XXL Nutrition

Physique of the Week online contest!

maar even serieus, je weegt 73kg na twee jaartjes trainen. Je mag blij zijn met je genetics dat je dr op 73kg goed uitziet, maar je hebt eigenlijk weinig massa (dat is ook te zien aan je lifts). Zelfs ik heb evenveel vvm als jij. Dat geeft je dus helemaal geen reden om je zo arogant te gedragen als jij doet. Je moet dankbaar zijn met je frame.

niet iedereen likt aan je pielie, get over it

• Topic Starter Topic Starter
maar even serieus, je weegt 73kg na twee jaartjes trainen. Je mag blij zijn met je genetics dat je dr op 73kg goed uitziet, maar je hebt eigenlijk weinig massa (dat is ook te zien aan je lifts). Dat geeft je dus helemaal geen reden om je zo arogant te gedragen als jij doet. Je moet dankbaar zijn met je frame.

niet iedereen likt aan je pielie, get over it

Ik gedraag me niet arrogant, lol. Wat is arrogant aan umad en ujelly. Dat Nederlanders nou zo nuchter volk zijn is jullie probleem, deal with it.

En ten tweede, ik heb nooit gezegd dat ik veel massa heb. Jullie halen dingen uit de lucht ofziets. Ik vind 2 jaar trainen niet eens lang, en ik heb nog een lange weg te gaan, die ik ook ga nemen.

Btw, kracht en spier zijn twee verschillende dingen, doe je research.

Je bent een arrogante zak. Niemand haat op jouw fysiek, iedereen haat op jouw gedrag

Ik gedraag me niet arrogant, lol. Wat is arrogant aan umad en ujelly. Dat Nederlanders nou zo nuchter volk zijn is jullie probleem, deal with it.

En ten tweede, ik heb nooit gezegd dat ik veel massa heb. Jullie halen dingen uit de lucht ofziets. Ik vind 2 jaar trainen niet eens lang, en ik heb nog een lange weg te gaan, die ik ook ga nemen.

Btw, kracht en spier zijn twee verschillende dingen, doe je research.

ik weet dat spier en kracht iets anders zijn, ik ben met evenveel vvm veel sterker dan jij.

je gedraagt je wel arogant. Blijf dan gewoon weg van DBB als je hier niets te zoeken hebt

ik weet dat spier en kracht iets anders zijn, ik ben met evenveel vvm veel sterker dan jij.

je gedraagt je wel arogant. Blijf dan gewoon weg van DBB als je hier niets te zoeken hebt

Dat mag jij vinden (L. van Gaal reactie). Niemand heeft dat ooit gezegd, ga al mijn instareacties/fb reacties maar af. En die dingen op insta zijn ook grappen. Als jullie die grappen niet snappen, is dat jullie probleem.

En zoals ik al zei, er komen nog wel wat topicjes in de toekomst.

En misschien ben je sterker als ik, dat wil ik niet ontkennen, maar besef dat de statts die ik opgaf geen 1 rep max is, maar 12 reps als 4de set.

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Je bent een arrogante zak. Niemand haat op jouw fysiek, iedereen haat op jouw gedrag

Ik wil niet veel zeggen, maar het gedrag dat jullie hier tentoonstellen, daar ben ik nog niks bij. ;)

Btw, over mijn physique, kan ik wel 100 dingetjes quoten van mensen.

het is vieziek

• Like
Waarderingen: mat
Moet ik dan naar de sportschool gaan en een zieke kut zijn?
Moet ik trutten nken en er geen neuk om geven omdat dat is wat we doen, broeder?
Is dat wat de zyzz kutten doen? IS DAT DAN DE REVOLUTIE? Niet langer een verdrietige kut zijn. Ga ik het maken kleine maan? GA IK HET MAKEN??
Wangerige kut

Leuk, dan lachen we allebei :roflol: maar je kent het gezegde. Ik kom nog wel keertje terug om wat topics aan te maken hier :D

Kom maar terug als je een jaar of 25 bent. Lees dan nog eens wat voor dingen je gepost hebt. Denk dat je je kapot schaamt voor al die u mad en onzin die je uitkraamt.

onsympathiek mannetje

ach ik moet m'n bek houden, met dat vetpercentage ben (lijk iig) je buffer dan ik

Gelukkig is het een gezegde en komt ie niet echt terug

Oz92?

Terug
Naar boven