AndroidHealthClinic

Physique of the Week online contest!

HIJ ZEGT ,,, DAT JULLIE NEDERLANDERS NOU ZO NUCHTER ZIJN IS JULLIE PROBLEEM ,,,,

dit verklaard alles he deze mong**l ecto is geen nederlander maar waarschijnlijk miss turks of oostblok type of iets dergelijks hebben we niet genoeg van die gasten gehad hier met een kort lontje en een mega attitude die denken dat ze,,, gods gift ,, zijn ?????

en iedere ecto in nederland die niet traint en die een beetje gaat cutten krijgt zijn abs te zien als deze rand mong**l

wat is eigenlijk je doel fysiek?

die gast zit echt de hele dag achter zn pc om te antwoorden :gek:

• Topic Starter Topic Starter
Niet dat ik iets te maken heb met Justin Bieber, maar zover ik weet is hij al multimiljonair op jonge leeftijd, krijgt hij alle meiden die hij wilt en koopt hij alles wat hij wilt en heeft hij wereldwijde fame. Wat heb jij?

wel even op je nederlands blijven letten

xoxoxo

Ik heb op jou gestemd, jij hebt die pot poeder het hardst nodig
:roflol:

Niet dat ik iets te maken heb met Justin Bieber, maar zover ik weet is hij al multimiljonair op jonge leeftijd, krijgt hij alle meiden die hij wilt en koopt hij alles wat hij wilt en heeft hij wereldwijde fame. Wat heb jij?
Werkelijk massa en geen arrogante houding. En jij? Oh wacht, van alles dat jij en ik opnoemde, alleen de arrogante houding.

Op naar de volgende hap :popcorn:

10000 views bijna. Is dat goed? :roflol:

die hebben of zitten allemaal aan de aas dus dat kun jij wel vergeten

Ik bewijs het nog wel dat het kan zonder jou 'aas'. Ik weet dat ze hier op dbb heel snel de neiging hebben om te zeggen dat iemand aan de aas zit, maar maakt niet uit, dat is dan jullie mening.

Ik bewijs het nog wel dat het kan zonder jou 'aas'. Ik weet dat ze hier op dbb heel snel de neiging hebben om te zeggen dat iemand aan de aas zit, maar maakt niet uit, dat is dan jullie mening.

is geen neiging je hoeft alleen maar te kijken naar de foto.s van 1a2 jaar geleden en nu dan weet je genoeg

Idd, al zul je dan wel fatsoenlijk moeten gaan trainen en eten.

Terug
Naar boven