Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik doe dat wel, maar ik heb nooit getest zegmaar wat me max is.
Ik squat 110kg ATG x 12, Bench 70kg x 12, Deadlift 100 x 12. Mp doe ik niet.
We moeten eerlijk zijn op het girlscene forum is hij echt buff maar ik zie wel dat ik geen ruzie met deze jongen wil vooral zijn sixpack wojoow

Jammer, ik was bereid om wat te leren van je over dat 'hyperthropy'.
19%
---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------
Ik deadlift nog niet zo heel lang man.
Ah okayy, hoe lang train je al dan ?
En gebruik je ook shakes en van die creatine...
Jammer, ik was bereid om wat te leren van je over dat 'hyperthropy'.
Heel graag, ben benieuwd wat dat hyperthropy wat je doet precies inhoudt.Ik train nu 1 jaar en 11 maanden, dus bijna 2 jaar. En ik gebruik tijdens cutten (droogtrainen) whey isolate, caseine, bcaa's en een vorm van creatine (dus mono, of gwoon preworkout)
Tijdens bulk gebruik ik bovenop die supplementen nog een leangainer, want ik ben niet zo een eter.
---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------
Als je het serieus meent, wil ik het je wel uitleggen.
---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------
Je bent niet meer grappig man.
Ik train nu 1 jaar en 11 maanden, dus bijna 2 jaar. En ik gebruik tijdens cutten (droogtrainen) whey isolate, caseine, bcaa's en een vorm van creatine (dus mono, of gwoon preworkout)
Tijdens bulk gebruik ik bovenop die supplementen nog een leangainer, want ik ben niet zo een eter.
Als je het serieus meent, wil ik het je wel uitleggen.
Je bent niet meer grappig man.
Ik deadlift nog niet zo heel lang man. Als ik ga clean bulken gaat me deadlift sowieso wel omhoog, moest eerst de perfecte vorm leren.
En oja, ik deed eerst wielrennen, dus me benen waren al sterk vanaf het begin.

Dus het komt vooral door de creatine dat je zo droog staat ?
huh maar ik bench alleen maar op <5 reps en toch is mijn chest groot
hoe kan dat als ik niet voor hypertrophy train ?!
Zo probeer ik ook niet over te komen.
Je squat gewoon niet diep genoeg, jij squat echt niet ATG als je deadlift zwakker is dan je squat.
Wat is dat hyperthropy nouOmdat je size uiteindelijk met beide komt. Alleen met hyperthropy heb je eerst lean muscle size daarna kracht, en met lage reps dus <5 heb je eerst kracht daarna lean muscle size.
?stel ik bench een jaar lang dus alleen maar 3 reps, gedurende dat jaar wordt ik eerst beresterk en na afloop krijg ik pas hypertrophy gains?Omdat je size uiteindelijk met beide komt. Alleen met hyperthropy heb je eerst lean muscle size daarna kracht, en met lage reps dus <5 heb je eerst kracht daarna lean muscle size.