XXL Nutrition

Pindakaas

En als ik je zeg dat ik door Calvé Pindakaas met stukjes noot 25kg ben aangekomen in 7 maanden?
Ik freette m'n eigen helemaal vol ermee, gewoon 25 boterhammen per dag ongeveer met 6 liter water!

Gas erop ;)

Pindakaas is zwaar overratet ! :barf:
neem liever verse noten voor de goede vetten..

Toen ik begon zat ik op 17% en 75kg
Toen ik stopte na 7 maanden zat ik op precies 100kg met 20,8%

dus je at alleen maar boterhammen met pindakaas?

Ook magere kwark, pasta's en shakes!
Overdag hoofdzakelijk boterhammen pindakaas, in de avond dan meestal pasta en na de training kwark en kipfilet bijvoorbeeld

Kijk natuurlijk zitten er ook veel vetten in, maarja toen ik ermee begon woog ik maar 75kg, ik dacht shit ik moet hier iets aan doen!
En door de pindakaas kwam ik soms wel 2,5kg per week aan! En doordat ik 6 tot 7 liter water per dag dronk heb ik denk ik mijn stofwisseling vrij hoog kunnen houden en daardoor ben ik er ook niet overdreven dik van geworden! Die 20,8% was eind december, nu eet ik zo min mogelijk vetten en voorlopig nog even zonder cardio! Vorige week had ik 19%

Laatst bewerkt:
Wat ik echt een gouden combi vind is, rijstwafels met pindakaas! 20 rijstwafels met pindakaas is peanuts. Ik moet mezelf soms dwingen te stoppen omdat ik anders maar door blijf gaan.

Laatst bewerkt:
Thx wolter, dat zijn nog eens tips.

Ik ben op het moment ook verslaafd aan pindakaas, 3 sneetjes met pindakaas zijn zo weg, en het blijft smullen gewoon! :D

Ook magere kwark, pasta's en shakes!
Overdag hoofdzakelijk boterhammen pindakaas, in de avond dan meestal pasta en na de training kwark en kipfilet bijvoorbeeld

Kijk natuurlijk zitten er ook veel vetten in, maarja toen ik ermee begon woog ik maar 75kg, ik dacht shit ik moet hier iets aan doen!
En door de pindakaas kwam ik soms wel 2,5kg per week aan! En doordat ik 6 tot 7 liter water per dag dronk heb ik denk ik mijn stofwisseling vrij hoog kunnen houden en daardoor ben ik er ook niet overdreven dik van geworden! Die 20,8% was eind december, nu eet ik zo min mogelijk vetten en voorlopig nog even zonder cardio! Vorige week had ik 19%

2,5 kilo per week aan komen, dan is de helft ongeveer vet. Je moet niet te snel willen aankomen. Ik heb daar zelf ook altijd last van, ik ben bang dat ik niet groei dus ga veel te snel

klopt sowieso nooit dat gewicht. Als ik omswitch van cut naar bulk weeg ik in 1 week ook al 3 kilo meer, alleen aan meer eten in mn darmstelsel en extra vocht. (van onderhoud naar bulk switchen heb je dit ook, alleen iets minder)

Ik heb ook een tijd lang alleen brood met pindakaas (heeel dik gesmeerd :o ) gegeten. En veel melk om het weg te spoelen...
Daar kom je dus echt wel goed van aan! Je wordt er alleen wel een beetje vetter van :D

Neem btw wel CALVE ivm met het percentage pinda's!

Als je trouwens een pot pindakaas van calve en van eigen merk ah naast elkaar houd valt op dat die van ah qua voedingswaarde en "verkeerde vetten" veel slechter zijn dan die van calve.. kan aan mij liggen maar wel iets om op te letten als je zo een pot koopt.. kan ze nu ff niet snel naast elkaar zetten om te vergelijken maar je moet er maar eens op letten.

je moet met pindakaas echt zijn opgegroeid. (ik weet overigens niet of dat ook zo is in Belgie) maar als je het vroeger niet hebt gegeten kan ik wel begrijpen dat je het om te kotsen vind (ironisch genoeg lijkt het ook op kots, maar dat terzijde). Maargoed pindakaas is me een partij potverdomme lekker, en gezond ook! Mijn kinderen later zullen pindakaas eten en niets anders!

Yeah, pindakaas is baas.

ai ai ai, al die pindakaas lovers hier, I don't get it. Ik neem veel liever een boterhammetje met een plakje kipfilet er op.

Geen dag zonder pindakaas:D

Terug
Naar boven