn kut niet ziek genoeg

Jawel, want jij hebt natuurlijk de machtige DBB army achter je
(srs, je kan gewoon winnen, gaat niet om de ziekste physique maar om de meeste votes, Danny Dobson hoort eigenlijk te winnen qua physique)
dat vind ik zo lame aan dit soort wedstrijdjes. En dan krijg je inderdaad ook topics op fora waar men normaal nooit komt enzo...Jawel, want jij hebt natuurlijk de machtige DBB army achter je
(srs, je kan gewoon winnen, gaat niet om de ziekste physique maar om de meeste votes, Danny Dobson hoort eigenlijk te winnen qua physique)
Nu mag ik je wel. Niks mis met je fysiek trouwens. Vooral meisjes van onze leeftijd soppen ervan.
Das toch flauw als iedereen weet dat hij hoort te winnen maar dat blijkbaar niet teltdat vind ik zo lame aan dit soort wedstrijdjes. En dan krijg je inderdaad ook topics op fora waar men normaal nooit komt enzo...
Niet dat het geen hoogwaardig topic is though. Veel geleerd i have.
Ik dacht even dat je zo'n f**got was die dacht dat hij (bij die contest) boven iedereen stond qua fysiek omdat narcist.
Ik dacht even dat je zo'n f**got was die dacht dat hij (bij die contest) boven iedereen stond qua fysiek omdat narcist.
Nee, dat heb ik nooit gezegd. Sommige mensen denken dat trollen hetzelfde is als arrogant zijn.
Kan heel gauw arrogant overkomen. Enfin, niks mis met je fysiek. Hoop dat m'n dikke pens ook gauw een beetje dat vetpercentage op gaat.