- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie toch best veel health center fitness gedoe man, daar zou ik persoonlijk nooit kunnen trainen, haha.

ik zie toch best veel health center fitness gedoe man, daar zou ik persoonlijk nooit kunnen trainen, haha.
bij ons begint het ook steeds slechter te worden , als je nu een dumbbell op een bankje legt zeiken ze dat het bankje kapot gaat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
echte hardcore gym dumbbells tot 60kg en bijna veel apparaten waar je free weight op moet zetten en ik betaal maar 28 euro
echte hardcore gym dumbbells tot 60kg en bijna veel apparaten waar je free weight op moet zetten en ik betaal maar 28 euro
Als je dat toch vergelijkt met die health centre van mij. Waar train je?
Dus best poep, vooral voor dumbbell bench press.
Als je dat toch vergelijkt met die health centre van mij. Waar train je?

Train jij bij body-art? Dat is toch die wat dichtbij de stad is ofniet? Bij het emmaplein?
Ik heb iig rare verhalen gehoord daarover, er zou regelmatig gevecht worden? En ook wat bizniz?
... Nee niet dat ik het weet. Er is wel een zaaltje waar jiu jitsu em kickboxing word gedaan, maar dat bedoel je denk ik niet.