Fitness Seller

Pijn een week na het injecteren

avg

Competitive Bodybuilder
Waardering
64
Ik heb vorigen week mijn test injectie gezet van 750mg, alles gedaan zoals het moet, aspireren ontsmetten van de vial, injectie spot en naderhand nog het bloed weggeveegd met een een alcoholdoekje.

Gisteren begon het al gevoeliger te worden alleen vandaag heb ik zelf moeite met opstaan en lopen :eek:
Er is voor de rest niets te zien op die plek en voel ook niets aparts.
Kan dit een beginnende ontsteking zijn of zo????

Bij twijfel een paar ibuprofen 400's naar binnen haspelen. In belgie een ontstekingsremmer zonder voorschrift (tot 400mg). Als het een ontsteking is, zou de pijn moeten minderen.

trekt vanzelf weer weg, heb ook wel eens 1,5 week bijna niet kunnen zitten

Is gewoon de benzylalcohol waar je lichaam op reageerd. Niks ergs waarschijnlijk.

Geen ibuprofen nemen, als het infectie of ontsteking is dan werkt ibuprofen daar niet goed genoeg tegen.
Als je echt wat tegen de pijn wilt nemen ivm. werk ofzo 4x daags 1000 mg paracetamol. Dan moet het ergste er wel af zijn.

Ik zou gewoon niets nemen als ik jou was. Lijkt me dat het hier maar als normaal wordt gezien dat als je een pijnlijke inject hebt, je direct aan de ontstekingsremmers/pijnstillers gaat.

En dan zwaar trainen en zeggen: no pain no gain :p

Gewoon ff doorbijten, je went er wel aan.

Dergelijke adviezen zouden een kaart moeten krijgen.

Juist als het om een infectie gaat en je gaat de pijn maskeren met pijnstillers... dan ga je de symptonen bestrijden (ontstekingsremmende eigenschappen van ibuprofen en naproxen zijn niet voor infecties na het zetten van injecties!)

Ga je wel de pijn maskeren, dan maskeer je ook de signalen van een echte infectie en gaat de gebruiker mogelijk veel te laat naar een arts toe.

Geen adviezen geven over zaken waar je geen verstand van hebt... mensen kunnen serieus in de problemen komen met goedbedoeld advies.

als het een ontsteking is dan heb je koorts en kan je de spot haast niet aanraken laat staan indrukken. Als dit zo is en de spot heeft ook een rode verkleuring dan even langs de huisarts maar als ik je zo hoor is het gewoon virgin muscle. Een onsteking is meestal redelijk heftig hoor.

Ik zou gewoon niets nemen als ik jou was. Lijkt me dat het hier maar als normaal wordt gezien dat als je een pijnlijke inject hebt, je direct aan de ontstekingsremmers/pijnstillers gaat.

En dan zwaar trainen en zeggen: no pain no gain :p

Gewoon ff doorbijten, je went er wel aan.

:rolleyes:

3 weken later zn been geamputeerd, dergelijke infectie die niet meer te bestrijden was.....

• Topic Starter Topic Starter
Ik kijk het dus gewoon nog even aan, ik vind het zo raar dat als het virgin muscle zou zijn dat ik daar nu nog last van heb.
Ik heb altijd in mijn benen geinjecteerd en bij de 1ste kuur had ik er wel last van alleen dat was meestal zo'n 2 dagen na de inject en nu voel ik een soort druk.
Tevens had ik daar daarna geen last meer van bij de andere kuur.

Wel heb ik nu een andere merk test gezet de laatste 3 keer en daarbij had ik de eerste keer wel last van bij mijn andere been, alleen een stuk minder heftig.
Nu heb ik een paar keer gehad dat ik door mijn been heen zakte vanmorgen.

Bij een ontsteking zou het dus rood moeten zijn en zou ik koorts moeten krijgen dus, daar heb ik nog geen last van en kan de plek wel aanraken wat natuurlijk gevoelig is.

Ik kijk het nog even aan en als het zo blijft of verergert maak ik een afspraak met de huisarts.

Ik zal wel nog gewoon mijn MT in blijven nemen en door gaan, ik moet nog ongeveer een week voordat de kuur is geëindigd.
Is dat verstandig?

Ik had vd week ook nog een vuur rode triceps nadat ik er 5ml in had gezet. Ja was ook misch wel te verwachten maar je probeert soms is wat uit he. Tijdens de inject ging het lekker.

