XXL Nutrition

Pijn een week na het injecteren

• Topic Starter Topic Starter
Wat was nou uiteindelijk de diagnose? Wat is er voorgeschreven? En was dat meer uit voorzorg/voor de zekerheid.... of... of... en hoe is het nu? Vertel!

Hij dacht aan een ontsteking en heeft Diclofenac (ontstekingsremmer) meegegeven, als dat niet helpt moet ik terugkomen
De zwelling is al een stuk afgenomen, het voelt niet meer warm aan en de pijn is aan het minderen dus het helpt wel. :)

Ik heb overigens gezegd dat ik geen idee had hoe het er was gekomen, geen zin om in het dossier als gebruiker vermeld te staan aangezien ik niet weet of dat negatieve gevolgen zou kunnen hebben?

dat jullie die shit kunnen verbergen voor jullie huisarts. Man ik trainde net 3 maanden, ging een keer langs voor keel ontsteking en die gek zat meteen over anabolen te praten. Sinds dien elke fkng keer als ik daar kom begint het weer. "So je bent wel weer gegroeid, gebruik je nou ook anabolen", nee doc doe ik niet, "nou ik weet het niet hoor zou er voorzichtig mee zijn als ik jouw was"

Elke keer zelfde verhaal, man ik verkoop die gek nog een klap.

Hij dacht aan een ontsteking en heeft Diclofenac (ontstekingsremmer) meegegeven, als dat niet helpt moet ik terugkomen
De zwelling is al een stuk afgenomen, het voelt niet meer warm aan en de pijn is aan het minderen dus het helpt wel. :)

Ik heb overigens gezegd dat ik geen idee had hoe het er was gekomen, geen zin om in het dossier als gebruiker vermeld te staan aangezien ik niet weet of dat negatieve gevolgen zou kunnen hebben?

Uit voorzorg dus een pijnstiller dat gelijkertijd lichte ontstekingsremmende effecten heeft.
Dat het minder pijn doet is logisch... je neemt een pijnstiller. ;)
Dat ook de zwelling afneemt etc. wil niet zeggen dat dit door de diclofenac komt, dat had je alleen maar kunnen weten als er 2 dezelfde personen dezelfde klachten hadden en de 1 diclofenac kreeg en de ander een placebo.

Als je had afgewacht was het waarschijnlijk vanzelf gezakt.

Geen infectie dus, anders had je wel andere medicatie voorgeschreven gekregen.

Artsen houden een medisch dossier bij. Als je verteld hebt dat je anabolen hebt gebruikt, dan kan je er zeker van zijn dat dit hierin vermeld is.
Dit heeft verder geen gevolgen, alleen artsen en jijzelf kunnen jou medisch dossier inzien.

Bij de assistent kan je een kopie vragen van je medisch dossier, het is immers jou dossier, die hun voor jou bijwerken en bewaren.
Ga je ooit naar een andere huisarts, dan word dit dossier overgedragen aan de andere huisarts.

Word je behandeld bij een huisartsenpost of ziekenhuis, dan word daar ook een medisch dossier van je aangelegd en bijgehouden. Het is gebruikelijk dat ze dit ook doorsturen naar je huisarts, zodat hij/zij er ook van op de hoogte is, al gebeurd dit dikwijls niet.

dat jullie die shit kunnen verbergen voor jullie huisarts. Man ik trainde net 3 maanden, ging een keer langs voor keel ontsteking en die gek zat meteen over anabolen te praten. Sinds dien elke fkng keer als ik daar kom begint het weer. "So je bent wel weer gegroeid, gebruik je nou ook anabolen", nee doc doe ik niet, "nou ik weet het niet hoor zou er voorzichtig mee zijn als ik jouw was"

Zoiets is wel mogelijk inderdaad, het beste zou je hem duidelijk kunnen maken dat je niet op dergelijk advies zit te wachten en dat je het bijzonder vervelend vind.
Blijft het aan de gang, dan kan je altijd overstappen naar een andere huisarts.

Die van mij doet net het omgekeerde. Die is eerder gefascineerd en wil weten wat ik allemaal gebruik en hoeveel. Toen ik voor het eerst vertelde dat ik AS wilde gebruiken, heeft hij ook totaal geen moeite gedaan om het mij uit mijn hoofd te praten ("als je het echt wil doe je het toch") en heb ik tijdens mijn bezoeken erna duidelijk kunnen vaststellen dat hij zijn kennis omtrent AS opgefrist had. Hij stelde zelf voor bepaalde bloedwaardes te controleren (terugbetaald uiteraard hehe). Het enige wat hij echt afraadt is te vaak, te lang en te zwaar kuren. Voldoende herstel inbouwen en geen zotte hoeveelheden. Voor de rest vindt hij dat het prima gaat met mijn gezondheid en dat het perfect mogelijk is op een verantwoorde manier te kuren.
I love my doc :)

Terug
Naar boven