MuscleMeat

Hoe duur is jouw sportschool

45 euro per maand, unlimited fitness en groepslessen, dumbbells tot 40 kg, alles is aanwezig van machines enzo

City Fit Leuven. €30 per maand. Squatrack, heel wat losse bankjes, bench rack, vaste dumbbells tot 36 kg en mogelijk om zelf dumbbells samen te stellen die zwaarder gaan.

Mee in prijs: groepslessen, zonnebank, sauna.

€38,- voor onbeperkt. Ik heb gewoon een 2 x per week abonnement voor €29,50 maar ga gewoon 4/5x :)

€32 per maand, onbeperkt.. Veel machine bende en dumbbells tot 40kg, beetje krap allemaal past maar net..1 Squatrack, daarom ben ik er altijd een halfuur van te voren.

Verder niet te beste instructeurs..veel upperbody boys..

Het grootste nadeel is (vind ik) dat je als je een abbo neemt je een "opzegmaand" moet bij betalen.. en dat is dus nog €32,- ik vind de opzegmaand beetje bullshit maar voor hun natuurlijk een goede weg om geld te verdienen.. Zonder abbo kost een maand 35euro, opzegmaand is maar 1keer maar alsnog als je een keer niet kan betalen en je gebruikt je opzegmaand en je kan het daarna wel weer betalen moet je weer een opzegmaand erbij nemen.. of gewoon geen abbo nemen en €35,- steeds betalen. Alleen ze proberen dit te vermijden en soms te zeggen dat het niet gaat en dat je beter een abbo kan nemen en blabla verkoop praat, hun willen ook geld verdienen off course..

15 euro per maand bij F4F, gratis sauna, zonnebank, drinken(thee/koffie/eigenmerk sportdrank), dagelijks>allerlei gratis groepslessen, Veel losse gewichten (benchbankje , inclinebankje, 2x squatrack etc. Ook vele vaste apparaten. En ook nog is veel cardio apparatuur en tv's. Dagelijks open van 09:00 tot 22:00 (dacht ik) en in het weekend van 09:00 tot 16:00. PS: vaak ook nog acties dat je een gratis sporttas krijgt met extra's erin. Al met al een top sportschool F4F.

15 euro per maand bij F4F, gratis sauna, zonnebank, drinken(thee/koffie/eigenmerk sportdrank), dagelijks>allerlei gratis groepslessen, Veel losse gewichten (benchbankje , inclinebankje, 2x squatrack etc. Ook vele vaste apparaten. En ook nog is veel cardio apparatuur en tv's. Dagelijks open van 09:00 tot 22:00 (dacht ik) en in het weekend van 09:00 tot 16:00. PS: vaak ook nog acties dat je een gratis sporttas krijgt met extra's erin. Al met al een top sportschool F4F.

WTF? dat klinkt als de beste sportschool waarvan ik ooit gehoord heb..gratis sauna drinken.. be proud! i have to pay for that shit :mad:

WOW :eek:!

€32 per maand, onbeperkt.. Veel machine bende en dumbbells tot 40kg, beetje krap allemaal past maar net..1 Squatrack, daarom ben ik er altijd een halfuur van te voren.

Verder niet te beste instructeurs..veel upperbody boys..

Het grootste nadeel is (vind ik) dat je als je een abbo neemt je een "opzegmaand" moet bij betalen.. en dat is dus nog €32,- ik vind de opzegmaand beetje bullshit maar voor hun natuurlijk een goede weg om geld te verdienen.. Zonder abbo kost een maand 35euro, opzegmaand is maar 1keer maar alsnog als je een keer niet kan betalen en je gebruikt je opzegmaand en je kan het daarna wel weer betalen moet je weer een opzegmaand erbij nemen.. of gewoon geen abbo nemen en €35,- steeds betalen. Alleen ze proberen dit te vermijden en soms te zeggen dat het niet gaat en dat je beter een abbo kan nemen en blabla verkoop praat, hun willen ook geld verdienen off course..