Ibutje helpt goed. Maar als het niet weg trekt toch ff naar laten kijken. Vaak is het niks. Kan je soms ff hebben als je bijv net beetje bij een zenuw in de buurt hebt geprikt. Als het niet warm en vuurrood word valt het iig zeker mee. Dat was het bij mij wel en is ook weg getrokken.

Maar aan de andere kant ben ik het ook eens met Utrechter. Hou het wel goed in de gate.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 20:53 ----------

Nog ff voor de duidelijkheid. 5ml in je triceps is NIET normaal. Dit raad ik niemand aan. Is een belachelijk idee om te doen.

Ik had 3 ml in de been gezet, het is overigens wel warm geworden vandaag, alleen niet verkleurd.
Ik was bij mijn ouder en die merkte ook dat ik onwel was geworden, maar weer opgeknapt.

Ik had vd week ook nog een vuur rode triceps nadat ik er 5ml in had gezet. Ja was ook misch wel te verwachten maar je probeert soms is wat uit he. Tijdens de inject ging het lekker.

Ibutje helpt goed. Maar als het niet weg trekt toch ff naar laten kijken. Vaak is het niks. Kan je soms ff hebben als je bijv net beetje bij een zenuw in de buurt hebt geprikt. Als het niet warm en vuurrood word valt het iig zeker mee. Dat was het bij mij wel en is ook weg getrokken.

Maar aan de andere kant ben ik het ook eens met Utrechter. Hou het wel goed in de gate.

Nog ff voor de duidelijkheid. 5ml in je triceps is NIET normaal. Dit raad ik niemand aan. Is een belachelijk idee om te doen.

ouch!! tricep en bicep is k*t met olie achtige esters....

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 10:36 ----------

Ik had 3 ml in de been gezet, het is overigens wel warm geworden vandaag, alleen niet verkleurd.
Ik was bij mijn ouder en die merkte ook dat ik onwel was geworden, maar weer opgeknapt.

2-3 daagjes, huppel je weer in het rond als een geil konijntje :D

Vannacht is ook de vorm veranderd van de zwelling,heb meer een bult (hele bovenbeen is opgezwollen nog steeds)onder de injectiespot en dan nog een kleinere bult en boven de injectie spot, tevens voelt het harder aan.
Neemt zeg maar de vorm aan van een golf, zal wel voor de afwisseling zijn of zo ???

Pijn begon vannacht wel erger te worden, echt een stekende pijn.

Ik stop overigens met de MT, ik kan geeneens fatsoenlijk recht op staan, laat staan trainen.

Laatst bewerkt:
ouch!! tricep en bicep is k*t met olie achtige esters....

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 10:36 ----------

2-3 daagjes, huppel je weer in het rond als een geil konijntje :D

Ja idd. 2ml is nog goed te doen hoor. 3 ook nog net meestal. Maar 5ml.... Haha..

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 17:48 ----------

Vannacht is ook de vorm veranderd van de zwelling,heb meer een bult (hele bovenbeen is opgezwollen nog steeds)onder de injectiespot en dan nog een kleinere bult en boven de injectie spot, tevens voelt het harder aan.
Neemt zeg maar de vorm aan van een golf, zal wel voor de afwisseling zijn of zo ???

Pijn begon vannacht wel erger te worden, echt een stekende pijn.

Ik stop overigens met de MT, ik kan geeneens fatsoenlijk recht op staan, laat staan trainen.

Hmm ik zou toch uiterlijk maandag ff er naar laten kijken bro.

lijkt mij sterk dat je een week later spontaan een infectie krijgt

Vandaag toch besloten gehad om contact op te nemen met de huisartsen post aangezien de pijn begon te verergeren en heb wat meegekregen tegen de ontsteking.

lijkt mij sterk dat je een week later spontaan een infectie krijgt

ik heb met mijn been toen een week doorgelopen(als een zombie), tot het moment kwam dat ik niet meer kon lopen. Kreeg toen ook vrij snel koorst en werd met spoed geopereerd

Vandaag toch besloten gehad om contact op te nemen met de huisartsen post aangezien de pijn begon te verergeren en heb wat meegekregen tegen de ontsteking.

Wat was nou uiteindelijk de diagnose? Wat is er voorgeschreven? En was dat meer uit voorzorg/voor de zekerheid.... of... of... en hoe is het nu? Vertel!

5ml in triceps, shit man, jij probeert echt wel alles uit ;)

Terug
Naar boven