XXL Nutrition

pijn schouder voorkant bij bankdrukken !!!

rein0

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
131kg
Vetpercentage
17%
hoi guys,

Vandaag is me iets geks gebeurd in de sportschool.
Om een of andere reden heb ik ineens een verschrikkelijke pijn aan de voorkant van me linkerschouder bij het bankdrukken. Het zit echt aan de voorkant van me schouder, zegmaar op het punt waar het hard is als je daarop drukt. Ik kan niet eens wijd bankdrukken met een losse halter zonder gewichten erop. Dit doet enorme pijn, als ik smal bankdruk doet het wel pijn maar minder.

Maar als ik met schouders bijvoorbeeld stricte frontraises doe dan voel ik nix.

Hebben jullie dit weleens gehad en enig idee wat het is?
Ik ga niet zou gauw janken bij de dokter.

hoi guys,

Om een of andere reden heb ik ineens een verschrikkelijke pijn aan de voorkant van me linkerschouder bij het bankdrukken. Het zit echt aan de voorkant van me schouder, zegmaar op het punt waar het hard is als je daarop drukt. Ik kan niet eens wijd bankdrukken met een losse halter zonder gewichten erop. Dit doet enorme pijn, als ik smal bankdruk doet het wel pijn maar minder.

Heb je er naast het bankdrukken ook last van. Tevens als je dit soort pijn krijgt tijdens een oefening, direct stoppen met die oefening!:eek: Schouder blessures moet je echt vermijden.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je er naast het bankdrukken ook last van. Tevens als je dit soort pijn krijgt tijdens een oefening, direct stoppen met die oefening!:eek: Schouder blessures moet je echt vermijden.

Nee voel helemaal niks bij normale bewegingen, andere borst oefeningen heb ik gelijk niet meer gedaan. Ben ook gelijk gestopt met banken.
Wel bij dippen deed het even pijn toen ik triceps ging trainen, toen ging ik ook dood van de pijn ben ook gelijk gestopt met deze oefening toen. Het doet echt heel erg zeer maar wat me opvalt heb nog wel kracht. Maar door de pijn kan ik gewoon niks doen. Halter van 20kg banken doet al vreselijk veel pijn.

Nee voel helemaal niks bij normale bewegingen, andere borst oefeningen heb ik gelijk niet meer gedaan. Ben ook gelijk gestopt met banken.
Wel bij dippen deed het even pijn toen ik triceps ging trainen, toen ging ik ook dood van de pijn ben ook gelijk gestopt met deze oefening toen. Het doet echt heel erg zeer maar wat me opvalt heb nog wel kracht. Maar door de pijn kan ik gewoon niks doen. Halter van 20kg banken doet al vreselijk veel pijn.

Ik zou even rust houden. Mocht je er weer last van hebben, direct contact opnemen met de huisarts. Geen oefeningen doen die pijn doen he! Ook niet als ze lichtelijk pijn doen.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ok thanks, damn. dit is nie leuk.
ik leef elke week toe naar de dag dat ik weer kan banken

hoi guys,

Hoe ziet je schema eruit ?

(kort: drop de front-raises en doe meer back raises)

Ik heb dit ook altijd. Niet hele helse pijnen maar bij bankdrukken voel ik het meteen. Echter bij DB Press en eigenlijk alle andere oefeningen voel ik niks dus die doe ik gewoon

Terug
Naar boven