Fitness Seller

Pijn in de rug?

Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hey
De laatste tijd heb ik pijn in mn onderrug. Ik doe 3 maal per week;

4*15 weighted sit ups (4kg op mn borst)
4*15 weighted leg raises (knieen in hoek vn 90°, omdat er anders te veel druk op mn onderrug komt, dumbbell vn 4kg onder mn knieen)

zou ik stoppen?

Doe je deadlifts ? zoja laat ff door iemand controleren of je rug wel recht is en pak niet teveel gewicht :)

Geen sit ups meer doen. Als je die niet super strikt uitvoert belast je je onderrug teveel (ik spreek uit ervaring). Verdeel je abs gewoon in boven en onderste spieren en train die apart d.m.v. crunches en leg raises (alle varianten).

grtz

Waarom train jij je rug en schouders en benen niet jongeman.

Alleen een six pack gaat het niet doen bij de dames :D

Anyways als je er erg veel last van heb zou ik ermee kappen en een andere oefening doen.

Godver,
bedankt dan gooi ik me schema aan de kant en doe ik 500 sit ups per dag.

Woo!!!!

haha lol :P

kvind sommige ventjes wel kansloos dat ze puur voor een sixpack gaan en niks anders trainen.. ik hoor vaak zat van mensen ja kga binne kort flink trainen 200 situps per dag dan heb ik over een paar weken een sixpack.. kword er gek van :P

snappen ze niet dat als je een sixpack hebt er lelijk uitziet als je een ongetrainde borst heb met dunne schouders? :rolleyes:

kvind sommige ventjes wel kansloos dat ze puur voor een sixpack gaan en niks anders trainen.. ik hoor vaak zat van mensen ja kga binne kort flink trainen 200 situps per dag dan heb ik over een paar weken een sixpack.. kword er gek van :P

snappen ze niet dat als je een sixpack hebt er lelijk uitziet als je een ongetrainde borst heb met dunne schouders? :rolleyes:

En met 2 beenderen als benen + niets van massa op de rug.

De chicks diggen het! Alleen zie je het iig nooit... alleen in de zomer :')

De rest ook trainen, en idd kijken of het na een week rust beter gaat.

Ze snappen ook niet dat het hebben van een sixpack vooral bepaald wordt door je vetprecentage.

Terug
Naar boven