Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
worden er ook nog trainingen gepost in dit log trouwens?![]()

worden er ook nog trainingen gepost in dit log trouwens?![]()
...sla nooit een training over
.. gisteren getraind, vandaag benen
, morgen rug/biceps en zondag pilates&tabata...maarruh zoals ik al zei
vanaf maandag 10 mei ga ik pas echt loggen
.. geduld is een schone zaak 
Goed, om het verhaal even wat korter te maken... eind 2007 werd mijn vriend erg ziek en dat was ook de druppel die de emmer deed overlopen om over mijn eigen gezondheid goed na te gaan denken. Het ging niet lekker met me...fysiek niet en mentaal niet. Zoals jullie zien ben ik vanaf mei 2008 geregistreerd op dbb en ben ik toen mezelf wat meer gaan inlezen. Ik ben toen rustig aan begonnen met bodypump 2 á 3x per week en daarnaast 1 á 2x pilates (zelf les geven). Mijn voeding was verre weg van goed, ik heb zeker tot een jaar terug (mei09) op max. 1500kcal gezeten (ontbijt-lunch-avond), maar ben wel langzamerhand steeds meer koolhydraten gaan toevoegen wat vrij lastig is als je zeker 3 jaar zonder doet...
...and I will not lose myself again
.Ik ben benieuwd.. heb je van die pilateslessen geen ongelofelijk sterke core gekregen ? of merk je daar niet veel van met je gymlifts.
.Daar kan ik inkomenIn iedere geval kan ik veel mensen pilates zeker wel aanraden, vooral als je een slechte houding hebt en daardoor o.a. rug klachten ontwikkelt.
En een lesje pilates bij mij is niet flauw of saai![]()
.

) Door dit al maar 1 uurtje in de week te doen ben je de gehele tijd bezig met body&mind en word je zelf bewuster om oefeningen (maar ook in het dagelijks leven) gecontroleerder uit te voeren. (Je staat er meer bij stil).Ik zou er bijna zelf aan beginnen, lijkt me wel goed voor het rekken van je spieren. Geen last van kramp bij sommige houdingen de dag na een flinke krachttraining?

Volg maar eens een les Hatha Yoga van 1,5 uur. Je bent helemaal kapot, maar voldaan.
hahaha
Hmm klinkt goed, even informeren welke instructeur dat in mijn gym geeft, aangezien er een nichtachtige ook les geeft en als hij dat is wordt het toch niks. Ik kan m'n lachen toch niet inhouden als hij fanatiek is.
. Contest nog niet eens begonnen en je hebt al zoveel reacties..Mijn succeswens klinkt al bijna over de datum
SUCCES IN IEDER GEVAL GEWENST!!!!
Goeie basis heb je. Voor mij in ieder geval een voorbeeld hoe je eruit kan zien met 64 kilo![]()
, maar goed.. jij ook heel veel suc6! Je hebt ook een prachtig lijf met een laag bf..ideaal voor het podium straks als je nog meer spiermassa opbouwt
. Ik zou er bijna zelf aan beginnen, lijkt me wel goed voor het rekken van je spieren. Geen last van kramp bij sommige houdingen de dag na een flinke krachttraining?
Door krachttraining in het algemeen gaat je houding imo vooruit, ben er zelf beter door gaan lopen en zitten simpelweg omdat je spieren sterker en meer in balans zijn![]()
zijn het laatste half jaar best wel veranderd...en me hams zijn daardoor weer wat korter geworden
.
én KT 
Succes! En wat de rest al zegt: je ziet er al goed uit (maar dat wist ik al van de andere foto's). Veel plezier tijdens de contest.
jullie ook veel suc6 ! 

Ziet er allemaal goed uit,succes!Enne...je bent veel leuker dan je avatar![]()
Man man man, je denkt het misschien niet maar.. je wilt niet weten hoe dedicated ik ben...sla nooit een training over
.. gisteren getraind, vandaag benen
, morgen rug/biceps en zondag pilates&tabata...maarruh zoals ik al zei
vanaf maandag 10 mei ga ik pas echt loggen
.. geduld is een schone zaak
![]()
- leuk om allemaal te lezen , maar waar blijven de training van pilatenmeisje -
- leuke foto's meissie