AndroidHealthClinic

Pijn na het prikken!

Waardering
0
Dag heren,Dames...

Mijn 1ste ervaring met het gebruik van anabolen is jammer een niet zo plezierige ervaring geweest.....

Ik heb in huis gehaald een 10ML trekfles 4 componenten testo. en tevens ook de nakuur(Nolvadex)

Instructies gehad van verpleegkundige, hoe en waar prikken.....
Mijn keuze was gevallen op het been. Netjes geoefend eerst met een mix van Zoutwater. Daar ook helemaal geen last van gehad.

Alles mee gekregen. Naalden, Spuitjes, etc. etc.

Nou komt ie ;)

Ma 04-05-09

's middags'een 2 ml spuit met een groene naald gepakt, netjes 1ml er ingetrokken. Naald verwisseld. huid goed ontsmet, met de daarvoorbestemde doekjes. Mijn been in 4 vakken verdeeld en van mijn linker been het 2e vak aan de buitenkant gepakt. naald er recht ingezet. eerst trug trekken.( geen Bloed) Vloeistof rustig geinjecteerd, en hierna nogmaals de huid ontsmet met een nieuw doekje. Tevens ook weinig tot nihil bloeding.

nacht van 04-05-09\ op /05-05-09

word 'snachts wakker met helse pijnen!
been kan ik niet bewegen, been is ook rood en gezwollen..... volgende dag naar de huisarts gegaan en verteld wat voor een capriool ik heb uitgehaald.
Antibiotica gekregen en mijn been is nu nog wel hard, maar niet pijnlijk meer

Dus mijn vraag is:

Zijn er mensen die dit ook hebben mee gemaakt of ben ik de enigste?

Iemand miss nog tips voor de toekomst?

Glen was het in binnenlands merk of een flesje van het web uit buitenland.

Misschien wat trager inspuiten..kan al veel helpen!!

Of heb je dit gedaan?

Heeft met toevoeging van BA en BB te maken,nix met snel of langzaam spuiten

Beetje pijn is wel normaal maar wakker worden van helse pijnen lijkt me niet ok~!!

Denk dat je niet goed op de Benzyl Benzoaat reageert.Daarvan kan je pijnlijke plekken krijgen.Zou een binnenlands merk pakken...altijd ok

altijd mooi de eerste keer:D

Terug
Naar boven