XXL Nutrition

pics sportschool.

6gl5zcw.jpg

de hardcore speelplaats :D

misschien dat ik ook nog wat foto's zal schieten van mn andere gym.

ik zie toch best veel health center fitness gedoe man, daar zou ik persoonlijk nooit kunnen trainen, haha.

ik zie toch best veel health center fitness gedoe man, daar zou ik persoonlijk nooit kunnen trainen, haha.

Ja die van mij begint er ook steeds meer op te lijken, maarjah er is 1 hardcore schooltje en die is zo ****ed up klein, dat steeds alles bezet is.
Vandaar dat ik maar mooi bij mijn "healtcenter" blijf want niemand maakt zowat gebruik van het squatrek, lekker rustig ;)
En heb er al voor gezorgt dat de 45 graden legpress terug is gekomen, misschien binnenkort maar is achter een kuit en hamstring machine
aan gaan zeuren.

Masallah, is jou gym niet heel erg donker of lijkt dat maar zo ? ???

als ik mocht kiezen zou ik naar jonko's gym gaan!

bij ons begint het ook steeds slechter te worden , als je nu een dumbbell op een bankje legt zeiken ze dat het bankje kapot gaat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

echte hardcore gym dumbbells tot 60kg en bijna veel apparaten waar je free weight op moet zetten en ik betaal maar 28 euro

Haha, zal vanmiddag eens foto's maken van die ongelovelijk t*fus zooi :roflol:

echte hardcore gym dumbbells tot 60kg en bijna veel apparaten waar je free weight op moet zetten en ik betaal maar 28 euro

:eek: Als je dat toch vergelijkt met die health centre van mij. Waar train je?

Ja dan is dit Hardcore he;)

Bij ons gaan de dumbbells maar tot 20kg :eek2: Dus best poep, vooral voor dumbbell bench press.

Verder is het wel best lux allemaal, 4 soorten sauna's (Turkse stoombad, 90° sauna, 70° sauna, infrarood sauna) chill ruimte enzo. Betaal 50€ per maand (student, anders is het 75€)

site: Voorbeeld

ff stuk tekst gekopieerd:

De vestigingen van il fiore family fitnesscenters bieden - all-inclusief- ruime fitness- en cardio mogelijkheden, groepslessen & spinning, lounge met gratis drankjes en fruit, Power Plates, kinderopvang en een ontspanningsruimte.
Bij il fiore family fitnesscenter Maastricht parkeer je jouw auto met extra comfort in de ondergrondse parking, geniet je van diverse sauna's en een grote relaxruimte en kun je gebruikmaken van extra's zoals massages en personal training.

Het stomme is dat je een contract van 1 jaar tekent, dus als je geen zin meer hebt kan je niet zo maar stoppen. Als m'n contract verlopen is ga ik wel ergens anders. Is een kwartier rijden van hier als het niet druk is rond Maastricht, anders duurt het nog langer, is me te ver, hier in de buurt zijn nog 3 andere sportscholen. Ook gebruik al die shit niet en het is niet zo hardcore.

Edit// Er komen wel best veel lekkere chicks en milfs :D

Laatst bewerkt:
studentensportcentrum TU/e

65 euro/JAAR onbeperkt sporten, en dan niet alleen maar fitness maar ook voetbal, zwemmen, basketbal etc etc

als ik dit allemaal zie moet ik snel op zioek naar een betere gym

Haha die body-art in Beilen ziet er heel wat anders uit dan hier in Maastricht.

Inmiddels is de indeling wel een beetje veranderd en we hebben andere dumbbells. Voor het grootste gedeelte ziet het er wel nog uit zoals op deze foto's:

Let maar niet op de 30mm schijven, we hebben gelukkig de beschikking over genoeg 50mm materiaal.;)

Inmiddels zijn er nog wat bankjes bij gekomen. O ja squatrek is er ook, maar dat staat niet duidelijk erop. (Als je goed kijkt rechts achterin op de 2de foto).

Train jij bij body-art? Dat is toch die wat dichtbij de stad is ofniet? Bij het emmaplein?
Ik heb iig rare verhalen gehoord daarover, er zou regelmatig gevecht worden? En ook wat bizniz?

Train jij bij body-art? Dat is toch die wat dichtbij de stad is ofniet? Bij het emmaplein?
Ik heb iig rare verhalen gehoord daarover, er zou regelmatig gevecht worden? En ook wat bizniz?

Ja die gym. Regelmatig gevecht? :roflol: ... Nee niet dat ik het weet. Er is wel een zaaltje waar jiu jitsu em kickboxing word gedaan, maar dat bedoel je denk ik niet.

Wat bedoel je met bizniz?

Ik train trouwens pas sinds 1 maart dus het kan zijn dat er in het verleden dingen zijn gebeurd waar ik niet van afweet.
Het is in ieder geval een fijne gym met een aardige eigenaar en over het algemeen aardige leden.

Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig geworden naar wat voor een "verhalen" jij gehoord hebt. Al kan ik me het ook wel voorstellen, het is zo'n beetje de enige "hardcore" sportschool in de omgeving, dan krijg je denk ik al gauw van dat soort verhalen.

Terug
Naar boven