XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel succes meis! :kiss:

Ben benieuwd wat je gaat bereiken :)

ziet er al netjes uit, succes :thumb:

Succes gewenst.
Ziet er al netjes uit.
Menig vrouw is al jaloers haha.

Succes meid!

Succes!!:cheer::lifter::evilnana::rocknana::rocker2::loopband::loopband::banana::thumb::clap::thumbs::clap::clap::clap::thumbs::thumb::wave:

Ziet er goed uit! word mn 1e log die ik ga volgen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Mooi koppie, mooi lichaam! Uit esthetisch oogpunt zou ik persoonlijk niet kiezen voor een lager vet%, dit is erg mooi en vrouwelijk. Misschien eerder voor wat extra spiermassa kiezen.

Naja, succes met de contest! :thumbs:

Op dit moment vind ik dat ik voor mij doen aardig wat spiermassa nu heb..meer dan ooit te voren...dus ga eerst voor het iets verlagen van mijn vet% en proberen daarbij zo min mogelijk spiermassa te verliezen. Persoonlijk denk ik dat meer spiermassa op mijn lijf bij mijn vet% er meer zorgt dat ik er meer fluffy :rolleyes: uit ga zien. Heb verder geen wedstrijdambities dus doe dit puur voor mezelf en uit eigen interesse (eigen ervaringen opbouwen). Maar goed, weet maar nooit hoe ik er straks over denk...iig wel mijn eindgrens gelegd bij "miss figure fysiek". (maar niet zo'n laag vet%)

Mooie intro, mooie foto's.
Zoals mijn goede vriend Pumped ook zei; work those legs!
Ben benieuwd naar je trainingen!
Succes.

Ja helaas kan ik mijn benen nooit optimaal trainen...nou ja..optimaal :rolleyes:. Ik doe wel mijn best...aan het eind van mijn training altijd lege benen, maar helaas bezig ik in mijn sportschool alleen healthcenterachtige materialen...dus bijv. squatten doe ik wel, maar ik heb geen squatrek. Max. krijg ik 45kg op mijn nek, maar meer kan ook niet zonder rek en/of spotter.

nu al 3 pagina's terwijl er pas over 4 nachtjes trainingen worden gepost :roflol:

Hahahaha :roflol: JA dat dacht ik ook toen ik hier even kwam kijken :o Had dit zo niet verwacht :o... :o.... In iedere geval iedereen bedankt voor de lieve reacties en dames & heren die mee doen met de/een contest ook suc6 :cool:

En nou geduld mensen! :roflol:

slechte kuiten, rug moet wijder, ...

zo de waarheid en ga je niet vliegen, succes

wow leuk zo die achtergrond info erbij, en respect voor het durven plaatsen van een foto. Heb ik nu naast je doel gelezen, vet% verlagen. Maar niet bv figure en zo?

Je komt me trouwens bekent voor, maar dat zal wel niet aangezien je van NED bent :p

Succes en proficiat voor wat je al bereikt hebt.

Echt een beeldschoon figuur imo (niet vanuit bodybuildingstandpunt bekeken ofzo) En zeggen dat alle meisjes die ik ken blijven beweren dat ze geen kt willen doen omdat ze dan veel te gespierd zouden worden en dat vinden ze niet mooi :rolleyes: 'k Zal hen jouw foto's eens moeten tonen!

:titty: :heart: :thumbs: succes ermee!

trouwens tatoeage op je pols van?

Laatst bewerkt:
Succes!

Ben benieuwd wat Pilatesmeisje doet behalve Pilateslessen geven dus een abbo ! succes :)

Ik sluit me bij de mannen aan; ik ben heel benieuwd hoeveel mooier je deze foto's gaat maken :D

Succes jij!

Echt een beeldschoon figuur imo (niet vanuit bodybuildingstandpunt bekeken ofzo) En zeggen dat alle meisjes die ik ken blijven beweren dat ze geen kt willen doen omdat ze dan veel te gespierd zouden worden en dat vinden ze niet mooi :rolleyes: 'k Zal hen jouw foto's eens moeten tonen!
Met jou kan ik praten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven