- Waardering
- 224
Absoluut niet, je weet toch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En als ik je zeg dat ik door Calvé Pindakaas met stukjes noot 25kg ben aangekomen in 7 maanden?
Ik freette m'n eigen helemaal vol ermee, gewoon 25 boterhammen per dag ongeveer met 6 liter water!
Gas erop![]()

als ik mijn brood met pindakaas aan het smeren ben doe ik ook altijd een dikke laag op het mes om het vervolgens lekker op te peuzelen
Ook magere kwark, pasta's en shakes!
Overdag hoofdzakelijk boterhammen pindakaas, in de avond dan meestal pasta en na de training kwark en kipfilet bijvoorbeeld
Kijk natuurlijk zitten er ook veel vetten in, maarja toen ik ermee begon woog ik maar 75kg, ik dacht shit ik moet hier iets aan doen!
En door de pindakaas kwam ik soms wel 2,5kg per week aan! En doordat ik 6 tot 7 liter water per dag dronk heb ik denk ik mijn stofwisseling vrij hoog kunnen houden en daardoor ben ik er ook niet overdreven dik van geworden! Die 20,8% was eind december, nu eet ik zo min mogelijk vetten en voorlopig nog even zonder cardio! Vorige week had ik 19%
16 broodjes pindakaas per dag hier!
Ik heb hem nu met gesuikerde pecan noot van de C1000...lekker!!!!!