XXL Nutrition

pijn aan ribben

Sneaker30

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
74kg
sinds kort heb ik zo een last in ribben aan linkerkant soms ook aan rechterkant als je er op duwt gelijk ze klikken mijn vraag is of het klopt dat ik gewoon meer beweging zou nodig hebben , en of fitness zou helpen dat rade mijn dokter vooral aan 3 week wat trainen dus zou ik vandaga starten in galaxy gym in eernegem , ik heb nogal zittend werk ben kraanman

gelieve eens wat reacties hier over dank bij voorbaat:)

sinds kort heb ik zo een last in ribben aan linkerkant soms ook aan rechterkant als je er op duwt gelijk ze klikken mijn vraag is of het klopt dat ik gewoon meer beweging zou nodig hebben , en of fitness zou helpen dat rade mijn dokter vooral aan 3 week wat trainen dus zou ik vandaga starten in galaxy gym in eernegem , ik heb nogal zittend werk ben kraanman

gelieve eens wat reacties hier over dank bij voorbaat:)

Explain.....
Niet echt duidelijk taalgebruik.
Wil wel helpen maar snap er helemaal niets van???

• Topic Starter Topic Starter
duidelijker maken :-)

ik bedoel dus als ik bv ja soms neerlig of zit en het doet zeer aan me ribben en dat ik er op duw dat ik dta voel klikken , ik vraag me gewoon of of fitness Kt and cardio er goed zou aandoen en in het algemeen denk ik wel dat het voor allemaal goed is dat ik fitness enz o zou beginnen licht beginnen natuurliijk ik zou graag wel wat spiermassa ook opbouwen

ik heb zo'n gevoel dat je een lichte kneusing heb op gelopen of zo.

en klikke ?wtf zit er kraak been tusse of zo? :P als ik jou was zou ik ff naar de dokter gaan en anders ff zieke huisje foto's :P

Klikken?
Tja....kan me er niet veel bij voorstellen.
Gebroken rib, maar dan zou je toch een aanleiding moeten weten.
Gevallen, gevochten? Laatste is mij een keer overkomen, maar dat zou je je moeten herinneren. Spontaan een gebroken rib? Lijkt me sterk, dokter heeft er al naar gekeken toch?

Als hij zegt dat je moet sporten, heeft hij dan niet onderbouwd waarom dat zou helpen?

Sorry, maar ik heb echt geen idee.

Het leest uitermate vervelend.

Sterkte verder.

Hangt er van af denk ik.
Is de last ontstaan na een inspanning/sport of is het spontaan ontstaan?
Indien het eerste, zou ik eerst proberen te rusten (1-weken), indien het laatste kan je licht gaan sporten.

je kan ze idd sterker maken

Terug
Naar boven