Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes!! Mooie eindfoto zeg! Ow, wacht... Het is je beginpic![]()
Echt een beeldschoon figuur imo (niet vanuit bodybuildingstandpunt bekeken ofzo) En zeggen dat alle meisjes die ik ken blijven beweren dat ze geen kt willen doen omdat ze dan veel te gespierd zouden worden en dat vinden ze niet mooi'k Zal hen jouw foto's eens moeten tonen!
In iedergeval vrees ik niet dat jullie mij zullen demotiveren (al lukt dat toch niet hehe)
...how do you mean I'm dedicated 

Ben benieuwd wat Pilatesmeisje doet behalve Pilateslessen geven dus een abbo ! succes![]()
dat dit echt alleen puur komt door pilates omdat ik pilatesles geef haha
.. en dan zien ze me trainen en dan toch nog denken dat het daardoor komt
. Ach ja.. pilates is goed voor erbij
... maar zonder KT was ik hier nooit gekomen. Mee eens, mag ik jouw lichaam op mijn eind foto??![]()
Succes meis, ook jou volg ik!

Ziet er zeker goed uit! Succes..kom af en toe bij je spieken..vanaf maandag dan..![]()
, maar je zegt het goed... 

je quads & vastus medialis springen trouwens wel in het oog ...
zoals bijv. mijn benen.. want ze vallen mij de laatste weken ook erg op. (groot verschil met eerst geen tot weinig beenspieren). 
Ja ik heb dan niet de beschikking tot een squatrek.. maar probeer altijd wel alles wat ik die dag train "goed" te slopen.. met resultaat...zo te zienzoals bijv. mijn benen.. want ze vallen mij de laatste weken ook erg op. (groot verschil met eerst geen tot weinig beenspieren).
Mijn hamstrings zijn ook flink vors geworden, merk dit vooral als ik mijn knie buig met de hak naar mijn bil...![]()
Bewijst dit maar weer eens 
Succes ermee, zie je altijd in veel logjes reagerenLeuk dat je er ook 1 opent.
Wat voor oefeningen doe je nu vooral voor je benen dan?
... heb ook al vaker te horen gekregen dat ik een log moest openen maar ik zei maar steeds dat ik daar zelf maar niet aan zou beginnen 

, verschillende been standen (wide / close etc)
Ja klopt... heb ook al vaker te horen gekregen dat ik een log moest openen maar ik zei maar steeds dat ik daar zelf maar niet aan zou beginnen
Ik heb een bb tot mijn beschikking waar ik max. 45kg kan opleggen voor squatten (moet zelf deze op mijn nek leggen dmv clean&press) en tja... dat is soms lastig als je je niet helemaal fit voelt en zonder spotters in de buurt. Ik ga dan ook niet meer verder dan 40kg voor squatten met barbell. Voor DL geldt het zelfde, maar krijg dan max 50kg op de bb (k*t pump barbells) dus hoger dan dat kan ik wel, maar gaat niet
Benen:
* Squatten (ass to the grass, verschillende been standen (wide / close etc)
* Lunges (alle vormen en maten -> op verhoging, zonder verhoging, walking lunges, side lunges etc etc)
* leg press (deze gaat helaas maar tot 190kg en ga zelf ook tot 190kg, maar kan hier ook goed op varieëren qua voet stand en volume/intensiteit)
* Deadlifts voor de hams (hakken op verhoging), deze heb ik alleen de laatste paar weken verplaatst naar mijn rugtraining.
* Leg curls
* Leg extension
* Abductors
* Kuiten doe ik meestal op legpress... deze dan wel meer dan 12 reps, rond de 20 tot 25 reps.
Begin van mijn training ga ik zwaar en max. 12 reps...als ik al goed op ben dan nog wat setjes erachter aan puur op spierconditie en om mijn benen helemaal leeg te maken.
Probeer met mijn training totaal ong. tussen de 20 en 24 sets te zitten.
---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------
Netjes dat je 't alsnog doet!

is dat ik mezelf dan ga verplichten het niet te verslonzen. Als ik ergens aan begin dan wil ik het ook afmaken en/of goed doen...ik hou niet van half werk. Maar goed..dit is van korte duur
...of ik na de contest mijn log doorzet? ...dat zullen we dan wel weer zien 
Vast welThx man!, ik doe mijn best met wat ik heb & kan...totdat...
Tja je moet toch wat.... of DL tot 50 kg met k*t bb's en afwisselen met andere oefs...of helemaal niet... tja... moet toch wat verzinnen
Mijn kuiten die hebben extra aandacht nodig...train ze nu 2keer per week en begin zeker vordering te zien
Tja... ik weet het...maar 1 van de redenen waarom ik geen log wilde openenis dat ik mezelf dan ga verplichten het niet te verslonzen. Als ik ergens aan begin dan wil ik het ook afmaken en/of goed doen...ik hou niet van half werk. Maar goed..dit is van korte duur
![]()

Thx man!, ik doe mijn best met wat ik heb & kan...totdat...
Tja je moet toch wat.... of DL tot 50 kg met k*t bb's en afwisselen met andere oefs...of helemaal niet... tja... moet toch wat verzinnen
Mijn kuiten die hebben extra aandacht nodig...train ze nu 2keer per week en begin zeker vordering te zien
Tja... ik weet het...maar 1 van de redenen waarom ik geen log wilde openenis dat ik mezelf dan ga verplichten het niet te verslonzen. Als ik ergens aan begin dan wil ik het ook afmaken en/of goed doen...ik hou niet van half werk. Maar goed..dit is van korte duur
![]()
Meer dan je best doen kun je ook niet? 
we shall see 
Haha nou zo is het toch ookMeer dan je best doen kun je ook niet?
Hmm ja een bijgehouden log is wel het leukste inderdaad. Ga je hier trouwens ook wat recepten neerzetten?![]()
zo is het 
... ik kan toch niet al mijn geheimen in één keer losbranden
hahahahaha maaruh wie weet...als iemand mij er aan herinnert wat ik die avond heb gegeten, misschien dan..
. net je foto's even bekeken, kon ik o het werk niet doen.. maar het ziet er al heel goed uit hoor! Super! vooral je schouders vind ik mooi

Leuk dat je ook aan de contest mee doet meid en ik wens je veel succes.
je hebt een mooi figuur (de rest ook natuurlijk) en in nice shape!
p.s thanks voor je leuke reactie bij mijn foto
.