MuscleMeat

Pip DHB

• Topic Starter Topic Starter
Grieptesymptomen van bold cyp of DHB komen vrij frequent voor.

Is hetzelfde als test flu. Gaat gewoon voorbij. De eerste weken kan dit de dagen na de inject wel steeds even terugkomen.

Als ik dit elke keer heb na injectie hoe moet ik dan trainen... trekt dit nog wel of blijft dit 12 weken lang zo?

Jongens, deze week begonnen met het splitten van elk middel. Eerst de test-c dit was geen enkel probleem en nergens last van. De mast was het ook niet, helaas is het dus de DHB waar ik ziek van word.

Nu mijn vraag, wat nu? Gewoon door gaan, dat houd in elke dag na de injectie ben ik doodziek. Dat houd in dat ik erg slecht eet en het trainen word hem ook niet. Daarna drie dagen oké, maar dan komt de volgende injectie alweer.

Kan ik beter switchen van gear of is het gewoon "de aanhouder wint"?

Jongens, deze week begonnen met het splitten van elk middel. Eerst de test-c dit was geen enkel probleem en nergens last van. De mast was het ook niet, helaas is het dus de DHB waar ik ziek van word.

Nu mijn vraag, wat nu? Gewoon door gaan, dat houd in elke dag na de injectie ben ik doodziek. Dat houd in dat ik erg slecht eet en het trainen word hem ook niet. Daarna drie dagen oké, maar dan komt de volgende injectie alweer.

Kan ik beter switchen van gear of is het gewoon "de aanhouder wint"?

Ik zou niet inzien waarom het mij dat waard zou zijn. Welke voordelen zie jij ten opzichte van de nadelen dan?

Dhb is oprecht mijn favoriete compound. Maar ik heb dan ook nergens last van. Zulke klachten zijn het absoluut niet waard. Zou gewoon wat anders zetten

Ik heb precies hetzelfde een keer gehad maar dan met de test e van een bepaald merk (nee Sanca, ik noem geen merken!).

De volgende dag griep/koorts met onwijze pip. De dag daarna was het weg, en de pip ook. Dit na elke injectie. Datzelfde merk heeft ook DHB en daar had ik er geen last van.

In mijn ogen is er maar 1 conclusie: weggooien en je source contacten dat het teringzooi is. Het hoort gewoon niet, ongeacht welke stof.
Je zult vast te horen krijgen "DHB staat bekend om PIP"... maar dat je er ziek van word is gewoon onacceptabel. Een goeie chef kan alles maken zonder PIP en allerlei problemen.

Het kutte hieraan is dat er pas na een aantal injecties een lampje gaat branden (dat je ziek ben geworden van de injectie de vorige dag).

Laatst bewerkt:
Dhb is oprecht mijn favoriete compound. Maar ik heb dan ook nergens last van. Zulke klachten zijn het absoluut niet waard. Zou gewoon wat anders zetten

Dat dus, hoor ook veel goede dingen over DHB. Toch wel een leuk product en had graag gezien wat ik kon bereiken met het product.

Het merk is een merk waarvan ik weet dat er meerdere zijn, (zowel op dit forum als om mij heen) die op het zelfde merk draaien en nergens last van hebben..

Zit zelf 3de week 400 mg dhb van nieuwe 3 letter merk....

Enige side die ik heb ik warm en vooral snachts wordt ik klam wakker

Pip 0.0 verder ook geen andere sides tot op heden

Ik start over een maandje ook met dhb van zelfde merk als waar jullie het over hebben denk ik. Wordt knallen, hoor er veel goede dingen over.

@JL. Je hebt de test-c en mast al apart gezet, de dhb ook al apart gezet?

Nee dhb niet, misschien volgende week maar ff bekijken. Wil niet weer ziek op de bank liggen, het ergste is dat ik nu echt verschil begin te merken en zien.

Ja je zou het nog 1x kunnen proberen dan weet je 100% zeker dat het aan de dhb ligt. Wss is dat wel zo maar het kan ook toeval geweest zijn. Misschien de dosering wat meer spreiden over de week. En anders gewoon de dhb eruit laten. Test en mast verhogen of een andere compound toevoegen

Terug
Naar boven