Ik betaal 63 euro per maand en instapkosten zijn 120 euro. Instructeurs lijken op mensen die nog nooit hebben gegeten en nog nooit een gewicht hebben vast gepakt, we hebben geen squatrek, squatten moet met de bench bar waardoor je dus niet voluit kan gaan omdat je het gewicht nog elke keer terug moet leggen. Verder is er in die 63 euro, 2 keer begeleiding bij inbegrepen om je "trainingsschema" aan te passen :rolleyes:, dus ik denk dat je het nog niet zo slecht hebt hé :)

Er zijn ook nog groepslessen, sauna, zonnebank en bar, waar je allemaal extra voor moet betalen.

en iedere dag zit het vol.
zo is dat bij iedere fit for shit

Ik betaal 63 euro per maand en instapkosten zijn 120 euro. Instructeurs lijken op mensen die nog nooit hebben gegeten en nog nooit een gewicht hebben vast gepakt, we hebben geen squatrek, squatten moet met de bench bar waardoor je dus niet voluit kan gaan omdat je het gewicht nog elke keer terug moet leggen. Verder is er in die 63 euro, 2 keer begeleiding bij inbegrepen om je "trainingsschema" aan te passen :rolleyes:, dus ik denk dat je het nog niet zo slecht hebt hé :)

Er zijn ook nog groepslessen, sauna, zonnebank en bar, waar je allemaal extra voor moet betalen.

Wow.. dan heb ik het nog niet zo slecht nee! er zit ook een dure 10meter naast me huis maar dies echt belachelijk slecht.. :P dat is 110 voor 3 maanden maar amper begeleiding .. geen squatrack of bench.. oke ik denk dat je nu het punt wel begrijpt :P is ook meer voor volwassenen..

iig ben ik blij met deze ook al is het niet de goedkoopste.. maar het is ook zeker niet de duurste en het is geen slechte gym en verder wel leuk! veel upperbody mensen maar dat maakt het ook wel weer grappig zodat ik de enigste ben die lekker squat :D

€ 29,90 per maand, ze hebben pas nieuwe toestellen aangeschaft + er zijn nieuwe zonnebanken en nieuwe infraroodcabine bijgekomen + gratis begeleiding en ze stellen gratis voeding- en trainingsschema voor je indien je dat nodig hebt:)

Ik train bij Arendse, 45 euro per maand zonder studentenkorting.
Voor mij is het 35 euro aangezien ik nog studeer ..
Betaalde zonnebank, gratis sauna..

3 of 4 bankjes, hoop apparaten maar geen power cage. Wel een smith machine waar ik mn squats in moet doen :(

fitness palace in bergen op zoom

40 euro per maand:

- onbeperkt sporten
- gratis begeleiding
- sauna, douches, toilet en fatsoenlijke hygiene
- tal van groepslessen
- uitgebreid assortiment aan materiaal en toestellen
- tv schermen

minpunten:

- geen decline bankjes
- leg press gaat maar tot 200 kilo
- geen hack squat

Trifora @ Enschede:
39 € per maand (onbeperkt, student)

Minpunten:
- geen squat-rack

- weinig schijven (als je deadlift neem je al zo veel in beslag, dat andere niet kunnen Bp-en etc)

- 12 jaar oude dumbbells, maakt opzich niet uit.

- en het ergste van allemaal, parket als vloer?!:duh: naja, wat er van over is. overal kraters van al dat gooien

+ wel een pluspunt: een zwembad,sauna, stoombad en yacuzzi. ook wel een zonnebank, maar daar betaal je 4 euro voor 5 min.

Een goede sportschool voor groepslessen, tennis en mensen die een lange tijd reizen en de auto het liefst zo dicht mogelijk bij de ingang te parkeren om daarna een halfuur op de loopband te wandelen en achteraf lekker een pilsje met een bitterballetje te nuttigen.

Train er zelf omdat het dichtbij is (2 min fietsen) en voor een post-workout sauna :)

17,50 p/m
Dumbbells tot 20 kg, verder wel genoeg schijven. squatrack + bench
- punten:
Maar 2 bankjes
Weinig dumbbells
Geen sauna of iets dergelijks, niet dat het nodig is.
Voor drinken en shit betalen

+punten:
Goede en aardige begeleiding
Gezellig
Alleen op maandag erg druk :p
Losse barbells en dumbbells worden weinig gebruikt omdat er voornamelijk volwassenen en oudjes trainen op die machines

En zelfs nog een smith machine, niet dat ik m gebruik...

30 euro p/m

dumbbells tot 50kilo in stappen van 2,5kilo
twee flat benches
incline bench
squat rack
smith machine
twee cable crossovers
shoulder press bench
veel gewichten
veel apparaten in een apart gedeelte
veel cardioapparatuur
altijd rustig sochtend vaak maar met maximaal 5 man in free weight gedeelte