XXL Nutrition

pics sportschool.

Haha die body-art in Beilen ziet er heel wat anders uit dan hier in Maastricht.

Inmiddels is de indeling wel een beetje veranderd en we hebben andere dumbbells. Voor het grootste gedeelte ziet het er wel nog uit zoals op deze foto's:
jow cookie monster tot hoeveel kg gaan de dumbbells daar bij Body-art train momenteel nog bij bodyfit in bunde maar begin die un beetje te ontgroeien if you know what i mean;) :P

jow cookie monster tot hoeveel kg gaan de dumbbells daar bij Body-art train momenteel nog bij bodyfit in bunde maar begin die un beetje te ontgroeien if you know what i mean;) :P

In ieder geval tot 50kg. Niet dat ik die voorlopig nodig heb.:o

Verkapte "kijk mij zware dumbbells nodig hebben" post, trouwens.:p

you knew what i meant :D haha

Ja die gym. Regelmatig gevecht? :roflol: ... Nee niet dat ik het weet. Er is wel een zaaltje waar jiu jitsu em kickboxing word gedaan, maar dat bedoel je denk ik niet.

Wat bedoel je met bizniz?

Ik train trouwens pas sinds 1 maart dus het kan zijn dat er in het verleden dingen zijn gebeurd waar ik niet van afweet.
Het is in ieder geval een fijne gym met een aardige eigenaar en over het algemeen aardige leden.

Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig geworden naar wat voor een "verhalen" jij gehoord hebt. Al kan ik me het ook wel voorstellen, het is zo'n beetje de enige "hardcore" sportschool in de omgeving, dan krijg je denk ik al gauw van dat soort verhalen.

ja die gast die me het verteld heeft kan ook alles heel goed opblazen (overdrijven) Hij zei iig dat er veel "dealers" trainden en dat hij een keer heeft gezien dat er ruzie was. Maja, ik neem het met een korreltje zout :D
May in Smeermaas is ook best hardcore denk ik. Is hier 2min. vandaan, maar ben er nog nooit binnen geweest :D

ja die gast die me het verteld heeft kan ook alles heel goed opblazen (overdrijven) Hij zei iig dat er veel "dealers" trainden en dat hij een keer heeft gezien dat er ruzie was. Maja, ik neem het met een korreltje zout :D
May in Smeermaas is ook best hardcore denk ik. Is hier 2min. vandaan, maar ben er nog nooit binnen geweest :D

:D

Of er "dealers" trainen weet ik niet, ik heb ook geen zin om daar naar te vragen snap je.:D

Het zal best dat er een keer ruzie is geweest, maar normaal gesproken is er een goede sfeer daar.

May is hardcore!

Heb er geen foto's van. Het is er best wel klein, maar alles is idd gewoon op bodybuilding gericht, staan maar een paar fietsen en één loopband. Het enige wat ik er nog mis is een decline bankje en voor de rest heb je er ongeveer alles wat je hebben moet. :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice calibre!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klein, maar kan zonder gezeur trainen. En ik betaal niks omdat ik een avond in de week er achter de balie zit. :D

Mogen we er eens gratis komen trainen dan, een DBB meeting in je gym :D

Hier klein fotootje van mijn kleine gym:
(ik mis enkel dumbbells :( )

4uuzadx.jpg

Foto heb ik gewoon op internet gevonden,

er zijn gewoon geen dumbbells aanwezig, ik betaal wel maar 40 euro/jaar.

(dit is maar een bijgebouw, in het hoofdgebouw is de receptie waar je de sleutel van de gym moet vragen en daar kan je je ook omkleden, douchen, er zijn ook lockers aanwezig en een café)

Nutteloos om ergens te gaan trainen waar ze geen db hebben! Ik zal ook wel ff paar foto's maken van 1 van de meest hardcore gyms van Nederland. Er is wel alles wat ik nodig heb alleen er is geen douche, plafond lekt, geen airco, vloeren kapot, oudere apparaten. Echt hardcore dus. Niet mooi maar wel leuk om te zien;).

Ja, hier ook oude apparaten
dak is eens gedeeltelijk ingestort tijdens storm, het regent nu soms nog binnen. Airco is er niet, je kan wel ramen open zetten :D

Zeggen dat mijn gym nutteloos is, is ook zwaar overdreve
voor biceps kan ik barbbell en cable curls doen.
Maar eind september ga ik op zoek naar een andere gym.

Terug
Naar boven