- Waardering
- 666
foto's zijn 21+ vandaar dat jij ze niet kan zien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi koppie, mooi lichaam! Uit esthetisch oogpunt zou ik persoonlijk niet kiezen voor een lager vet%, dit is erg mooi en vrouwelijk. Misschien eerder voor wat extra spiermassa kiezen.
Naja, succes met de contest!![]()
uit ga zien. Heb verder geen wedstrijdambities dus doe dit puur voor mezelf en uit eigen interesse (eigen ervaringen opbouwen). Maar goed, weet maar nooit hoe ik er straks over denk...iig wel mijn eindgrens gelegd bij "miss figure fysiek". (maar niet zo'n laag vet%)Mooie intro, mooie foto's.
Zoals mijn goede vriend Pumped ook zei; work those legs!
Ben benieuwd naar je trainingen!
Succes.
. Ik doe wel mijn best...aan het eind van mijn training altijd lege benen, maar helaas bezig ik in mijn sportschool alleen healthcenterachtige materialen...dus bijv. squatten doe ik wel, maar ik heb geen squatrek. Max. krijg ik 45kg op mijn nek, maar meer kan ook niet zonder rek en/of spotter. nu al 3 pagina's terwijl er pas over 4 nachtjes trainingen worden gepost![]()
JA dat dacht ik ook toen ik hier even kwam kijken
Had dit zo niet verwacht
...
.... In iedere geval iedereen bedankt voor de lieve reacties en dames & heren die mee doen met de/een contest ook suc6 

Niet waar, ze is perfectslechte kuiten, rug moet wijder, ...
zo de waarheid en ga je niet vliegen, succes

Met jou kan ik pratenEcht een beeldschoon figuur imo (niet vanuit bodybuildingstandpunt bekeken ofzo) En zeggen dat alle meisjes die ik ken blijven beweren dat ze geen kt willen doen omdat ze dan veel te gespierd zouden worden en dat vinden ze niet mooi'k Zal hen jouw foto's eens moeten tonen!