MuscleMeat

Pijnlijk Gear 'cutten' / 'uitdunnen'

Heb gisteren test e gezet ipv prop icm tren a en de pijn is aanzienelijk minder. Vind het spijtig want wou prop eens proberen en moet toch eod zetten voor de tren a. Heb ook geen koorts / grieperig gevoel de dag erna en kan helemaal deftig functioneren. Ik ga deze rit uitzitten op test e en de prop bijhouden voor een andere keer.

Als ik ze in de oven duw gaat het rubber op het flesje dan niet smelten of .. ?

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 20:18 ----------

En bedoel je in een voorverwarmde oven of?

Voorverwarmde oven idd, 200gr en 5 minuutjes. Je rubber zal zeker niet smelten. Indien er fliptops opzitten er wel even afhalen :D

Titel zegt genoeg,

Op amerikaanse en engelse forums vind ik genoeg informatie over mensen die hun gear cutten met andere steriele olie's zodat het aantal mg's / ml minder wordt dus ook minder pijnlijk.

En de vertaling in normaal Nederlands is? Ik neem aan dat je verdunnen bedoelt maar schrijf dat dan! Cutten is snijden, knippen of afvallen maar gear cutten is bullshit.

Als ik de verschillende AAS meng heb ik helemaal geen last. Tren e voel ik een beetje bold voel ik niet. Als ik tren e met bold meng voel ik van het mengsel niks.

En verwarmen, dat is het meest veilig au bain marie. Zo gaat de temperatuur heel geleidelijk omhoog en dat is ideaal om kristalletjes terug opgelost te krijgen.

Verder wil een warme douche ook wel helpen direct na injecteren. En ik moet altijd injecteren vlak voor het slapen. Als ik nog veel ga doen en mijn glutes gebruik waar ik net in geinjecteert heb krijg ik last. Sommige zeggen juist het omgekeerde, dat je door bewegen minder last hebt. Kwestie van proberen.

Titel zegt genoeg,

Ze gebruiken hier allerhande steriele oliëen voor die men gewoon in de Walmart of voedingswinkel kunt kopen.

Wat je zoekt is bijvoorbeeld grapeseed oil usp kwaliteit. (google maar) dit koop je niet in de voedingswinkel. Wat ze namelijk doen is een pindaolie gebruiken (let op allergisch zijn want dan echt gevaarlijk) en die door een whatman filter halen .22 als ik het goed heb. Door die filter worden alle deeltjes en ook bacteriën gefilterd. Ik zou sws het risico niet nemen met injectievloeistoffen met zelf verdunnen en indien toch dan voor een goede kwaliteit usp grade olie gaan.

Terug
Naar boven