- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar die trollings van mij waren ook een reactie op gelijke haat van deze forums zoals je op het begin van de topic wel kunt zien.
En succes met je cutten btw.
Aaaah wat lief.. Je hebt je eigen narcistische beeld gecreëerd en nu recht lullen? Welcome to the real world.

Gezien je houding had ik ook niet verwacht dat je er les uit zou leren. Jij komt er wel. Ga zo door!
..en bedankt voor het toe happen![]()
Je kan beter i.p.v. 40 euro besteden voor elite member even whey isolate halen en all kinds of gains maken.
Ik snap jou niet. Je komt hier zieltjes winnen en het eerste wat je doet is ruzie gaan maken?
Maar toch blijf je. En happen..en happen..Kwam al geen 'zieltjes' meer winnen vanaf het moment dat ik snapte hoe dit trieste forumpje in elkaar zit. Ik las net ook een topic waarop een 14-jarig jongetje gebashd wordt. Doe normaal.

Kijk naar je stats, en lees je eigen post. Ennnnn zet hem op!Je kan beter i.p.v. 40 euro besteden voor elite member even whey isolate halen en all kinds of gains maken.

Maar toch blijf je. En happen..en happen..
Kijk naar je stats, en lees je eigen post. Ennnnn zet hem op!![]()

Ja man, ik heb honger, heb tijdje gecut, moet je eens proberen.
Je bent 31 man, je tijd is al voorbij, stop met misgunnen![]()
Geef me je facebook of instagram dan. Dan kan ik even lachen als die tijd er is, dan onthoud ik je wel. Nu houd je je schuil achter een kat.
haha jonge toch, ram nou maar een paar spuiten in je reet en doe wat aan je karakter want dit slaat nergens op
Excuses bro. Mijn karakter is prima. Alleen omdat ik de waarheid vertel over dit trieste zooitje hier (niet iedereen hoor), wordt ik gebashd. Maar, I don't give a f**k.
En zoals 90% van dit forum wel doet, zal ik never die zooi gaan gebruiken. Als ik het ooit besluit te doen, dan vraag ik het wel aan jou, want jij bent expert.
Kwam al geen 'zieltjes' meer winnen vanaf het moment dat ik snapte hoe dit trieste forumpje in elkaar zit. Ik las net ook een topic waarop een 14-jarig jongetje gebashd wordt. Doe normaal. Werd eens tijd dat er hier iemand is die de waarheid zegt, trieste figuurtjes.
.Ik hou van deze knul! Narcisme ten top en zijn eigen falen weg spelen naar anderen. Ik lach me de string uit m'n naad door z'n kinderlijke reacties![]()
Je kwam zieltjes winnen, werd gebait, hapte en denkt nu helemaal de man te zijn op dit forum. Je bent minder dan een pis spetter op de rand van een wc. Ga liever gewoon weg als je hier niet wilt zijn.
De enige trieste figuur hier ben jij op het moment. Je redde het niet eens om 5 minuten normaal te reageren op posts. Je snapt niets van trolls en bent daarom een zeer gemakkelijk doelwit hier, en denkt daarnaast terug te kunnen trollen terwijl iedereen hier je uitlacht.
Succes met je handel he
maar je kent het gezegde. Ik kom nog wel keertje terug om wat topics aan te maken hier 
Leuk, dan lachen we allebeimaar je kent het gezegde. Ik kom nog wel keertje terug om wat topics aan te maken hier
![]()
Is goed man. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.