Same here, 17,50 per maand en lichte dumbbells, geen smit machine, veel Polen en Turken en er kan nog geen raam open. Één grote t*ring rommel.16,95 per maand.
Geen squat rack, veel te druk, weinig dumbbells geen t-bar
Kom op nou!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here, 17,50 per maand en lichte dumbbells, geen smit machine, veel Polen en Turken en er kan nog geen raam open. Één grote t*ring rommel.16,95 per maand.
Geen squat rack, veel te druk, weinig dumbbells geen t-bar
Kom op nou!!
Same here, 17,50 per maand en lichte dumbbells, geen smit machine, veel Polen en Turken en er kan nog geen raam open. Één grote t*ring rommel.
Enige andere sportschool in de buurt kost 50 euro per maand.
15 euro per maand bij F4F, gratis sauna, zonnebank, drinken(thee/koffie/eigenmerk sportdrank), dagelijks>allerlei gratis groepslessen, Veel losse gewichten (benchbankje , inclinebankje, 2x squatrack etc. Ook vele vaste apparaten. En ook nog is veel cardio apparatuur en tv's. Dagelijks open van 09:00 tot 22:00 (dacht ik) en in het weekend van 09:00 tot 16:00. PS: vaak ook nog acties dat je een gratis sporttas krijgt met extra's erin. Al met al een top sportschool F4F.

15 euro per maand bij F4F, gratis sauna, zonnebank, drinken(thee/koffie/eigenmerk sportdrank), dagelijks>allerlei gratis groepslessen, Veel losse gewichten (benchbankje , inclinebankje, 2x squatrack etc. Ook vele vaste apparaten. En ook nog is veel cardio apparatuur en tv's. Dagelijks open van 09:00 tot 22:00 (dacht ik) en in het weekend van 09:00 tot 16:00. PS: vaak ook nog acties dat je een gratis sporttas krijgt met extra's erin. Al met al een top sportschool F4F.
!€32 per maand, onbeperkt.. Veel machine bende en dumbbells tot 40kg, beetje krap allemaal past maar net..1 Squatrack, daarom ben ik er altijd een halfuur van te voren.
Verder niet te beste instructeurs..veel upperbody boys..
Het grootste nadeel is (vind ik) dat je als je een abbo neemt je een "opzegmaand" moet bij betalen.. en dat is dus nog €32,- ik vind de opzegmaand beetje bullshit maar voor hun natuurlijk een goede weg om geld te verdienen.. Zonder abbo kost een maand 35euro, opzegmaand is maar 1keer maar alsnog als je een keer niet kan betalen en je gebruikt je opzegmaand en je kan het daarna wel weer betalen moet je weer een opzegmaand erbij nemen.. of gewoon geen abbo nemen en €35,- steeds betalen. Alleen ze proberen dit te vermijden en soms te zeggen dat het niet gaat en dat je beter een abbo kan nemen en blabla verkoop praat, hun willen ook geld verdienen off course..
, dus ik denk dat je het nog niet zo slecht hebt hé 
Ik betaal 63 euro per maand en instapkosten zijn 120 euro. Instructeurs lijken op mensen die nog nooit hebben gegeten en nog nooit een gewicht hebben vast gepakt, we hebben geen squatrek, squatten moet met de bench bar waardoor je dus niet voluit kan gaan omdat je het gewicht nog elke keer terug moet leggen. Verder is er in die 63 euro, 2 keer begeleiding bij inbegrepen om je "trainingsschema" aan te passen, dus ik denk dat je het nog niet zo slecht hebt hé
Er zijn ook nog groepslessen, sauna, zonnebank en bar, waar je allemaal extra voor moet betalen.
dat is 110 voor 3 maanden maar amper begeleiding .. geen squatrack of bench.. oke ik denk dat je nu het punt wel begrijpt
is ook meer voor volwassenen..
naja, wat er van over is. overal kraters van al dat gooien 
[Link niet meer beschikbaar]